• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    *bored sigh*


    -

    Weh, ik schreef me in bij een RPG en nu net heeft iemand ook toevallig een vrouwelijke krijger ingeschreven die goed overweg kan met pijl en boog en een eigen paard heeft -_-


    -

    Ik verveel me, so I'll stalk this topic vol :'D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:49 ]


    -

    Laura en Rose zijn online.

    Jip negeren is in vandaag (cat)


    -

    Sorreeeh, ik ben druk bezig met álle stukjes van Fayan en Saph in Word te zetten. Vet veel werk D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat klinkt inderdaad als erg veel werk :')

    En als je nu sloompjes reageert tussen een aantal kopieer en plak momenten in? (cat)


    -

    It is. Ik heb nu 50 Wordpagina's en ben nog maar bij het 9e topic. Saph en Fayan zijn in het 4e topic begonnen en er zijn er 46. Kun je je even voorstellen hoeveel Wordpagina's dat wordt? :3
    Maar oké, ik zal ook even verder gaan met Vedran. Had Leyla als laatst gepost?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hallo x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, ik zal hem even quoten :'D

    En ik wens je veel succes (cat)


    -

    Sueno schreef:
    Leyla Manta
    Haar heupen pasten zich aan op zijn ritme, drukten zichzelf tegen hem aan elke keer als hij zich in haar stootte.
    Een paar tellen kreeg ze het voor elkaar om haar blik op de zijne gericht te houden, waarna ze dicht gleden. Haar lippen weken onbewust van elkaar, ze trok hem naar zich toe waardoor zijn sterke lichaam vlak boven de hare hing. Net boven haar gezicht hing zijn hals, waar ze gretig gebruik van maakte door er langzame, sensuele kusjes op te plaatsen.
    Haar handen rustten op zijn rug, af en toe duwde zijn nagels zich iets tegen zijn spieren wanneer een plotseling, heftig genotsgevoel door haar lichaam ging.


    -

    Hello ello :'3


    -

    Rose, jij was. Als je nog wilt? *O*


    -

    Arianne
    Terwijl ik zachtjes een liedje neuriede liep ik verder. Om me heen spijbelde er steeds meer licht door de steeds wijdere openingen tussen de takken van de bomen, die steeds verder uit elkaar stonden. En plotseling waren er gewoon geen bomen meer. Ik leunde lichtjes tegen een boom en liet mijn lichtgrijze ogen over het besneeuwde strand gaan. Ik was niet alleen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hay Rose :3

    Vedran
    Met gesloten ogen drukte ik haar dieper het matras in, stootte harder en sneller.
    Ik liet Leyla mijn hals kussen, kreunde zacht iedere keer als ik haar lippen tegen mijn huid voelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cherelle Isabeau
    Nadat ze de jongens een tweede, giftige blik had toegeworpen, liet ze zichzelf van de steen glijden en begon aan een langzame wandeling langs het koude, zoute water. Haar handen stak ze in haar jaszakken, hoewel ze niet echt kon zeggen dat het hielp.
    Een paar seconden hield ze haar donkerblauwe ogen op de mengeling van zand en sneeuw onder haar voeten gericht, waarna ze opkeek. Haar blik viel op de eerste kleur die ze zag: een bos rode lokken. En dat kon niet anders, aangezien het erg opviel in de witte sneeuw en grijze lucht.


    -