• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Leyla Manta
    Een hoge, verlangende zucht ontsnapte aan haar, ze drukte haar nagels onwillekeurig in zijn rug. Een heerlijk gevoel welde zich in haar op.
    Ze trok hem dichter naar zich toe, dwong hem zo om dieper naar binnen te glijden.


    -

    Vedran
    Mijn ogen waren genietend gesloten, terwijl ik in haar begon te stoten en het tempo stukje bij beetje opvoerde.
    Mijn ademhaling versnelde, zachte kreuntjes en zuchtjes kwamen over mijn lippen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar heupen pasten zich aan op zijn ritme, drukten zichzelf tegen hem aan elke keer als hij zich in haar stootte.
    Een paar tellen kreeg ze het voor elkaar om haar blik op de zijne gericht te houden, waarna ze dicht gleden. Haar lippen weken onbewust van elkaar, ze trok hem naar zich toe waardoor zijn sterke lichaam vlak boven de hare hing. Net boven haar gezicht hing zijn hals, waar ze gretig gebruik van maakte door er langzame, sensuele kusjes op te plaatsen.
    Haar handen rustten op zijn rug, af en toe duwde zijn nagels zich iets tegen zijn spieren wanneer een plotseling, heftig genotsgevoel door haar lichaam ging.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 12:14 ]


    -

    Ik ga zo uit, dus ga hier weg ;P Nou ja, jij reageert toch niet meer, haha.
    Hopelijk tot morgen *O*


    -

    Hello :'D

    Ik ben moe en heb een beetje hoofdpijn, maar ik ben er waarschijnlijk de hele dag *lui* (cat)


    -

    Back.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Olla (:


    -

    Trouwens, ik heb even een sirene-stamboom-dinges bij mijn nieuwe rol gezet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké :'P


    -

    Ik heb Cherelle vrij trouwens? (:


    -

    Arianne
    Rustig, maar met een norse uitdrukking op mijn gezicht, slenterde ik tussen de bomen door in de richting van het strand. Het was ijskoud, zoals altijd op dit eiland. Waarom moest ik hier ook al weer zo nodig heen? In de verhalen van mijn oma, die ze weer van haar oma had, had het altijd als een sprookjeseiland geklonken. En dat was het ook wel, maar die winter was een probleem. En de koningin, die me verbood om weer te vertrekken. Dus zat ik hier vast, met niets anders te doen dan wachten op mijn dood. Pessimisme?
    Nee, kanker.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sure! Als ze in de buurt van het strand is, dan ;P


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cherelle Isabeau
    Geërgerd door zichzelf tikte ze de sigaret tussen haar vingers vandaan, die meteen doofde in de koude sneeuw. De zee was enorm, en daarom behalve onbeschrijfelijk koud niet bevroren.
    Terwijl ze de rook liet ontsnappen, kneep ze haar ogen onbewust een beetje dicht.
    Haar zwarte vleugels strekten zich even, om zich vervolgens weer terug te vouwen naar haar rug.
    Een aantal jongens liepen een stukje verderop, gooiden met steentjes in de zee en wierpen soms een blik op haar. Haar donkerblauwe ogen wierpen hen een valse blik toe. Ze had een hekel aan de verhalen die over haar rond gingen, en nog meer aan degenen die het moeiteloos geloofden.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 12:04 ]


    -

    Kutzooi, ik moet weg T_T
    Mijn ouders dwingen me weer eens om mee te gaan naar een of ander saai gedoe. Nja, ik kom weer als we terug zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Veel succes bij het saaie ding dan maar D: <3


    -