• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 14:24 ]


    -

    Hello, ben er even ;P


    -

    Ik ook, jeuhj. Had jij laatste post? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Let me look ;p


    -

    Sueno schreef:
    Leyla Manta
    Een zachte kreun ontsnapte toen zijn vingers daar kwamen. Kippenvel ontstond op haar lichaam, maar niet van de kou die ze niet eens opmerkte.
    Ze trok zijn broek omlaag, duwde hem van zijn benen en liet het vervolgens van het bed glijden. Daarna glipten haar vingers zijn boxer binnen, haar goudbruine ogen vast gepind op de zijne.


    -

    @Sueno: heb je nog wat gedaan met Mischa toen ik er gisteren & eergisteren niet was? o3o


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Neu ;D


    -

    Vedran
    Weer duwde ik mezelf dichter tegen haar hand aan, terwijl mijn eigen vingers af en toe onder en af en toe boven de stof streelden.
    De kus werd heftiger en ik verlangde op dit moment meer naar haar dan anders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Langzaam schoof ze zijn boxer weg, toen die eenmaal uit de weg was streken haar vingertoppen even over de lengte van zijn erectie. Haar ogen gleden dicht tijdens de kus, ze duwde haar bovenlichaam tegen hem aan.
    Toen ze hem weer over het enige stukje kleding wat ze nog droeg voelde strijken, kon ze een zachte, subtiele kreun niet tegen houden.


    -

    Vedran
    Bij het horen van de zachte kreun zette ik mezelf weer half overeind en trok eindelijk dat laatste stukje stof van haar lijf.
    Zodra het op de grond belandde kwam ik weer boven haar hangen, keek haar met een ondeugende, scheve grijns aan voor ik de kus hervatte en mijn hand opnieuw tussen haar benen liet glijden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Het leek bijna abnormaal hoe gevoelig haar lichaam was. Ze lag te sidderen onder zijn aanrakingen, haar hand gleed weg van zijn erectie door het genot dat door haar lichaam ging.


    -

    Vedran
    De eerste vinger gleed naar binnen op hetzelfde moment dat mijn mond weer afdaalde naar haar hals en daar zachte kussen neerdrukte.
    Vervolgens kuste ik me een weg omlaag, drukte mijn lippen op haar sleutelbeenderen, borsten, buik, onderbuik en herhaalde het toen opnieuw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar lippen weken van elkaar in een gesmoorde, tweede kreun. Ergens tussen zacht en ruw in trok ze hem aan zijn donkere haar weer omhoog, drukte haar lippen lustig tegen die van hem.
    Onbewust duwde ze haar onderlichaam tegen zijn hand, smekend om meer.


    -

    Vedran
    Gretig ging ik in op haar ruwere manier van doen, dat beviel me maar al te goed.
    Ik voelde haar onderlijf tegen me aanduwen en liet een tweede vinger erbij glijden, bewoog ze allebei sneller in haar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Het duurde nog geen vijf minuten of ze kon niet meer wachten.
    Haar vingers krulden zich rond zijn pols, duwde haar hand weg en bracht zichzelf omhoog. Haar lippen drukten zich in zijn hals, haar benen sloegen zich om zijn heupen waardoor ze zijn onderlichaam naar de hare toeduwde. Ze voelde zijn erecrie tegen haar schaamstreek drukken, fluisterde verlangend zijn naam.


    -

    Vedran
    Mijn handen drukten diep in haar matras, mijn bovenlijf lag tegen het hare en ik aarzelde geen moment.
    Ik drong bij haar naar binnen, harder dan bij de eerste keer. Ik wilde haar zo graag.
    Een zalig gevoel trok door mijn onderlijf heen en nu kon ook ik een kreun niet onderdrukken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen