• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Mischa Guerra
    'Lukt het?' grinnikte hij na een paar seconden van stilte.
    Ze leek weg te willen gaan, maar ook weer niet. Hij ging langzaam staan, rekte zijn lichaam even uit.


    -

    Vedran
    "Naar mijn huis? Weet je dat zeker?"
    Van alles wat ze had kunnen antwoorden, had ik dit zeker niet verwacht. Waarom wilde ze naar mijn huis?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Als jij het niet wilt dan ga ik gewoon naar mijn huis,' zei ze vrijwel meteen, en sloeg haar goudbruine ogen neer.
    Een zachte zucht ontsnapte aan haar.


    -

    Miorynn
    Ze gromde iets onverstaanbaars naar hem, haalde diep adem, spreidde haar vleugels en steeg op.
    In een paar seconden tijd bevond ze zich al boven de toppen van de hoogste bomen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    Met een zucht sloeg hij zijn sterke armen over elkaar, leunde weer tegen de boom.
    Rustig bleef hij het meisje met zijn ogen volgen.


    -

    Brb, voedsel en douchen. Tot straks *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tot zo *O*


    -

    Meeeh, die smiley deed me eraan denken dat m'n GM morgen afloopt. :(

    Miorynn
    Ze negeerde het lege gevoel dat opeens bezit van haar nam nu ze alleen als altijd was, en vloog in spiralen om de top van een boom heen die boven de anderen uitstak. Dit maakte niets uit; dit zou snel vergeten worden; ze zou hem nooit weerzien, zoals ze nooit iemand anders waar ze kort mee praatte weer zag.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    That's not nice :'c

    Mischa Guerra
    Na een paar minuten liep hij pas verder, ookal was ze toen al een tijdje uit beeld. Een koude rilling ging over zijn rug, hij had nu al een hekel aan de sneeuw, het ijs.
    Ergens midden in het bos plofte hij neer op een heuveltje, nadat hij zoveel mogelijk sneeuw aan de kant geduwd had.


    -

    Miorynn
    Ze was al een flink eind van hem verwijderd en bij elke meter die ze verder vloog, verdween hij meer uit haar gedachten. Hij was gewoon een normale passant, daar zou ze het maar op houden. Windvlagen bliezen haar verder uit zijn richting, tot ze zeker wist dat ze ergens was waar hij nooit zou komen.
    Een soort heuveltje, in het midden van het bos. Haar gezichtsuitdrukking betrok toen ze er al een figuur zag zitten. Werd ze nu nooit met rust gelaten?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    Hij zette zijn handen achter hem, liet zijn blik door het grotendeels witte bos glijden. In combinatie met de wind was de sneeuw nog kouder, en hij had geen idee hoe hij ht nog langer uit zou moeten houden.


    -

    Sjalalalalalalamba *O*


    -

    Sjalalalalalalabamba de mucho de granda -ofseu- *O**O*


    -

    I see Laura is online, but ze reageert niet :3


    -

    Ik spam wel gewoon heel saai en lonely dit topic vol ofseu (cat) *ignored*


    -