• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

Koppeltjes:
    Vedran x Leyla

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]

-

Vedran
    Opgelucht zuchtte ik. Het lag dus niet aan mij.
    "Wat is er dan? Waarom wil je ineens weg?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Leyla Manta
    Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze naar hem op, haar zachtroze lippen weken van elkaar om iets te zeggen, maar in plaats daarvan haalde ze haar schouders op.
    Een zucht ontsnapte aan haar, onwillekeurig krulde ze een pluk van haar golvende, goudblonde lokken om een vinger, liet die weer los.

-

Vedran
    "Zeg het maar, hoor," spoorde ik haar aan. Het leek bijna wel alsof ze iets niet durfde te zeggen, of anders niet wist hoe. Maar ik was echt heel nieuwsgierig naar wát het dan was, naar waarom ze nu ineens weg wilde lopen.

Leyla Manta
    'Ik weet het niet, Vedran.'
    Met verwarde, glanzende ogen keek ze naar hem, sloeg haar armen over elkaar in een poging de plotselinge kou tegen te houden.
    Liefdesleven, seksleven. Allemaal hetzelfde.
    Om de één of andere reden hadden die woorden haar geraakt. Maar ze kon niet begrijpen hoe. Ze was niet verliefd op Vedran, en ze had van tevoren geweten dat hij een vrouwenjager was.
    Dus wat maakte het opeens uit?

-

Vedran
    Ik snapte er echt helemaal niets van en haar blik verraadde ook al niks. Ze was ondoorgrondelijk.
    "Maar het ligt echt niet aan mij, hè?"
    Ik wist niet zeker of ik hierop een eerlijk antwoord zou krijgen, maar ik zou heel graag vaker met Leyla optrekken en niet alleen op seksueel gebied, dus het was erg jammer moest ze nu dankzij Elias alweer op me uitgekeken zijn.

Vedran laat Leyla even gaan, en dan komt Elias haar "toevallig" tegen? (wbw)

Leyla Manta
    'Ik.. ik weet het niet,' herhaalde ze dezelfde woorden, haar stem leek onvaster te worden met het woord.
    Dat was ook vreemd voor haar, normaal kon ze haar stem precies beheersen, alleen de woorden die ze zei kon ze soms moeilijk inhouden. Een rilling trok over haar rug.

-

Yes! Drama *O*

Vedran
    Ja dus. Bij mij was twijfel of zwijgen altijd gelijk aan ja.
    Ik zuchtte diep, keek even naar de grond, toen weer naar haar en toen weer weg. Ze leek er zelf ook niet veel van te begrijpen.
    "Oké."
    Daarna draaide ik me om en liep op hoog tempo terug naar de woonkamer, naar mijn sigaretten waar ik plotseling echt heel hevig naar snakte.

Dan is dat de dag erna ofseu, dat Vedran haar zoekt in het bos en ze ziet. ^^
    Bist du Elias of ik?

Leyla Manta
    Onwillekeurig bleef ze staan, volgde de man met haar ogen en greep blind naar de deur. Die trok ze open, hij kraakte bij elke centimeter dat hij verschoof.
    Pas toen ze de koude wind voelde, scheurde ze haar blik los van Vedran en liep naar buiten, met een dubbel gevoel trok ze de deur achter zich dicht.

-

Doe jij maar, jij kent hem al beter 8D

Vedran
    Ik hoorde de deur met een klik dichtgaan, greep naar mijn sigaretten en stak er gehaast één op.
    Met een plof ging ik op de bank zitten, maar kwam meteen weer overeind en ijsbeerde door de kamer.
    Ik begreep echt helemaal niets van Leyla en haar gedrag van net. Ik had iets fout gedaan blijkbaar, maar wat?

Oke, so this is the next day *O*

Leyla Manta
    Eigenlijk was ze gewoon naar "een" plek in het bos gegaan, dat het de rots was waar Vedran haar had geprobeerd leeg te drinken. Tot hij erachter kwam dat het niet gewoon een sneeuwpanter was geweest.
    Met een zucht ging ze op de rots zitten, haalde een hand door haar lange, goudblonde lokken en sloeg haar blik neer. Ze wist het even niet meer.

Elias
    Haar geur was duidelijk te herkennen aan de dag ervoor, al helemaal dankzij de heldere lucht vanwege de kou. Met een tevreden grijns liep hij door het bos, toen hij opeens een meisje op een rots zag zitten.
    Goudblonde lokken, slanke bouw, goudbruine ogen. Ja, dat was haar. Weg van Vedran. Was hij toch niet zo erg veranderd.

[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 14:18 ]

-

Vedran
    Languit lag ik in mijn boxer op het bed, staarde al de hele nacht naar het plafond en rookte sigaret na sigaret.
    Leyla had de hele nacht mijn gedachten gevuld, was door mijn halve droom/halve dagdromen gespookt. Ik scheen haar maar niet los te kunnen laten, ik moest gewoon weten wat haar gedrag ineens zo veranderd had. Wat er door haar hoofd ging.
    Ik draaide mijn hoofd en keek naar de klok. Het was nog vroeg in de middag, misschien moest ik naar haar gaan zoeken? En even praten? Hoewel praten nou niet echt mijn sterke punt was.

Leyla Manta
    Kon het dat ze in die paar dagen wel iets voor hem was gaan voelen, ookal was het klein? Maar als dat zo was, was het blijkbaar sterk genoeg om haar te kwetsen door een paar woorden.
    Binnenmonds vloekend verborg ze haar gezicht onwillekeurig achter haar handen. Ze wist het gewoon niet, rotzooi.

Elias
    De grijns op zijn gezicht werd breder toen haar uitdrukking duidelijk werd. Verward, iets wat vaak vrijwel gelijk stond aan kwetsbaar. En kwetsbaar aan makkelijk.
    Met grote passen liep hij op haar af, veegde de grijns van zijn gezicht en stond stil voor de rots. 'Kom ik je toch toevallig tegen.'
    Met een ruk keek ze op, hij schrok lichtelijk van haar felle blik. Goh.

-

'alooooo.

Miorynn
    Toen ze de beledigde toon in zijn stem opmerkte, deinsde ze direct terug, waardoor haar rug pijnlijk tegen de boom kwam. Gauw veegde ze haar dreads weer voor haar gezicht, in de enigszins kinderlijke overtuiging verkerend dat hij dan niet zo merken dat ze geschrokken was van hem.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Vedran
    Ja, ik ging haar gewoon opzoeken.
    Maar eerst drukte ik de zoveelste sigaret uit, rolde mezelf uit bed en nam een lange, hete douche om een beetje van die sigarettengeur af te komen.
    De douche werkte ontspannen, het hete water masseerde mijn spieren weer los.

Heyhay *O*