• Heey mensen, sommige kennen mij al van mijn verhaal Fallen Angel.
    Ik heb laatst 2 animes gekeken Black butler en hakuouki, als je van anime houd zeker kijken.
    maar ik heb een vraag over een nieuw verhaal want die animes brachten me op een idee.

    Het gaat over Yasha, een meisje dat geboren is in 1684 in Londen. Ze groeit op in een rijke familie.
    Als ze 16 is wordt ze vermoord (moet nog ff bedenken waardoor). Dan vindt een demon haar. En neemt haar mee.
    Omdat Satan haar te mooi enz. vind (en omdat hij eenzaam is) veranderend hij haat in een demon, en voed haar op als zijn dochter.
    Maar als ze verveeld raakt in de hel, mag ze naar de aarde (waar het ondertussen al 2013 is). Samen met een bediende van haar vader gaat ze naar de aarde.
    Daar wordt ze in een school geplaatst. Een speciale school voor demonen, vampieren en Mensen. Je hebt 2 klassen: een Dayclass (de mensen) en de Nightclass (demonen en vampieren).
    Yasha heeft een deal gemaakt met haar vader, namelijk ze moet zielen ophalen van mensen om naar de hel te brengen.

    Nou zoiets wordt het er kunnen natuurlijk veranderingen in komen. maar dit is in ieder geval een stukje verhaallijn. Laat even een bericht achter wat je er van vind.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Klik. <--- daar moet 'ie. c:

    Ik zou het niet lezen, sorry. Dit is niet echt het type story dat ik graag lees.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik zou het niet lezen, sorry. Dit is niet echt het type story dat ik graag lees.


    Reading a good book is like taking a journey.

    MissAngel1 schreef:
    Heey mensen, sommige kennen mij al van mijn verhaal Fallen Angel.
    Ik heb laatst 2 animes gekeken Black butler en hakuouki, als je van anime houd zeker kijken.
    maar ik heb een vraag over een nieuw verhaal want die animes brachten me op een idee.

    Het gaat over Yasha, een meisje dat geboren is in 1684 in Londen. Ze groeit op in een rijke familie.
    Als ze 16 is wordt ze vermoord (moet nog ff bedenken waardoor). Dan vindt een demon haar. En neemt haar mee.
    Omdat Satan haar te mooi enz. vind (en omdat hij eenzaam is) veranderend hij haat in een demon, en voed haar op als zijn dochter.
    Maar als ze verveeld raakt in de hel, mag ze naar de aarde (waar het ondertussen al 2013 is). Samen met een bediende van haar vader gaat ze naar de aarde.
    Daar wordt ze in een school geplaatst. Een speciale school voor demonen, vampieren en Mensen. Je hebt 2 klassen: een Dayclass (de mensen) en de Nightclass (demonen en vampieren).
    Yasha heeft een deal gemaakt met haar vader, namelijk ze moet zielen ophalen van mensen om naar de hel te brengen.

    Nou zoiets wordt het er kunnen natuurlijk veranderingen in komen. maar dit is in ieder geval een stukje verhaallijn. Laat even een bericht achter wat je er van vind.
    OMG ik ben echt slim ik heb hem bij het verkeerde onderwerp gezet, haha. hij moet bij story promoten, maar dat zal vast niet zoveel uitmaken hea ;).

    Het idee klinkt in mijn 'oren' heel leuk. Dus ik zou zeggen: Doen!


    Reality's overrated.

    Lijkt me leuk om te lezen maar wel een beetje raar.. :D

    SimonEx schreef:
    Lijkt me leuk om te lezen maar wel een beetje raar.. :D

    ja ik weet ik heb rare fantasie hahaha.

    Ik vind het wel een leuk idee! ;D
    Misschien kan je het wel proberen en kijken hoe het gaat.

    Het lijkt mij eerlijk gezegd best leuk, alleen ik vind het wel een ultimatum dat het qua spelling, punctualiteit en grammatica in orde is, ik vind het anders moeizaam en onprettig lezen. Daarentegen vind ik de verhaallijn erg leuk en het idee origineel. Leuk bedacht!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou het alleen lezen als je je spelling/grammatica zou verbeteren.
    Alleen is et punt met dit verhaal dat ik nu al denk te weten hoe het verhaal verloopt... Maar misschien heb ik het mis.


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Klinkt leuk, laat weten als je eraan begint ;) (ps, inspiratie van Vampire Knight? Kaname-sama is van mij hoor :P )

    Het is wel leuk, maar ik hoop dat de beschrijving dan wat "duidelijker" is?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    omgosh dat lijkt me echt leuk want van die anime hou ik ook tbh <3
    dus maak hem please hij lijkt me echt super :D


    stay strong <3

    Skynight schreef:
    Klinkt leuk, laat weten als je eraan begint ;) (ps, inspiratie van Vampire Knight? Kaname-sama is van mij hoor :P )


    jij mag hem hebben als ik zero mag hoor xD


    stay strong <3

    Skynight schreef:
    Klinkt leuk, laat weten als je eraan begint ;) (ps, inspiratie van Vampire Knight? Kaname-sama is van mij hoor :P )


    Ik wil... erm.. Ichijou, Kain, Aidou of Shiki!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:44 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen