• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Vedran
    Ze schudde heel licht haar hoofd en leek nog steeds erg bang.
    Mijn ogen schoten vuur en keken weer naar Elias.
    "Zij zegt wat anders."
    Ik had echt zin om hem iets aan te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    'Ze zegt niks, dat kind is nog helemaal in de wolken,' zei hij met een grote grijns, aardige nadruk leggend op "dat kind".
    Hij had wat navraag gedaan, en was erachter gekomen dat Leyla onmogelijk meerderjarig kon zijn. Niet dat hij ermee naar de politie was gegaan of aan anderen had verteld wat er tussen haar en Vedran speelde, maar het was toch leuk om te weten.


    -

    Vedran
    Hij wist het. Hij wist dat Leyla nog minderjarig was. Verdomme. Als ik hem ging aangeven wegens aanranding, zou hij hetzelfde bij mij doen. Die klootzak had me in de val, ik kon vrij weinig doen. Behalve nog eens uithalen dan en dat deed ik dan ook met plezier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Voor de eerste keer sloeg hij terug, zijn vuist raakte Vedrans kaak en hij zag vanuit zijn ooghoek het meisje verschrikt opkijken.
    Haar goudbruine ogen schoten woedend naar hem, maar ondertussen was hij haar woede wel gewend.


    -

    Vedran
    Even stond ik verbaasd met mijn ogen te knipperen, voelde vol ongeloof aan mijn pijnlijke kaak. Wauw. Elias had terug gemept. Kreeg ik toch nog weerstand.
    Ik zette mezelf breeduit voor Leyla, kauwde op mijn wangen en keek Elias met een duivelse blik aan. Wilde hij nog een knal? Een echte dit keer?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Oké, best eng.
    Toch bleef hij staan, rechtte zijn rug en balde zijn vuisten. Hij was een halve kop kleiner dan Vedran, maar dat betekende niet dat hij na één klap weg zou rennen als een bang meisje.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 15:58 ]


    -

    Vedran
    Heel even speelde er een klein lachje om mijn mond, vlamden mijn ogen op voor ik naar voren stapte en mijn vuist zo hard contact maakte met zijn neus dat ik het hoorde kraken en het bloed meteen in het rond spoot.
    Slag één.
    Daarna trapte ik hem tegen zijn borst, waardoor hij op de grond belandde.
    Slag twee.
    Mijn voet zwaaide naar achteren, klaar om hem hard in zijn ribben te schoppen.
    De laatste slag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Luid vloekend lag hij op de grond, terwijl hij probeerde om met één hand het bloeden te stelpen en de andere op zijn pijnlijke ribben legde. Verdomme, het zou hem niet verbazen als zo ongeveer alles gebroken was.

    Leyla Manta
    Voorzichtig duwde ze zichzelf weg van de boom, liep naar Vedran toe en pakte behoedzaam zijn hand vast.
    Haar ogen waren niet veranderd, nog even angstig, ze voelde zich nog altijd vies en gebruikt.
    Maar toch, Vedran was er.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 16:08 ]


    -

    Vedran
    Ik voelde Leyla's hand om de mijne en dat kalmeerde me enigszins. Een beetje.
    "Ik heb echt een grondige hekel aan je gekregen, Elias," Het was mijn Sanguis karakter dat nu sprak, dat hem geslagen en geschopt had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Hij krabbelde wat moeizaam overeind, overwoog of hij nog een keer zou slaan. Maar toen hij zijn arm op wilde tillen, voelde hij een pijnscheut door zijn borstkas gaan. Niet doen, dus.
    'Ik kan ook niet zeggen dat ik jou nog erg aardig vind,' mompelde hij, terwijl hij met één van zijn handen nog steeds het lopende bloed tegen probeerde te houden.


    -

    Vedran
    "Mooi zo, hoeven we elkaar ook niet meer te zien. En laat ik niet merken dat je ooit nog eens met je fikken aan Leyla zit."
    Het was best leuk om te zien hoeveel pijn hij had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Hij mompelde iets onverstaanbaars, wierp nog een blik op het meisje en liep toen zo snel mogelijk als hij kon weg - was niet erg snel was en ook nog eens erg veel pijn deed.
    Onderweg mompelde hij nog een paar binnenmondse scheldwoorden, die hij het liefst niet in Vedrans gezicht zei.


    -

    Vedran
    Ik wachtte even tot Elias uit het zicht was en draaide me toen om naar Leyla. Mijn spieren ontspanden weer, de vijandelijke blik verdween uit mijn ogen.
    "Gaat het?"
    Ik wist niet wat ik anders moest vragen of zeggen, maar ze leek nog kwetsbaarder dan anders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze even naar hem op, haalde haar schouders wat omhoog.
    Nee, het ging niet. Maar dat ging ze niet tegen hem zeggen.
    In plaats daarvan, liep ze naar hem toe en verborg zichzelf in zijn armen. Warm, veilig.


    -

    Vedran
    Zonder aarzeling sloot ik haar in mijn armen, trok haar zacht tegen me aan. Mijn vingers gleden door haar haren en zo stonden we een tijdje stil, terwijl mijn woede helemaal wegebde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen