• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Leyla Manta
    Net op het moment dat ze weer stond, keek ze met een ruk om. Ergens ver weg hoorde ze een maar al te bekende stem, waardoor haar gezicht onwillekeurig opklaarde.
    Toen ze echter wilde antwoorden, voelde ze Elias' hand al voor haar mond geslagen. 'Laat Vedran maar even voor wat het is,' grinnikte hij, duwde haar tegen een boom en drukte zijn lichaam tegen dat van haar.


    -

    Vedran
    Ik bleef even in stilte luisteren, maar kreeg geen antwoord.
    Was dat omdat ze niet wilde antwoorden, of omdat ze hier niet was?
    Toch besloot ik het bos verder in te gaan, naar plekken waar ze eventueel kon zijn.
    Bijna stampend ging ik door het bos, in mijn haast haar te vinden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze voelde zich meer dan vies toen ze zijn opwinding tegen haar onderbuik voelde drukken, hij verschoof zijn vingers iets waardoor ze hem ook al niet meer kon bijten - wat wel degelijk haar plan was geweest.
    Een gesmoord, protesterend geluid ontsnapte toen hij zijn vingers over haar borst liet glijden, haar goudbruine ogen boorden zich vlammend in de zijne.

    Elias
    De grijns op zijn gezicht werd langzaam groter, terwijl hij met zijn vingers één van haar borsten omsloot.
    Jammer genoeg voor haar was ze niet sterk, en hij wel degelijk. Dat maakte het zo makkelijk, maar de woedende blik op haar gezichtje maakte het zo leuk.


    -

    Vedran
    Waarom was het bos nou weer zo groot en niet gewoon lief, klein en schattig bescheiden? Zo kon ik haar toch nooit vinden.
    Ik stampte verder tussen de bomen door en besloot toen naar de plek te gaan waar ik haar had aangevallen. Daar stond een rots en vanaf daar had ik weer meer uitzicht.
    Maar vlak voordat ik daar was, zag ik dat die plek al bezet was, maar omdat ik nog zo ver stond zag ik niet goed wie het waren.
    In ieder geval waren het twee mensen. Ze stonden achter een boom, waardoor ik enkel wat benen en stukjes kleding zag, meer niet. Een stelletje dat druk bezig was?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Met de nodige moeite trok ze haar been los, om hem vervolgens een schop tegen zijn scheen te geven. Hij schrok meer dan dat het pijn deed, liet haar hals los en zette een stap achteruit.
    Maar voor ze twee stappen had gezet, had hij haar alweer terug naar de boom getrokken en een hand over haar mond gelegd.
    Misschien was iemand in de buurt, iemand die haar kon helpen. Iemand die toevallig niet doodsbang was voor een Sanguis. God, hoe groot was die kans nou weer?


    -

    Vedran
    Eén van de personen zette een stap achteruit en ik herkende Elias. Daarna een korte blik van een pluk goudblond haar. Leyla. Was ze naar hem gegaan, had hij haar toch zover gekregen?
    Toch voelde ik woede in me oplaaien. Ik had heel duidelijk gezegd dat ik hem een klap zou verkopen als hij aan Leyla zou zitten en dat was ik zeker ook van plan.
    Ik liep naar de boom, keek eromheen en stond abrupt stil.
    Elias had zich tegen Leyla aangeduwd, zijn hand lag over haar mond, zijn hand onder haar shirt. Dit was niet vrijwillig.
    "Elias, klootzak!" riep ik woest. Met twee stappen was ik bij hem en gooide ik hem van haar af, sloeg hem met mijn vuist in zijn maag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een woeste, zeer bekende stem, en geen tel later was Elias weg. Dankbaar hapte ze naar adem, trok haar shirt met een trillende hand omlaag.
    Haar goudbruine ogen schoten naar Vedran, die zich inmiddels tussen haar en Elias had opgesteld. Die laatste stond half voorovergebogen, waardoor hij er heel klein uitzag tegenover de grote, brede Vedran.

    Elias
    De tranen sprongen in zijn ogen toen hij hem in zijn maag stompte, nadat hij een paar tellen op adem was gekomen ging hij weer rechtop staan.
    'Wat nou?!' sneerde hij, keek woedend naar de andere Sanguis. 'Ze is je bezit niet.'


    -

    Vedran
    "Je was van plan d'r te verkrachten, idioot!" Mijn stem was kil en laag. Wat nou als ik niet naar haar op zoek was geweest? Ik wil niet weten wat Elias dan met haar had gedaan.
    "Dit is tegen haar wil en dat sta ik niet toe."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Een kleine, bijna sadistische grijns verscheen langzaam op zijn gezicht.
    'Verkrachten klinkt zo onaardig, bijna alsog ze er niet van genoot.'


    -

    Vedran
    Die lach liet mijn handen tot vuisten ballen en voor ik het wist had ik uitgehaald. Mijn vuist maakte vrijwel meteen hard contact met zijn kaak.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Door de klap wankelde hij, zette een paar stappen achteruit. Hij greep naar zijn kaak, maar alleen al het aanraken van de huid deed pijn.
    'Wat is er mis met jou, man?!' riep hij verontwaardigd.


    -

    Vedran
    Ik lachte spottend, vreugdeloos.
    "Met míj? Kijk eens naar jezelf!" antwoordde ik, doelend op wat hij Leyla aandeed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Hij liet zijn ogen langs Vedran gaan, naar het blonde meisje die met nog altijd lichtelijk angstige, woedende ogen tegen de boom leunde.
    'Ze wilde het wel,' grinnikte hij.
    Nee, het deed hem niks dat ze hem had geslagen, gebeten en geschopt, en hij wist heus wel dat ze niet stond te springen. Maar hij snapte er nog minder van waarom Vedran nou zo kwaad op hem was.
    Hij had niks fout gedaan.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 15:37 ]


    -

    Vedran
    Daar geloofde ik niks van.
    Ik draaide mijn hoofd, staarde naar Leyla, mijn blik vragend om meer uitleg. Had ze dit echt gewild?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    De blik in haar ogen zei eigenlijk genoeg, de angst, woede, afkeer. Hoe vies ze zich voelde.
    Niet in staat om iets te zeggen, schudde ze lichtjes met haar hoofd, nog altijd steun zoekend bij de boom achter haar.


    -