• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Leyla Manta
    'Als jij het niet wilt dan ga ik gewoon naar mijn huis,' zei ze vrijwel meteen, en sloeg haar goudbruine ogen neer.
    Een zachte zucht ontsnapte aan haar.

    I quote myself because I'm bored :'D


    -

    Jip, ik kom je redden!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Olla (wbw)

    Ik kan er gewoon niet tegen als iemand online staat maar me gewoon negeert.
    Daarom heb ik Lizz ook verwijderd, die was er de hele dag en toen ik vroeg of ze weer eens in Snowflakes kwam reageerde ze gewoon niet -_-


    -

    ghehe


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    waar waren we? (cat)


    -

    Uh, ze gingen soep eten x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Begin jij? :'D


    -

    Sure ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    Zodra de soep klaar was goot ik twee stenen kommen vol en liep naar de bank. Eén van de kommen gaf ik aan Silvano, de andere hield ik vast terwijl ik op de bank plofte. De soep zag er wel redelijk uit, maar hij smaakte lekker. 'Eet smakelijk.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij pakte de kom aan, en zette die even op zijn schoot.
    'Bedankt,' zei hij, en pakte daarna automatisch de lepel op. De kom leek te branden op zijn huid, en aangezien hij de kou gewend was wachtte hij bewust even.


    -

    Raveny
    Zodra de soep een beetje drinkbaar was begon ik te eten. Ondanks het uiterlijk van de soep was het erg lekker, en stiekem was ik er best een beetje trots op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    'allooooh!
    Sorry dat ik zomaar weg was, maar we moesten eten & m'n moeder was nogal pissed op me omdat ik al de hele dag "nutteloos" achter de laptop zit.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    We vergeven het je xd
    En trouwens Jip, sorry voor mijn saaie stukje, maar ik weet echt niet hoe soep in godsnaam boeiend kan zijn...

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 19:14 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I get it Val *O*

    Silvano Vino
    Toen het eenmaal op een goede tempratuur was, duurde het niet lang voor hij de kom leeg was. Hij zette hem op de tafel neer, en leunde achterover.
    Lichtelijk beschaamd keek hij naar Raveny's kom, die nog halfvol zat. Hij woonde thuis met zijn vader, opa en twee jongere broertjes, iedereen at daar als een bezetene.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 19:22 ]


    -

    Soep is vies, dus dat kan idd niet boeiend zijn (cat)


    -