• In de toekomst, om precies te zijn in het jaar 4076, is het menselijk ras zover geëvolueerd dat ze beschikken over bepaalde gaven. In die tijd is de wereld niet meer hetzelfde, door de klimaatverandering staat het grootste deel van de wereld onderwater, op een klein stuk land na. Op dit stuk land wonen twee verschillende volkeren, de Magarras en de Figuils, die al jaren tegenover elkaar staan. Het lijkt een zinloze strijd, maar geen van beiden wil toegeven.

    Willow Poynter is een zeventienjarig meisje, die de gave bezit om zwaartekracht te kunnen sturen. Ze maakt deel uit van de Magarra stam. Daar is het traditie dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat. Willow wordt ingedeeld in de groep BC104 samen met negen anderen. Nu is het aan haar de taak om haar volk te verdedigen, maar zal dit haar wel lukken? Zelfs wanneer er liefde, vriendschap, haat en verraad in het spel komen?


    Voor mijn nieuwe verhaal zoek ik nog een aantal jongens en meiden tussen de 17 en 22 jaar (:


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel.
    Uiterlijk: Foto is genoeg, het liefst een bekend iemand en de naam erbij vermelden.
    Gave: Wees origineel, dus geen gedachten lezen of zo. Zwaartekracht sturen is al bezet.
    Extra: Dit kan van alles zijn, familie leden, hobbies, leef je uit zou ik zeggen!

    Edit: Geen rollen meer nodig (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 13:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pssst meisje, ik vul er morgen één in (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Yeahmenn!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MENSEN, GA INVULLEN


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahaha, love you, Elena(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Love you too Lieke (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Volledige naam: Agathe Ariadne Panem
    Leeftijd: 17
    Karakter:
    Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel. (Zorgzaam)Agathe is zorgzaam, zo zorgzaam dat ze zichzelf vergeet en altijd andere gelukkig maakt inplaats van zichzelf. Ze schiet altijd te hulp en verdedigt haar vrienden, wanneer ze hulp nodig hebben. Het rare aan Agathe is dat ze zich nooit laat helpen, maar andere meteen helpt wanneer ze de kans krijgt. Agathe vrolijkt personen op wanneer ze opgevrolijkt moeten worden, troost ze wanneer ze verdriet hebben en steunt ze in moeilijke tijden.
    Uiterlijk: Foto is genoeg, het liefst een bekend iemand en de naam erbij vermelden.


    Anna Popplewell
    Gave: Wees origineel, dus geen gedachten lezen of zo. Zwaartekracht sturen is al bezet. Ze kan zichzelf en anderen denken naar andere plekken. Dit is heel handig in bepaalde situaties. Als ze zich concentreert op één bepaalde plek kan ze iedere persoon wie ze aanraakt en zichzelf naar die plek brengen.
    Extra: Dit kan van alles zijn, familie leden, hobbies, leef je uit zou ik zeggen![/i] Agathe haar hele familie is dood, ze waren vermoord toen Agathe vijf jaar oud was. Het was niet gelukt om haar te vermoorden, maar ze was wel zwaargewond. Ze heeft het weten te overleven en sindsdien past ze beter op. Agathe is dol op sporten, zo houd ze zich ook in topvorm, maar ze is niet dol op de hele tijd inactief bankhangen daarom word ze ook soms wel gezien als hyperactief wat ze dus helemaal niet is. 



    Alsjeblieft, Lieke


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dank je wel, Kristen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Volledige naam: Elisabeth Mary Carter.
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel. IJdel.
    Uiterlijk: Foto is genoeg, het liefst een bekend iemand en de naam erbij vermelden.


    Gemma Ward.
    Gave: Wees origineel, dus geen gedachten lezen of zo. Zwaartekracht sturen is al bezet. Pyrokinese.
    Pyrokinese (van het Grieks πυρ, vuur en κίνησις, beweging) is een vermeend paranormaal vermogen om de temperatuur van een object te kunnen verhogen of vuur te maken zonder aanwijsbaar fysiek mechanisme.
    Die gave gebruikt ze vaak om mensen die haar niet aanstaan pijn te doen. Dan zorgt ze er voor dat die gene een voorwerp neemt, maar Elisabeth maakt dat voorwerp dan heel heet zodat die gene zich verbrandt.
    Extra: Dit kan van alles zijn, familie leden, hobbies, leef je uit zou ik zeggen! Elisabeth heeft een koninklijke familie. Haar vader is de jongste zoon van de koning, dus hij is een prins. In principe heeft Elisabeth er niet veel mee te maken, omdat ze niet met de familie om gaan. Maar toch is Elisabeth ijdel. Ze voelt zich meer als andere en is er vies van om een handje uit te steken.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 23:04 ]

    Meer mensen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Volledige naam: Alexandra (Alex) Maria Mayfield

    Leeftijd: 18

    Karakter: Opgefokt, ze is altijd heel aardig. Maakt snel vrienden neemt alles serieus. Maar op het moment dat er iets mis gaat of men iets verkeert tegen haar zegt wordt ze vaak woedend.

    Uiterlijk:
    lyndsy fonseca



    Gave: Helen, maar ze kan het alleen bij andere en wanneer ze ziek is of slecht gezind verwond ze hun alleen maar erger.

    Extra: Door de gave van Alex zijn haar ouders er niet meer. Haar leven was perfect vroeger huisje boompje beestje. Maar op het moment dat ze haar gave ontdekte sloeg de frustratie door, haar ouders deden alles eraan om haar te geruststellen maar door slecht een aanraking op haar huid leek Alex door te slaan. Die nacht stierfde haar ouders aan een hart aanval. Alex was verder opgegegroeid bij haar neef (en zijn gezin) wie ze al vele malen had moeten redden, maar sinds de nacht dat hij spoorloos verdween nam ze alles zelf in handen. Dat is misschien de reden dat ze alles serieus neemt omdat ze al voor haar zelf moest zorgen op jonge leeftijd en het is ook de reden waardoor ze zo stil is en in haar zelf getrokken omdat ze haar gave niet kan controleren. Vele mensen zeggen dat haar gave een wonder is, mensen genezen. Maar hun hadden nog nooit het negatieven gezien van haar gave. Hoe het mensen vermoorde.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Mutant schreef:
    Meer mensen?



    Ik wil wel nog twee rollen invullen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik ga nog een jongen invullen


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Clove schreef:
    (...)


    Ik wil wel nog twee rollen invullen

    Graag!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MENSEN NIET ZO VEEL (bat)
    Ik moet ook nog (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, dan moet je maar een hele goede maken, Elena(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.