• Hoihoi,
    Ik hou heel veel van tekenen, en nou dacht ik dacht het misschien wel leuk is als ik die op internet zet, en waar kan dat nou beter dan op Quizlet? Precies: nergens....
    Als je wilt dat ik iets voor je teken, zal ik dat proberen... Maar ik ben niet super goed, eigenlijk vind ik alleen de ogen en haren mooi....
    Maar daar mogen jullie zelf over oordelen...
    http://www.quizlet.nl/stories/84066/venne-tekeningen/

    Awww, wil jij eens Tay Jardine tekenen? :d

    Ze zijn echt mooi, hoor.

    Lowe schreef:
    Awww, wil jij eens Tay Jardine tekenen? :d


    uhm, wie is dat? en ik wil wel een foto opzoeken... kijken of het lukt.

    Lowe schreef:
    Ze zijn echt mooi, hoor.


    Dankje :)

    Ik wil anders wel eens kijken voor eentje, als dat gemakkelijker voor je is? :-)

    Lowe schreef:
    Ik wil anders wel eens kijken voor eentje, als dat gemakkelijker voor je is? :-)


    Ik heb nu 2 afbeeldingen gevonden die volgens mij wel goed te tekenen zijn, maar dat doe ik morgen, want daar is het nu te laat voor.xd

    So he, die zijn echt goed zeg! Ö

    Zou je er een van Meysam Noori kunnen tekenen (finalist So You Think You Can Dance)? (A)

    Ps. Dit is een voorbeeld foto, áls je m wilt tekenen hoeft het niet perse deze foto te zijn, mag ook een andere (;

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 0:52 ]


    Inspiration can hit you any time

    Venne schreef:
    (...)

    Ik heb nu 2 afbeeldingen gevonden die volgens mij wel goed te tekenen zijn, maar dat doe ik morgen, want daar is het nu te laat voor.xd

    Alles op zijn tijd! Ik ben benieuwd :-)

    Ik heb er nu 1 van Tay Jardine en 2 van Meysam Noori gemaakt.
    Ik ben nog bezig met een andere van Tay Jardine (daar heeft ze een zwart met witte shirt aan, dat is lastig, maar ik wil en zal het laten lukken.xd)

    Nouja, grappig verhaal, ik had er dus al 1 van Meysam Noori...Toen ik foto's zocht kwam ik een foto tegen die ik al eens eerder gezien en ook getekend had... (waar die half hangt, die vond ik toen gewoon super leuk..)

    Oh wat mooi. Ik ben Jelly.
    Wil jij voor mij eens Lacey Mosely tekenen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze zijn mooi:O
    Wil je voor mij Tokio Hotel tekenen:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ze lijken me gewoon foto's bewerkt met photoshop... :/ Ik kan het mis hebben, maar het lijkt gewoon zo. En als het zo is: sorry. Dan heb je echt wel talent!

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 15:31 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rufio schreef:
    Ze lijken me gewoon foto's bewerkt met photoshop... :/ Ik kan het mis hebben, maar het lijkt gewoon zo. En als het zo is: sorry. Dan heb je echt wel talent!


    Ja, daar dacht ik dus ook aan :').

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 15:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rufio schreef:
    Ze lijken me gewoon foto's bewerkt met photoshop... :/ Ik kan het mis hebben, maar het lijkt gewoon zo. En als het zo is: sorry. Dan heb je echt wel talent!

    Omg ik dacht dat ik de enige was D:. Meestal is het zo met tekeningen (en dat zeg ik zelf als ervaren tekenaar/schilder.) Kan je zien dat het is getekend en moet je er veel moeiten voor doen. Hier zie over duidelijk heel veel details en in zo korte tijd is het haast onmogelijk om zo mooi te tekenen. er zitten geen "foutjes" in ,En de dikte is ook een beetje niet logies. Vaak zie je veel meer schaduwen en bepaalde bewegingen van potloden in de tekenen. Hier zie ik dat niet(cat)

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 15:38 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    And to be honest, ik zie hier geen enkel verschil in;
    Orgineel -Tekening


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Omg ik dacht dat ik de enige was D:. Meestal is het zo met tekeningen (en dat zeg ik zelf als ervaren tekenaar/schilder.) Kan je zien dat het is getekend en moet je er veel moeiten voor doen. Hier zie over duidelijk heel veel details en in zo korte tijd is het haast onmogelijk om zo mooi te tekenen. er zitten geen "foutjes" in ,En de dikte is ook een beetje niet logies. Vaak zie je veel meer schaduwen en bepaalde bewegingen van potloden in de tekenen. Hier zie ik dat niet(cat)


    Ik dacht ook dat ik de enige was :x


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov