• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    ollaaaa :'D

    Mischa Guerra
    Zijn wenkbrauwen schoten verbaasd omhoog, hij wilde iets zeggen maar deed zijn lippen maar weer op elkaar.
    Snapte ze überhaupt wel iets van zichzélf? Hij bracht zijn handen bij elkaar, leunde achterover, liet zijn handen weer los. Hij niet, in ieder geval.


    -

    Leyla Manta
    'Wat moet je?' sneerde ze, trok onwillekeurig haar benen naar zich toe.
    Nee, de Sanguis-vriend van Vedran was niet bepaald haar favoriete persoon. Al helemaal niet toen hij rustig dichterbij kwam, ze zijn blik op haar lichaam voelde waar het maar even kon.
    Haar hand jeukte om hem te slaan.

    Elias
    Hij zette zijn handen op de rots, liet zijn blik even naar haar gezicht glijden.
    'Is het uit met Vedran?' grinnikte hij, waarna zijn ogen weer terug flitsten naar haar lichaam. 'Ik denk dat -' Zijn zin werd onderbroken door een klap recht in zijn gezicht, met grote ogen keek hij naar het meisje op.
    Had ze hem nou gewoon geslágen?


    -

    GO LEYLA, GO LEYLA *O* *O*

    Vedran
    Na de hete douche voelde ik me meteen weer klaarwakker en fit. Ik deed een simpele spijkerbroek, shirt en leren jasje aan en ging op weg.
    Zodra ik buiten de deur stond sloeg de kou in mijn gezicht, maar die was zeer welkom nadat ik al twee dagen lang binnen zat.
    Waar zou ze zijn? Ergens in het dorp? Of het bos?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brb, met een halfuurtje of zo. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Miorynn
    Ze krulde zich op tegen de boom aan en sloot haar ogen, die verborgen werden door haar dreads. Kon hij haar niet gewoon met rust laten? Zojuist had ze het idee gehad dat hij nog wel enigszins voor rede vatbaar was, maar nu leek hij eerder het stereotype bloedzuiger. Het type dat ze het liefste meed.
    Haar vleugels ontvouwden zich weer, zoekend naar de kracht om weg te vliegen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Whaha :'D

    Leyla Manta
    Toen ze de woede in zijn blik zag groeien, schuifelde ze onbewust een stukje aan de kant. Hoe oud zou hij zijn? Waarschijnlijk zou het niet veel schelen met Vedran, misschien waren ze even oud.
    Een onwillekeurig, geschrokken geluid ontsnapte aan haar toen Elias haar pols greep en van de rots trok, waardoor haar lichaam even tegen de zijne rustte om niet onderuit te gaan.

    Elias
    Hij grijnsde toen haar lichaam even tegen de zijne kwam te staan. Goh, Vedran had het toch maar weer mooi uitgezocht.
    Jammer genoeg ging ze zo snel mogelijk weer rechtop staan, zette een stap achteruit zodat haar rug tegen de rots kwam te staan. Verder kwam ze niet, al helemaal niet met haar pols nog steeds in zijn greep.
    Rustig liep hij naar haar toe, zodat hun lichamen elkaar weer raakten. Hij liet zijn vrije hand over haar taille glijden. 'Dus, je hebt al ervaring met een Sanguis?' grinnikte hij.


    -

    Okée, Laura ^^

    Mischa Guerra
    Hij wist even niet wat hij moest doen, ging staan, plofte weer neer. Uiteindelijk liep hij naar haar toe, hurkte neer bij het ineengekrulde meisje.
    'Gaat het?'


    -

    Miorynn
    "Kuinka monta kertaa olen sanonut? Häivy täältä, juuri nyt," siste ze, instinctief overstappend op de taal die haar het beste lag. Waarom was hij zo dicht bij haar? Zou hij haar zometeen gaan leegzuigen als één van de dieren die ze soms bloedeloos op haar pad aantrof?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    Hij zuchtte toen hij haar weer niet verstond, en ging toen maar naast haar in de sneeuw zitten. Leunend tegen de boom liet hij zijn donkere blik op de bomen rustten.


    -

    Miorynn
    Onwillekeurig schoof ze een stukje de andere kant op toen hij naast haar kwam zitten. Hij straalde een soort gevaarlijk aura uit, wat haar zenuwachtig maakte. Ze draaide een dreadlock rond haar vingers en fluisterde zachtjes iets in haar taal tegen zichzelf om zich te kalmeren.

    Meuh, dit kan toch niet eeuwig zo doorgaan... Er moet wat interessants gebeuren. ;_;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Back *gaat snel typen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vedran
    Ik liep met vaste tred door het dorp, keek speurend om me heen, op zoek naar goudblonde haren, maar ik zag niets.
    Na een uur werd het me duidelijk dat ze hier in ieder geval niet was.
    Zou ze dan in het bos zijn, in haar sneeuwpanter vorm?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uhm, joa.
    But what? D':

    Mischa Guerra
    Geduldig bleef hij zitten, haalde een hand door zijn bruine haar.
    Als het nodig was zat hij nog uren in de sneeuw, maar ze zou zich normaal gedragen. Bedachtzaam keek hij om. Nou, normaler dan misschien.


    -

    Olla Laura *O*

    Leyla Manta
    'Laat het,' siste ze, toen ze zijn vingertoppen tegen de beugel van haar bh voelde dringen.
    Haar lichaam reageerde instinctief, probeerde zich bijna door de rots heen te duwen. Ze wilde met heel haar hart weg, weg van Elias en zijn hebberige handen, lustige blik.
    In plaats van de te antwoorden, zoende hij haar. Een protesterend geluid welde op, maar hij reageerde niet.
    Dan maar anders.

    Elias
    Met een schreeuw liet hij haar los, liet zijn hand naar zijn lip glijden en voelde twee warme, kleine druppels bloed op zijn vingertoppen.
    'Stomme, kleine trut,' snauwde hij.
    Toen ze weg wilde rennen, had hij haar binnen twee meter ingehaald. Woedend haalde hij uit naar haar, waarna ze met een doffe klap op de sneeuw terecht kwam.


    -

    Vedran
    De sneeuw knerpte onder mijn schoenen toen ik richting het bos liep, mijn handen diep in mijn jaszakken gestoken.
    Het was weer koud vandaag, maar het was nog steeds een zeer welkome kou.
    Bij de rand van het bos speurde ik even om me heen, om te kijken of ik Leyla niet toevallig zag, maar mijn blik ving enkel de bomen.
    Ik snoof, maar rook ook niet weer die bijzondere sneeuwpanter geur van laatst, dus dat was ze in ieder geval ook niet.
    "Leyla?" riep ik dan maar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen