• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Silvano Vino
    Een geluid klonk, waardoor hij meteen opveerde en omkeek.
    'Raveny?' vroeg hij bezorgd, en liep behoedzaam naar haar toe.


    -

    Raveny
    'Niets aan de hand,' zei ik, maar de beverige toon vertelde het tegendeel. 'Gewoon een slechte herinnering. Er is niets aan de hand.' Eigenlijk probeerde ik meer mezelf gerust te stellen, maar dat was niet echt belangrijk.

    Crap, ik moet zo wel gaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Niet Nu, maar over een minuut of 5 D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Je kan me niet wijsmaken dat het "gewoon een slechte herinnering" is,' mompelde hij, en ging op de bank zitten.


    -

    Stupide o.o


    -

    Raveny
    Ik zuchtte en begon het dan maar te vertellen. 'Er was een man, in de veertig, en hij probeerde me te verkrachten, als je het persé weten wil. Ik heb hem neergestoken. Ik was dertien.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Serieus, me hates parents. Jij mag kiezen, ik ga nu weg of ik heb morgen computerverbod...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oke, ik mag dus ook niet meer op jouw reactie wachten want mijn ouders flippen. Ik heb echt een eigen laptop nodig...
    Maar ciao, tot morgen!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké, tot morgen <3

    Silvano Vino
    Een paar seconden keek hij verbijsterd naar haar. Hoe moest hij hier nou weer op reageren?
    Hij opende zijn mond, sloot hem weer. Verdomme.


    -

    Fuuuu, ik had net ruzie met m'n ouders dus ik moest weg. >_<'
    En er moet écht even iets spannenders gaan gebeuren met Miorynn en Mischa...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oh, en Lughnasadh --> Aesthetic. ^^'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Joaa, maar waaaat? *inspiless*

    oew, sexy naampje (wbw)


    -

    Idontknoooooow.
    *gaat nog wat te drinken halen*

    thanks :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Denknaaaaa? :'D


    -

    Ik ga trouwens m'n lunch even klaarmaken (cat)


    -