• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Leyla Manta
    Uiteindelijk trok ze als laatste het dieprode truitje over haar hoofd, en haalde haar lange lokken tevoorschijn. Ze keek op toen ze zijn blik voelde branden.
    'Er is niks,' zei ze, een flauw glimlachje verscheen. Even drukte ze haar lippen op de zijne. 'Ik moet gaan.'
    Na dat gezegd te hebben, verdween ze naar beneden.


    -

    Ik moet echt gaan, tot morgen rond 2 uur denk ik <3


    -

    Over namen gesproken, ik krijg altijd Rosanne van Nick en Simon T_T
    Meestal afgekort naar Sanne, maar die naam haat ik sinds een jaar of twee en nu gaat echt niemand me meer Rose noemen... Behalve jullie ;D

    En ik vind Jip een koele naam, hoor. En Valeria is ook nice. *zwijgt maar even over Marlous*

    En trouwens, mijn vader vergeet momenteel om mij van de laptop te trappen ghehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Vrouwen konden zo slecht liegen.
    Ik stormde de trap af, Leyla achterna.
    "Wacht nou even, Leyla," zei ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan echt niet timen zeg. Nja, tot morgen Jip!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tot morgen, Jip. Werkse <3 *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Miorynn
    "Ik durf te wedden dat je nog nooit de werkelijke schoonheid van de natuur hebt ingezien." Haar stem was zo zacht dat het bijna een onmiddelijk vergane fluistering was.

    Byee! <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Meh, ik moet al jullie namen eens gaan leren... Ik ben volgens mij de enige die nog steeds de gewone usernames gebruikt, gewoon omdat ik altijd vergeet wie wie is. /slechtgeheugen D':

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 21:25 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Argh, ik ben nu dus net tien minuten thuis, maar kan nooit meteen slapen (cat)
    Dus ga ik maar doodleuk lonely reageren :'D

    Frank van mijn werk is weird, btw ._.
    Hij zat zo naar me te kijken en begint opeens te glimlachen, dus ik vraag 'wat is er?', 'niks', 'jawel, je zit opeens stom te lachen', 'dat is puur genieten'
    En hij noemde me 'ons correcte poppetje'
    Bweh.

    Nu ga ik maar eens doen wat ik ging doen. Ik ben veels te hyper voor iemand die net 6 uur achter elkaar gestaan heeft (cat)

    Mischa Guerra
    Hij opende zijn mond om te antwoorden, maar viel even stil. Bedenkelijk keek hij vanuit zijn ooghoeken naar het bos.
    Dus dat hij niet stond te springen om dag en nacht in een boom te hangen betekende dat hij niet wist dat de natuur mooi was?
    'Natuurlijk wel,' gromde hij, lichtelijk beledigd.

    Leyla Manta
    De deur was slechts een meter of twee van haar verwijderd, toen ze zijn stem hoorde. Natuurlijk had ze zijn voetstappen al opgemerkt, maar dat had ze kunnen negeren. Zijn stem niet.
    Met een ruk draaide ze zich om, waardoor haar lange, goudblonde lokken meezwaaiden en ze zo een glimp van zijn geur opving; zijn geur op haar huid, in haar kleren, in haar haar.
    'Wat?' Haar stem klonk scherper dan de bedoeling was. Haar blik gleed naar zijn gezicht. Ze wist niet of ze geïrriteerd of opgelucht moest zijn dat hij haar niet zomaar liet gaan.


    -

    Goeiemorgen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    Goddank, ze wachtte tenminste. Maar haar stem klonk allesbehalve blij, bijna alsof ze boos op me was.
    "Heb ik iets fout gedaan of zo?"
    Ik had haar toch met rust gelaten?
    Vlak voor haar stopte ik, keek haar doordringend aan in die prachtige goudbruine ogen, wachtend op antwoord.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga naar een vriendin, ben er vanmiddag wel weer. Ciao!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Goede-voor-mij-morgen-en-voor-jullie-middag people *O*


    -

    Goodmorning/afternoon Jip :'D *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een paar tellen keek ze hem aan, om vervolgens zacht met haar hoofd te schudden. 'Nee,' voegde ze er nog aan toe, en sloeg onwillekeurig haar blik weg.
    Het was nog waar ook; hij had niks fout gedaan. Ze wist niet eens precies waarom ze zich zo verward voelde.


    -