• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]

-

Mischa Guerra
    Verbaasd keek hij hoe haar lange haren voor haar gezicht werden geveegd. God, blijkbaar was ze gevoelig.
    'Zo bedoelde ik het niet, bromde hij..'

-

Elias
    Ergens meteen op zijn hoede ging hij rechtop staan, liet zijn blik naar hem glijden en daarna weer naar Leyla schieten.
    'Laat eens zien?' grinnikte hij, doelend op het meisje in zijn bed.

-

Verdran
    Ik ging zo voor Elias staan, dat Leyla voor hem aan het zicht ontrokken werd.
    "Je krijgt een paar seconden om te maken dat je wegkomt."
    Het feit dat hij ons gestoord had en dat hij nu zo verlekkerd naar Leyla aan het kijken was, maakte dat ik echt zin had om te slaan.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Nouja, dan laat ik haar wel gewoon ergens door de straat lopen ofzeau.

Nairawen
    Compleet doelloos dwaalde ze door de straten. Tijdens het lopen bekeek ze haar weerspiegeling in een winkelruit, en moest toegeven dat ze er niet verkeerd uitzag. Ze was lang, had donker haar tot haar middel, en in tegenstelling tot velen die hun haar tot die lengte lieten groeien, was dat van haar niet onverzorgd en klitterig. Ze had haar fluit aan haar riem hangen, verborgen onder haar lange jas. Zonder het instrument voelde ze zich merkwaardig leeg.

Miorynn
    Ze mompelde iets onverstaanbaars, waarschijnlijk weer iets in haar taal, terwijl ze zich oprolde tot een balletje tegen de boom aan. Vaag was ze zich er nog van bewust dat hij er ook nog was, maar in haar kleine cocon van lichaamswarmte en gemaakte veiligheid was hij niet te vinden.
    Na een onbepaalde tijd kwam ze weer overeind. Voor het eerst in het gesprek bleven haar ogen even hangen op zijn gezicht. Plotseling leek ze zich iets te realiseren.
    "...Hoe heet je eigenlijk?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Elias
    Hij bromde iets, en sloeg zijn armen om elkaar heen. Hij keek bedenkelijk naar Vedran.
    'Waarom ben je zo lichtgeraakt opeens? Is ze toch nog iets jonger? Zeventien?'
    Hij ging voor hem staan. God, toch enigzins jammer. Al was het alleen maar om hem te pesten. 'Of mag ik niet naar je vriendinnetje kijken?'

-

Mischa Guerra
    Hij ging weer rechtop zitten, zette zijn handen op zijn knieën.
    'Mischa.' Hij kuchtte even. 'En jij?'

-

Vedran
    "Je mag niet eens in mijn huis komen," antwoordde ik, met opeengeklemde kaken.

Elias
    'Nou nou, ik was er vorige week ook,' mompelde hij. God, hij was echt geïrriteerd omdat hij binnen was komen vallen. Oké, zelf zou hij het ook niet geweldig vinden als Vedran binnen zou komen lopen als hij bezig was.
    Maar wat was er mis als hij keek wat zijn aandacht dan zo erg vasthield? Ze zou toch snel opgevolgd worden, of niet dan? Twijfelend gluurde hij over Vedrans schouder.

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:19 ]

-

Vedran
    Ik zag hem weer kijken en gaf hem een duw richting de deur van slaapkamer.
    "Wegwezen."
    Verkeerde plaats, verkeerde tijd, Elias. Ik was niet in voor een gezellig gesprek.

Elias
    Met gefronsde wenkbrauwen keek hij op toen Vedran hem een duw gaf. Goh, die was nieuw.
    'Sinds wanneer luister ik naar jouw commando's?' gromde hij.

-

Vedran
    "Sinds nu."
    Sinds hij ongevraagd mijn huis is binnen gevallen, mij gestoord heeft tijdens goede seks en naar Leyla loopt te gluren dus. Allemaal uiterst irritant. Maar mijn frustratie was niet alleen aan hem te denken, maar ook aan mezelf.
    Normaal gesproken had ik het misschien niet eens zo'n probleem gevonden, moest Elias binnen gekomen zijn op zo'n moment. We hadden erom gelachen en hij zou weer weggaan. Maar nu met Leyla vond ik het wel uiterst vervelend.

Elias
    'En sinds wanneer is het überhaupt een probleem als ik eens binnen kom?' snauwde hij, en sloeg zijn armen over elkaar.
    'Een maand geleden deed jij hetzelfde, en ik werd toch ook niet pissig?'

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:27 ]

-

Miorynn
    Was dat geen vrouwennaam?
    "Valindáne Metsästä Luonnonvaraisten Eläinten Svengaava Viiniköynnöksen Vuorten Kauniissa Laaksoissa," stelde ze zichzelf voor, terwijl ze probeerde innemend te glimlachen. Mensen waren nogal eens onder de indruk van haar volledige naam, al was haar achternaam in werkelijkheid een stuk korter.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Vedran
    Oh ja, dat was ook zo. Het was smerig, maar wel heel lachwekkend, hoewel ik echt veel te veel had gezien.
    "En ik moet maar doen zoals jij? Echt, Elias, dit wordt heel vervelend."
    Ik zette weer een stap dichterbij, richting de deur, hopend hem zo weg te krijgen, want ik was me heel bewust van Leyla die nog altijd naakt in bed lag en Elias die steeds weer probeerde te kijken.
    Niet zo kijken, kerel. Mijn Leyla.

@ Valeria: HOE? O.O