• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]

-

Mischa Guerra
    Hij bleef even stil, en keek haar glazig aan. Daarna schraapte hij lichtelijk ongemakkelijk zijn keel.
    'Val, dus,' concludeerde hij, aangezien hij alleen het begin van haar eerste naam had onthouden.

-

Elias
    'Het is nogal onredelijk als jij me wel meteen het huis uit wilt douwen terwijl jij nog doodleuk een kwartier bleef hangen toen ik me eenmaal aan had gekleed,' gromde hij.
    De vrouw in kwetsie - hoe heette ze ook alweer? Samantha? - had het minder leuk gevonden, maar ach.

-

Vedran
    "Had me dan ook het huis uit getrapt. Niet mijn probleem, als jij het wel leuk vind om publiek te hebben. Ik in ieder geval niet."
    Nog een stap dichterbij, nog even en ik kon hem zo de gang op duwen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Elias
    'Jezus, volgens mij ben je gewoon boos omdat ik niet naar je veroveringetje mag kijken.'
    Om het nog eens te verduidelijken, wierp hij een blik over zijn schouder. Het meisje had zich inmiddels opgericht, haar lange, golvende lokken vielen over haar schouders en de deken bedekte haar nog steeds.

-

Vedran
    Ik gaf hem weer een duw.
    "Kijk dan ook niet."

Elias
    Een enigzins zelfingenomen grijns verscheen op zijn gezicht. 'Aha, ik heb het dus goed.'
    Inmiddels stond hij half op de gang, maar weigerde uit zichzelf te vertrekken. 'En waarom dan niet?' Nog steeds twijfelde hij over haar leeftijd. 'Te jong voor je?'

-

Vedran
    "Waarom ben je zo geïnteresseerd in haar?" Ik ontweek zijn vraag, de hel zou losbreken moest hij achter haar echte leeftijd komen.
    "In de vorige toonde je nooit enige interesse, die zag je meestal niet eens."

Elias
    'Omdat je doet alsof ik haar ter plekke aan ga randen als ik hier langer dan vijf minuten blijf.'
    Hij keek bedenkelijk naar zijn gezicht, wierp nog een blik op haar, bedenkelijk. Misschien zeventien, maar hoe groot was die kans?

-

Vedran
    "Daar ben je met je blik allang mee bezig." Hij keek weer, kreeg nog een duw. Dit keer keek hij niet onderzoekend, maar eerder nadenkend. Over haar leeftijd, waarschijnlijk. Maar die kreeg hij echt niet te weten.

Elias
    Hij sprong snel aan de kant, wetend dat de trap niet ver achter hem vandaan stond.
    'Wat is er zo leuk aan haar dat ik niet eens mag kijken?' vroeg hij, bijna klagend. Kinderachtig van hem, het was vaker voorgekomen dat ze elkaars "veroveringen" wat later te pakken kregen, en daar waren nooit problemen mee geweest.

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:42 ]

-

Miorynn
    Heftig schudde ze haar hoofd.
    "Niet afkorten. Zeg maar Miorynn... Of Asreis, of Crystael. Het maakt niet uit." Velen begrepen niet hoe ze zichzelf zoveel verschillende namen aan kon meten, maar namen waren één van de vele dingen die haar fascinatie hadden. Bij sommige namen kon ze niet geloven dat ouders dit hun kinderen aandeden, anderen vond ze wel oké, en bij sommigen voelde het bij de uitspraak alsof alles opeens op hun plek viel. Ze voelde zichzelf een Miorynn, dacht aan zichzelf als Asreis, voelde zich vereerd wanneer ze Crystael werd genoemd. Als ze haar echte naam hoorde voelde ze slechts afschuw.

Meh, ik voel ook afschuw als ik mijn echte naam hoor. -kreun- Zodra ik achttien ben, word ik officieel Val. :'D

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:44 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Huh? *confused*

Mischa Guerra
    'Miorynn, dus.' Hij keek bedachtzaam. 'Of Crysteal?'

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:46 ]

-

Valeria is ook niet mijn echte naam, het is de naam waarvan ik zou willen dat het mijn naam was...

Miorynn
    "Doe maar Miorynn," zei ze haastig. Hoorde hij niet hoe sierlijk die naam over je tong gleed? Veel beter dan Valindane, dat was gewoon lomp. Vaak slikte men die 'e' ook nog in, waardoor je "Valindaan" hoorde, en dat klonk als de naam van één of andere pater of paus.

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:46 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Vedran
    "Omdat het bij jou uiteindelijk nooit bij kijken blijft. Daarom." antwoordde ik simpelweg. En dat kwam weer omdat Elias en ik op dat gebied erg op elkaar leken; we waren beide jagers. Vrouwenjagers, rokkenjagers. Alles voor het vrouwelijk gezelschap. Maar van Leyla bleef hij af.

Bwuh, ik zou veel namen goed vinden, als het maar niet mijn naam was.

Mischa Guerra
    'Oké,' mompelde hij, en haalde een hand door zijn haar. Apart meisje.

-