• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Elias
    'Dus als ik haar volgende week toevallig.. tegen kom ga je me slaan?' grinnikte hij, ongelovig als het antwoord ja zou zijn. Bedachtzaam keek hij weer naar haar. Misschien was ze echt zeventien, of zestien.


    -

    Vedran
    Dat woordje toevallig sprak hij me net iets te sarcastisch uit. Het leek me echt iets voor Elias om haar van me af te pakken.
    "Ja en hard ook, want jij komt haar niet 'toevallig' tegen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geloof me, er is niet veel erger dan mijn naam. Ruilen? :'D

    Miorynn
    Stilte. Ze schudde haar dreads uit haar gezicht en draaide er één rond haar vinger. Het was weer beginnen te sneeuwen, en ze vroeg zich af waarom sneeuw nooit zo mooi was als in verhalen. Wat er nu viel waren slechts saaie, dunne plukjes; eigenlijk amper sneeuw te noemen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elias
    'Misschien niet, maar wat maakt het uit? Morgenochtend schuif je haar toch weer naar buiten.'

    Leyla Manta
    Onwillekeurig voelde ze hoe haar hand - die de deken omklemde - begon te trillen. Haar goudbruine ogen schoten van Vedrans achterhoofd naar het kleine deel van Elias' gezicht dat ze kon zien.


    -

    Sowieso.

    Mischa Guerra
    'En waarom woon je hier?' vroeg hij na een korte stilte, en keek naar haaro op.


    -

    Vedran
    "Nee hoor, die tijd heb ik wel gehad."
    Leyla buitenschuiven? Echt niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    'Ben je zo veranderd sinds de afgelopen keer dat je iemand had?' vroeg hij schamper. 'Dat is, weet ik veel, drie dagen geleden?'


    -

    Vedran
    "Wat kan jou mijn liefdesleven nou weer schelen?" Mijn handen waren tot vuisten gebald. Niet klaar om hem te slaan, maar om mezelf rustig te houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ok then, dan heet jij vanaf nu Marlous. -kots-

    Miorynn
    "Ach, gewoon," zei ze vaag. Het was nogal gecompliceerd. Eigenlijk had ze zich nooit echt thuisgevoeld tussen de andere mensen, in de stad. Liever was ze hier, tussen de bomen, bevrijd van alle normen en waarden en sociale verplichtingen die haar als een strak korset fijnknepen en verpulverden. Hier kon ze door de sneeuw rennen en schreeuwen; zingen zonder dat iemand het hoorde; dansen onder de dakken; in bomen klimmen; ze knuffelen; gewikkeld in dekens onder de sterren in slaap vallen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elias
    Hij voelde zijn hele gezicht verkreukelen tot een vraag. 'Liefdesleven?' mompelde hij vragend.


    -

    @ Valeria; jij hebt ook een liedje over jouw naam die iedereen steeds zingt om je heen wat echt heel heel heel héél vervelend is? Welkom bij de club :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vedran
    Ik rolde met mijn ogen.
    "Liefdesleven, seksleven, allemaal hetzelfde."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ken nog iemand die Marlous heet :'P

    Mischa Guerra
    'Dat is niet erg duidelijk,' zei hij.
    Hij leek met de seconde minder van haar te snappen.


    -

    Elias
    Achter Vedrans rug zag hij het gezicht van het meisje even betrekken. Aha, gelukt.
    'Oké, dan ga ik,' zei hij plotseling, een lichte grijns rond zijn lippen. Daarna liep hij fluitend de trap af en sloot de deur netjes achter zich.


    -

    Vedran
    Ik haalde opgelucht adem. Mooi zo, die was weg.
    Daarna draaide ik me weer om naar Leyla.
    "Sorry hoor, hij was een beetje vervelend."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen