• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    Luce
    Geschrokken keek ik hem aan en glimlachte toen.
    'Geesten zijn niet saai, ze zijn bijzonder,' zei ik.
    Ik draaide mijn oortje en keek naar de rest van de jongens die tot nu toe stil waren geweest.
    'En wie zijn je vrienden?'
    [Douche-pauze :P]

    Ik zie 't :Y)

    Sky Leah Morgan
    Er hing een zwarte sporttas rond haar schouder, erg charmant was het niet, maar het was het enige geweest waar genoeg in had gepast. Haar bruine haren had ze los hangen en ze bewogen zachtjes op en neer terwijl ze door de gangen liep. Slaapkamer 3.. Ze wist precies waar het was, ze kende het hele gebouw uit haar hoofd, maar dat mocht ook wel na zoveel jaren hier te zijn. Het was al behoorlijk druk in de gangen en ze hoorde sommigen mensen mompelen zodra ze langs kwam, tsja, als Dulcis had ze nou niet zo'n goede reputatie. Maar dat vond ze oké, sinds het ongeluk toen ze klein was hield ze anderen liever op afstand voor ze hun en zichzelf pijn deed. Eindelijk bij slaapkamer 3 aangekomen opende ze de deur zonder te zeggen. -geen idee of er momenteel iemand is xd-

    Pixie Yarina.
    In haar witte zomerjurkje zwierf ze door de gangen, op weg naar haar nieuwe verblijven. Haar groene ogen keken nieuwsgierig om zich heen, naar de wezens die ze nog niet kende. Ze was benieuwd naar haar slaapkamer genoten, hopelijk niet weer een vampier.. Vorig jaar was ze er bijna niet meer geweest, ze had lekker liggen slapen toen plots haar kamergenoot op haar was gesprongen en haar bijna had gebeten. Gelukkig had de rest haar geholpen en de vampier had meteen een andere kamer gekregen, sindsdien was ze best wel bang voor vampiers, ze vertrouwde ze niet. Toen ze voor slaapkamer 4 stond klopte ze netjes aan en wachtte af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangezien mijn personages niet in rollentopic staan..

    Volledige Naam: Sky Leah Morgan.
    Roepnaam: Leah. (Vervloekt mensen die haar Sky durfen te noemen.)
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Net een paar dagen 18.
    Wezen: Dulcis. (even gejat uit ander topic.) Ze is een Dulcis, dit is een soort waarvan men denkt dat ze afstammen van de zwanen, omdat ze soms erg rustig kunnen zijn en soms ineens agressief. Soms dan lijkt het alsof er een soort mist in haar hoofd komt, dan ziet ze alles en iedereen aan voor gevaar en zou ze iedereen aan kunnen vallen. Daarom blijven de meesten wezens liever uit de buurt van Dulcissen en andersom. Ze heeft ook vleugels, wit met zwarte veren, die ze tevoorschijn kan laten kom wanneer ze maar wilt. Het enige waaraan je kan zien dat ze ze heeft als ze ze ‘onzichtbaar’ heeft gemaakt zijn de twee lijnen op haar rug.
    Uiterlijk - mag met foto, hoeft dus niet:


    Lange, slanke benen, lichtgolvende bruine haren tot halverwege haar rug, groen blauwe ogen, slank, ziet erg graag verzorgd uit, woest aantrekkelijk –wbw-.
    Karakter: Bijdehand, koppig, gemeen, doorzetter, vurig.

    Volledige Naam: Pixie Yarina.
    Roepnaam: Pixie.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 17
    Wezen: Engel. Ze kan een paar witte vleugels tevoorschijn laten komen wanneer ze wilt en heeft genezende krachten.
    Uiterlijk - mag met foto, hoeft dus niet:


    Fijn gebouwd, niet erg lang, vreselijk lenig, bruine krullen, grasgroene ogen, blanke huid, sproetjes.
    Karakter: Stil, mysterieus, lief, behulpzaam, gevoelig.
    Extra: Ze is een ballerina.


    Weten jullie wie/wat ze zijn.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May Roux
    Aangezien het meisje dat nu binnenkwam helemaal niet zei, wat nog minder was dan mij. Begroet ik haar. "Hallo, ik ben Mabel. zeg gewoon, May?"

    Owen Queens
    "Oh, ja. natuurlijk, de andere." Zeg ik en draai me hal om naar de andere. Een geest zijn was helemaal niet speciaal, of hoe ze het ook had genoemd.
    "Dit zijn Jason, Tyler en Duncan." ik por ieder van hen bij het zeggen van hun naam.


    Love is louder.

    Duncan Otora

    Aangezien de 'boze huishoudster' mij net een preek had gegeven, hield ik het zachtjes. "Hey," zei ik tegen het meisje


    Being happy is a choice ~

    Meli
    Aangezien ik het dichtst bij de deur stond, sloop ik voorzichtig naar de deur die ik daarna voorzichtig opende voor een fijn gebouwd meisje. Ik schonk haar een glimlach en keek haar vragend aan, me afvragend of ze ook op onze kamer sliep.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    [Back :P]
    Luce
    Ik glimlachte naar de jongens.
    'Zo wat waren jullie aan het doen in de gang?' vroeg ik.
    En ik porde door Owen heen met een glimlach.

    Briarrose
    Het meisje zag er net als Charlie uit als een van de populaire.
    'Hey ik ben Briarrose, zeg maar Rose hoor,' zei ik.
    En ik verdiepte me weer in de het tijdschrift, terwijl het meisje haar koffers op een ander bed gooide.
    'Ik ben Leah,' zei het meisje en ze keek over mijn schouder heen naar het tijdschrift.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:21 ]

    Offline...


    Being happy is a choice ~

    Owen Queens
    Het blauwe meisje bevindt zich op gewaagd gebiet, ze zit theoretisch gezien in me. Ik stap een stap achteruit en glimlach naar haar. "We waren gewoon wat aan het chillen?"


    Love is louder.

    Charlie
    Ik zuchtte verveeld, en wierp een blik door het saaigekleurde raam in de hal. Ondertussen had ik me op mijn koffers gevleid, en bekeek ik een zielig plantje in het venster. Mensen kwamen maar naar mij, en dat zou ook zeker gebeuren. En zo niet? Dan toverde ik mezelf toch populairder? Mooier? Beter? Een grijnsje sierde mijn rozegekleurde lippen terwijl ik een vinger om één van mijn lokken wond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Luce
    Ik glimlach, wiebel even met mijn oortjes en zwiep met mijn staart.
    'Oke, nou gezellig, maar ik denk dat ik weer ga uitpakken, er is hier toch niet zo veel te doen,' en ik kijk om me heen, een grijze gang meer niet.
    Ik glimlach en doe een stapje achteruit.
    Ik draai me om en zwiep nog een keer met mijn staart voordat ik in de deur van mijn slaapzaal verdwijn.
    'Hey Charlie,' zei ik, en ik keek naar mijn kamergenootje.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:26 ]

    Sky Leah Morgan
    "Hallo, ik ben Mabel. zeg gewoon, May?" zei een meisje, Leah zette haar tas neer op een leeg bed en keek haar aan. "Leah," stelde ze zichzelf kort voor, verbaasd over het feit dat het meisje haar niet kende. Ze streek een lok haar achter haar oor en keek de kamer rond, klein, maar ze zou zich hier redden. "Ik ga weer, ik ruim straks mijn spullen wel op, waag het niet eraan te komen," waarschuwde ze haar voordat ze de kamer weer uitliep. Eens wat leven zoeken.

    Pixie Yarina.
    Een meisje opende de deur en Pixie glimlachte verlegen. "Hé, ik ah.. Naja, ik ben geloof ik je nieuwe kamergenoot," zei ze verlegen terwijl ze een lok haar rond haar vinger krulde. "Dus mag ik erin? Dan kan ik mijn koffer neerzetten, hij is nogal zwaar," voegde ze er verontschuldigend aan toe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Duncan Otora
    Ondertussen was ik even weggelopen. Ik had mijn handen in mijn zakken gestoken en was even weg van alle jongens. Toen zag ik Slaapkamer 1. Vanbinnen wilde ik graag aankloppen. Dat deed ik ook. Een meisje met lange lokken deed de deur open. "Hoi?"


    Being happy is a choice ~

    Ik peer 'm =D tot morgen (:
    Je kan Pixie haar spul in laten pakken, Leah loopt gewoon rond -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owen Queens
    Het meisje verdwijnt haar slaapzaal in en ik draai me weer naar de jongens. Ze had wel minstens 3 keer door mijn lijf geboord, wat een lef. "Zij heeft lef." grom ik, met mijn ogen rollend. "Mijn lichaam is privé!"
    "Jouw lichaam is er amper." grapt Duncan.


    Love is louder.