• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    Tegen wie heeft Duncan het? :'D.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jason Thomas Strykx
    Ik zie Owen en een meisje met kattenoren praten. Opeens poket Tyler me in de zij en wijst naar een meisje. Ze heeft zwart haar en is lichtgetint. "Wat zou ze zijn denk je?"fluistert Tyler naar me. Ik haal mijn schouders op. Als ik mijn naam hoor kijk ik vragend op. Als Owen me in mijn zij prikt snap ik het al. Ik draai mijn hoofd naar Tyler, als ik zie dat hij nog steeds naar het meisje aan het kijken is tik ik hem op de schouder. "Gast, zo schrik je haar nog af."fluister ik. Opeens staat het meisje op en ze kijkt me aan. Ik zie dat ze rode ogen heeft, nee, het kan toch niet...


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Luce
    Ik keek langs Charlie naar de jongen die ook bij Owen op de gang had gestaan.
    'Hoi,' zei hij, Charlie keek hem verveeld aan en ik ging vrolijk veder met mijn tas uitpakken zonder tijd aan hem te besteden.

    Toen de jongen weg was liep ik de kamer uit, naar de binnentuin even mijn spieren strekken.

    [Ik ben weg, zorg goed voor Rose&Luce :) ]

    Weer offline, morgen weer terug misschien =)
    Wees lief voor mijn personages ;P

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:30 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Leave schreef:
    Tegen wie heeft Duncan het? :'D.


    Jouu


    Being happy is a choice ~

    Charlie
    Ik liet mijn betoverende, pastelgroene ogen een moment over de jongen dwalen, en stapte opzij. Ik ging hier geen moeite doen. Dat deden mensen maar voor mij. Niemand stond boven mij, dat was me wel geleerd thuis. Ik knipte in mijn vingers, en daardoor wist ik dat mijn koffers nu in mijn kamer zouden staan. Ik was tenslotte geen pakezel. ‘‘Kom binnen, zou ik zeggen.’’ Prevelde ik terwijl mijn lippen zich tot een glimlach krulde.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:35 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Meli
    Gelijk opende ik de deur helemaal zodat ze naar binnen kon. "Natuurlijk," stamelde ik onhandig. Het meisje liep onze kamer binnen waarna ik de deur zachtjes sloot.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik ga ook even beginnen met schrijven :'D *gaat schrijven*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Even een half uurtje weg, daarna weer terug.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Jouu


    Duncan heeft het in mijn stukje, tegen Owen. hij is een geest.. (':


    Love is louder.

    Crystal
    Daar kwam ik met mijn koffers op een plek waar ik niet heen wilde.Ik had geen andere keus.De wereld waar ik van hiel kon ik niet terug.Samen met mijn koffers liep ik als een kip zonder kop rond.Veel vreemde mensen zaten hier.Ik werd er een beetje bang van.Later gaf een vrouw-die vreemd genoeg doorzichtig was- me een briefje en dat ik naar Slaapzaal 1 moest.Later als weer een kip zonder kop rond te lopen , had ik het gevonden.Ik deed langzaam de deur open. Voor de zekerheid als er mensen waren.


    Eerste stukje :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jason Blake
    Ik kwam aanlopen met enkel een rugtas op mijn schouder, ik had namelijk niet veel nodig. Weinig spullen waren in mijn bezit. Alleen wat kleding en een hygiëne benodigdheden zaten erin. Toen ik aankwam was er echter helemaal niemand, misschien was ik wel de eerste? Dat had ik gedacht, totdat ik de spullen zag in de kamer. Niet dus. Ze waren vast en zeker weg, ach ja, rust en stilte. Ik zuchtte en pakte mijn spullen uit waarna ik die in een kast neerlegde.

    Ivy Bominable
    ‘Dame nog wel,’ zei ik onder mijn adem, terwijl ik de gedachte probeerde weg te vegen – waarom noemen ze me nou dame? Geïrriteerd zuchtte ik en zocht naar slaapkamer 1. Toen ik deze kamer echter had gevonden, bevonden zich er een paar jongens voor. Waarom stonden er jongens voor de slaapkamer? Zeg niet dat die erbij horen… Ik ging achter een jongen staan die vlak voor de deuropening stond en vroeg met mijn accent, ‘Kan ik er langs?’ Hierbij kwam de wind aanwaaien en was het gelijk steenkoud bij de deuropening. Ik had er daarentegen geen last van. Mijn gezicht nog emotieloos; ik wilde er alleen maar langs.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Duncan Otora

    Terwijl een meisje binnenstapte, en ik een stap opzij deed, bleef ik naar het andere meisje kijken. Eigenlijk wilde ik grappen met de meiden, maar dit keer was ik stil. Voorzichtig deed ik een stap naar binnen...


    Being happy is a choice ~

    Crystal
    Er was gelukkig niemand binnen/ Ik zette mijn spullen op een bed met mijn naam op een briefje.Waarschijnlijk zaten hier ook andere mensen van het zelfde jaar als ik.Maar ik moest eerst onderaan beginne.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Crystal zit toch in slaapzaal 4 ingedeeld?]
    Luce
    Toen ik een tijdje in de tuin was geweest besloot ik terug te gaan naar mijn slaapzaal.
    Ik deed de deur met een zwaai open, er stonden een jongen en 2 nieuwe meisjes in de zaal.
    Ik ging op mijn tenen staan om over de jongen heen naar de meisjes te kijken, wat ik ben best wel klein.
    'Hey ik ben Luce,' zei ik

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 16:42 ]