• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    June Williams
    Met een snelheid van jewelste ga ik met mijn hand naar mijn neus. Het meisje mompelt nog een keer sorry. "Maakt niet uit hoor!'zeg ik. Ik loop naar mijn tas en haal er een tissue(ofhoejehetschrijft) uit. En ik houd hem voor mijn neus. Als ik zie dat het niet zoveel bloed uit mijn neus komt gooi ik hem in de prullenbak. Opeens klopt er iemand op de deur. Ik loop er naar toe. In een reflex pak ik degene die in de deuropening staat. Blijkbaar was het een jongen. "Owh, dus je bent geen meisje?"


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Duncan Otora
    Ik kijk Owen aan en rol met mijn ogen. "Whatever..." Het was waar. Meisjes versieren was inderdaad niet mijn sterkste vak. Gelukkig was dit niet een meisje die ik graag zou willen. "Kom, misschien een andere meidenkamer,"


    Being happy is a choice ~

    Oh, moet je trouwens per se in ik-vorm..? Ik bn beter in hij/zij vorm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Oh, moet je trouwens per se in ik-vorm..? Ik bn beter in hij/zij vorm.


    Als je het wil, mag hij zij ook


    Being happy is a choice ~

    Owen Queens
    Ik knik snel en doe teken naar de kamer ernaast. "Hier dan maar?"


    Love is louder.

    Tyler Jason McKnight
    Samen met de jongens loop ik naar de meisjeskamer. Als Duncan op de deur klopt doet een meisje open en omhelst hem. Niet de beste manier om iemand te begroeten.. "Owh dus je bent geen meisje?"zegt het meisje. Ik bekijk het meisje van top tot teen. Ik weet zeker dat ik haar eerder zou gaan zien..


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Luce
    Charlie was aan het uitpakken dus ik besloot opzoek naar andere mensen te gaan. Vrolijk sprong ik uit mijn kamer, streek even mijn blauwe haar achter mijn oren en liep per ongeluk tegen een jongen op die met een groepje op de gang stond.
    'O, sorry!'zei ik.
    'Ik ben Luce,' zei ik, met een charmante glimlach.
    'Owen,' zei de jongen.

    Offline


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    Een nogal opvallend meisje, met blauw haar, loopt tegen me op. Ze mompelt een 'sorry' en stelt haarzelf dan voor als Luce.
    "Owen." begin ik met me voor te stellen. "Dus wat ben jij?" zeg ik gokkend, om het gesprek draaiende te houden.


    Love is louder.

    Whiiej, waar slapen die van mij? =D Dan kan ik gaans chrijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure, staan erop!


    Being happy is a choice ~

    Luce
    Ik zwiep met mijn volle witte kattenstaart en wijs naar mijn witte kattenoren.
    'Doe maar een gok,' zeg ik lachend.
    'En wat voor wezen ben jij?' vroeg ik, en ik lachte charmant naar hem.

    Duncan Otora
    Ik draai me om naar een andere meidenkamer. Als ik wil gaan kloppen, hoor ik in een keer een oude-vrouwen stem.

    "Dit is niet jullie gedeelte, mannen! Gauw terug naar jullie slaapzaal!"

    Ik rilde toen ik de vrouw zag. Oud, lelijk... Zwijgend liepen we terug. "Duncan..." Hoor ik de andere jongens achter me plagend zeggen. Speeld trap ik ze terug


    Being happy is a choice ~

    Owen Queens
    "ooh, zo'n half - kat -mens." grijns ik en ik tik nonchalant met mijn vinger tegen haar oortje.
    "Ik ben een saaie geest." zeg ik droogjes en ik zwiep mijn arm recht door haar lichaam heen. "fijn, toch?"


    Love is louder.

    -kwartiertje off-


    Love is louder.