Bwuh, niemand van jullie ebantwoord mijn PB -gayhandje-
Jullie mogen ook gerust antwoordne dat jullie niet willen hoor :']
Hierbij verschillende roddels, als jullie meer ideeën hebben, zeg maar ![;D ;D](/images/smilies/bigwink.gif)
Pixie Yarina. -> 'Meli', sorrt van.
Toen ze uitgedanst was bleef ze staan, ze voelde zich bekeken.. Alsof ze niet alleen was. Ze tuurde om zich heen, maar zag niemand. "Is daar iemand?" vroeg ze toen aan de beklemmende duisternis, er waren zojuist een aantal wolken voor de maan verschenen en het leek ineens heel donker. Het enige licht wat ze had was het lichte schijnsel dat van haar vleugels leek te komen.
Sky Leah mrogan > Roddels + slaapzaal 4.
Alweer ochtend, ze was haar nacht rustig doorgekomen en was vroeg opgestaan. Ze had nooit veel slaap nodig gehad. Terwijl ze door de gangen liep hoorde ze weer het geroezemoes, roddels. Ze ving er een hoop op. "Hé, heb je het gehoord? June vind Owen leuk! Ja, echt waar, dat vertelde-" De rest hoorde ze niet meer, het interesseerde haar ook niet, roddels sloegen vaak toch nergens op, al geloofden de meesten dat ze waar waren. "Je kent Cameron toch? Ja, die gozer die half feniks en half mens is.. Ik heb gehoord dat hij als klein jochie zijn ouders heeft verbrand! Ongelofelijk hè?" Een paar geschrokken kreetjes waren het gevolg, maar Leah glimlachte enkel kort. Dat was hij dus, interessant.. "Duncan? Heeft hij echt iemand aangevallen?" "Ja, ik hoorde het van Lisa, hij is hartstikke gevaarlijk! Voortaan blijf ik uit de buurt van weerwolven hoor.."
Leah vroeg zich af wie al die roddels altijd verzon, al waren sommige wel waar wist ze uit ervaring. Ze had ooit een roddel over een over andere griet die een vampier bleek te zijn en haar dorst nog niet bedwingen niet geloofd, wel, de volgende nacht was ze bijna een hapje geweest. "Heb je het al gehoord? Jason en Leah hebben wat! Die Dulcis ja, Rosie zag ze zoenen, ja echt waar!" "Zal ze dan toch niet zo gevaarlijk zijn als ze zeiden?" "Ik denk het niet, anders gaat zo'n stuk toch niet met haar om?" "Ja, Jason is echt knap hè"
Leah voelde de woede in haar op komen borrelen, zo heette hij dus.. Hij, de zoon van de Dood, hij die een brandende kus op haar wang gedrukt had, het was Jason zijn schuld! Hij had er immers voor gezorgd dat haar imago naar de klote ging.. Gefrustreerd beet ze op de binnenkant van haar wang, ze moest 'm vinden.. Hij moest dit maar recht gaan zetten! Zo gauw ze kon liep ze naar de jongens hun slaapkamer, slaapzaal 4, daar sliep hij. Eenmaal aangekomen begon ze op de deur te bonken. "Doe eens open!" Ze was pisnijdig en dat mochten ze weten ook.
[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:29 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.