• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    Jason Blake -> Leah
    Met dezelfde warme adem, fluisterde hij met een grijns op zijn gezicht, 'Nee, een zoon van de Dood,' Jason gaf haar een kusje op haar wang, een waarvan zijn mond zo heet was, dat het leek te verbranden en liep toen weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HeartFlower;r Misschien moet je iedereen even PB'en,s ommigen hebben al et lang niet meer gereageerd :Y)

    Pixie Yarina. -> 'Meli', sorrt van.
    Toen ze uitgedanst was bleef ze staan, ze voelde zich bekeken.. Alsof ze niet alleen was. Ze tuurde om zich heen, maar zag niemand. "Is daar iemand?" vroeg ze toen aan de beklemmende duisternis, er waren zojuist een aantal wolken voor de maan verschenen en het leek ineens heel donker. Het enige licht wat ze had was het lichte schijnsel dat van haar vleugels leek te komen.

    Sky Leah mrogan
    "Nee, een zoon van de Dood." De warme adem die zijn lippen verliet leek ongepast bij die uitspraak, een kille bries was beter geweest. De kus die daarna volgde overrompelde haar, het brandde licht en liet een soort tintelend gevoel na, verbaasd legde ze haar hand erop en keek 'm na. Ze was het niet gewend, het was compleet nieuw voor haar. Verliefd was ze nog nooit geweest, laat staan dat ze ooit een vriendje had gehad of had gezoend of iets dergelijks. Het was verwarrend, dus frustrerend en dus niet prettig, dat verwachtte ze althans, maar ze had het gek genoeg ook ergens wel prettig gevonden. Plots realiseerde zich dat ze al een poosje als genageld aan de grond had gestaan en dat ze niet alleen was, ze gluurde vanuit haar ooghoeken naar Owen en Cameron. "Ik ga maar weer," zei ze, vurig hopend dat het niet te horen was dat hij, zoon van de Dood, van wie ze zijn naam nog niet wist, haar van zijn stuk had gebracht. Ze wierp ze nog kort één blik toe en maakte toen dat ze wegkwam.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    HeartFlower;r Misschien moet je iedereen even PB'en,s ommigen hebben al et lang niet meer gereageerd :Y)

    Pixie Yarina. -> 'Meli', sorrt van.
    Toen ze uitgedanst was bleef ze staan, ze voelde zich bekeken.. Alsof ze niet alleen was. Ze tuurde om zich heen, maar zag niemand. "Is daar iemand?" vroeg ze toen aan de beklemmende duisternis, er waren zojuist een aantal wolken voor de maan verschenen en het leek ineens heel donker. Het enige licht wat ze had was het lichte schijnsel dat van haar vleugels leek te komen.

    Sky Leah mrogan
    "Nee, een zoon van de Dood." De warme adem die zijn lippen verliet leek ongepast bij die uitspraak, een kille bries was beter geweest. De kus die daarna volgde overrompelde haar, het brandde licht en liet een soort tintelend gevoel na, verbaasd legde ze haar hand erop en keek 'm na. Ze was het niet gewend, het was compleet nieuw voor haar. Verliefd was ze nog nooit geweest, laat staan dat ze ooit een vriendje had gehad of had gezoend of iets dergelijks. Het was verwarrend, dus frustrerend en dus niet prettig, dat verwachtte ze althans, maar ze had het gek genoeg ook ergens wel prettig gevonden. Plots realiseerde zich dat ze al een poosje als genageld aan de grond had gestaan en dat ze niet alleen was, ze gluurde vanuit haar ooghoeken naar Owen en Cameron. "Ik ga maar weer," zei ze, vurig hopend dat het niet te horen was dat hij, zoon van de Dood, van wie ze zijn naam nog niet wist, haar van zijn stuk had gebracht. Ze wierp ze nog kort één blik toe en maakte toen dat ze wegkwam.


    Ik weet. Ik heb iedereen al een poosje geleden gestuurd, maar ik zal wel even kijken of ik de mensen terug kan halen!


    Being happy is a choice ~

    Wie is er nog in kamer 1? Met wie kan Ivy praten?

    Jason Blake
    Jason grinnikte om de gedachten die hij haar misschien had gegeven. Dit had ze vast en zeker niet verwacht, iets waar hij nog meer om moest grijnzen, waarna hij hun alleen had gelaten - zonder zijn aanwezigheid. Voor een tijdje liep hij door de school heen, maar ging toen naar buiten en zakte onderuit in de schaduw van een grote, oude eikenboom. De bladeren waren verdord, maar zaten nog aan de takken vast. Zijn ogen sloten hier weer, terwijl hij de frisse nachtlucht opsnoof. Rust, eindelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ben ik weer.]

    Charlie
    Ze zat op haar kamer, in de vensterbank. Haar robijngroene ogen gericht op de depressieve lucht. Alles was hier zo negatief.. Ze mochten wel oppassen dat het niet oversloeg op haar. Verveeld krulde ze één van haar lokken om haar wijsvinger, en slaakte opnieuw een zucht.

    Dawn
    Ze zat op de bank in gezamelijke woonkamer, met een boek op haar blote benen. Haar lelieblanke huid leek haast onzichtbaar te worden. Ze zuchtte, en schudde haar hoofd. Dat geest gedoe zou niet zo letterlijk moeten zijn. Desalniettemin staarde ze verveeld naar de schilderijen aan de muur. Ze miste haar thuis. Haar kasteel in Noorwegen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is iemand van slaapzaal 4 online?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaa, Enxilia


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga roddels verspreiden =D Iemand di ertegen is?
    Maar ik dacht; dan komt er wat actie 8D
    En als iemand leuke roddels weet, wil tie ze dan zeggen?
    Stuur ik dadelijk Leah rond ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er zijn veel blz bij gekomen zeg, kan iemand me even een samenvatting geven en vertellen waar Rose en Luce uithangen?

    Leah ging kletsen emt Owen, Cameron en en Jason ;D
    Well.. That's it.. ;']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RainbowDay schreef:
    Is iemand van slaapzaal 4 online?
    Ikkkue!

    Endure schreef:
    Ik ga roddels verspreiden =D Iemand di ertegen is?
    Maar ik dacht; dan komt er wat actie 8D
    En als iemand leuke roddels weet, wil tie ze dan zeggen?
    Stuur ik dadelijk Leah rond ^-^

    Ik stem voor. :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:05 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik kan vanavond pas weer heel laat reageren, ga bij vriendin film kijken. Dus als iemand tegen Ivy of Jason wil praten, ik ben er ongeveer na half11/ 11 uur weer!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bwuh, niemand van jullie ebantwoord mijn PB -gayhandje-
    Jullie mogen ook gerust antwoordne dat jullie niet willen hoor :']

    Hierbij verschillende roddels, als jullie meer ideeën hebben, zeg maar ;D


    Pixie Yarina. -> 'Meli', sorrt van.
    Toen ze uitgedanst was bleef ze staan, ze voelde zich bekeken.. Alsof ze niet alleen was. Ze tuurde om zich heen, maar zag niemand. "Is daar iemand?" vroeg ze toen aan de beklemmende duisternis, er waren zojuist een aantal wolken voor de maan verschenen en het leek ineens heel donker. Het enige licht wat ze had was het lichte schijnsel dat van haar vleugels leek te komen.

    Sky Leah mrogan > Roddels + slaapzaal 4.
    Alweer ochtend, ze was haar nacht rustig doorgekomen en was vroeg opgestaan. Ze had nooit veel slaap nodig gehad. Terwijl ze door de gangen liep hoorde ze weer het geroezemoes, roddels. Ze ving er een hoop op. "Hé, heb je het gehoord? June vind Owen leuk! Ja, echt waar, dat vertelde-" De rest hoorde ze niet meer, het interesseerde haar ook niet, roddels sloegen vaak toch nergens op, al geloofden de meesten dat ze waar waren. "Je kent Cameron toch? Ja, die gozer die half feniks en half mens is.. Ik heb gehoord dat hij als klein jochie zijn ouders heeft verbrand! Ongelofelijk hè?" Een paar geschrokken kreetjes waren het gevolg, maar Leah glimlachte enkel kort. Dat was hij dus, interessant.. "Duncan? Heeft hij echt iemand aangevallen?" "Ja, ik hoorde het van Lisa, hij is hartstikke gevaarlijk! Voortaan blijf ik uit de buurt van weerwolven hoor.."
    Leah vroeg zich af wie al die roddels altijd verzon, al waren sommige wel waar wist ze uit ervaring. Ze had ooit een roddel over een over andere griet die een vampier bleek te zijn en haar dorst nog niet bedwingen niet geloofd, wel, de volgende nacht was ze bijna een hapje geweest. "Heb je het al gehoord? Jason en Leah hebben wat! Die Dulcis ja, Rosie zag ze zoenen, ja echt waar!" "Zal ze dan toch niet zo gevaarlijk zijn als ze zeiden?" "Ik denk het niet, anders gaat zo'n stuk toch niet met haar om?" "Ja, Jason is echt knap hè"
    Leah voelde de woede in haar op komen borrelen, zo heette hij dus.. Hij, de zoon van de Dood, hij die een brandende kus op haar wang gedrukt had, het was Jason zijn schuld! Hij had er immers voor gezorgd dat haar imago naar de klote ging.. Gefrustreerd beet ze op de binnenkant van haar wang, ze moest 'm vinden.. Hij moest dit maar recht gaan zetten! Zo gauw ze kon liep ze naar de jongens hun slaapkamer, slaapzaal 4, daar sliep hij. Eenmaal aangekomen begon ze op de deur te bonken. "Doe eens open!" Ze was pisnijdig en dat mochten ze weten ook.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik ga roddels verspreiden =D Iemand di ertegen is?
    Maar ik dacht; dan komt er wat actie 8D
    En als iemand leuke roddels weet, wil tie ze dan zeggen?
    Stuur ik dadelijk Leah rond ^-^


    Ben ik mee eens ^^

    Kan ik ergens injumpen? <3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 22:00 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kunnen jullie met Jason de achternaam ofzo erbij doen? Want het is erg verwarrend..

    <3333


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE