• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Amber en Dream lopen vrij door de straten van Tulsa momenteel 8D]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Clyde - Fledgling
    'uhh oke,' zeg ik wat verward, ach dat zal zo wel weg trekken. Ik loop mijn kamer binnen en zie nog een tas staan, gelukkig niet alleen. Mijn rooster ligt op het nachtkastje naast het nog opgemaakte bed, ik weet dat dat het rooster van mij is omdat mijn naam erboven staat. Ik geef het snel aan Junipa en kijk eens rustig mijn kamer rond. Ik ben benieuwd wat er van me verwacht wordt dat ik hier moet gaan doen.

Do it scared, but do it anyway.

[Lol. En laat me raden ze komen weer naar The House of Night?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Ups, ik moet eten D:
    Tot zo!]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Smakkelijk eten,Fae]

Dream
    Ik sla een arm rondamber en grijns.
    'als we de muur opklimmen zullen we vast wel wat Fledgling's zien die mee willen,' stel ik voor. high Priestess Nox is nog niet van me af, en Nyx zeker niet.

[@Kristen: Why of course! 8D zo makkelijk komen jullie neit van Dream af.]

[@Lizz ghehe i gott a idea, that's for now secret]

[Het is zo...stil(huil)]

[Oké, ik heb nog een minuut of 5 xd]
    Junipa
    'Hmm. Voor muziek hebben we high priestess Nox, die je net ontmoet hebt. Ze is heel aardig,' vertelde ik. 'Literatuur krijgen we van Blake Shelton, hij is ook wel aardig, maar je moet het niet al te bont maken. Schermen en Vampyre Sociologie is van Damian Vylore, die is wel aardig - en stiekem is hij heel erg hot, maar dat maakt voor jou natuurlijk niet uit,' grinnikte ik. 'Eens kijken, Elisabeth Dulöre voor drama. Bij haar moet je echt oppassen. Ze is heel streng en erg ouderwets, en ze praat in zichzelf. Als laatste Dawn Morena voor Spaans, zij is echt heel aardig. Die helpt je ook altijd als je ergens moeite mee hebt. Dan weet je een beetje wat je te wachten staat.'

[Ik wacht op Joyce/Amber :'D]

Clyde
    'krijgen we Spaans?' vraag ik nadat ze mijn rooster heeft bekeken, en ik vloek een hele serenade in mijn hoofd. Waarom nou die rot taal. Frans was al erg genoeg. Drama zie ik ook niet echt zitten. Maar Literatuur dan weer wel, ik hou wel van een goed boek of zelf een stuk tekst schrijven. dat geld ook voor muziek. 'Kun je ook zien we mijn mentor eigenlijk is? en waar ik... uhhh wanneer is er eigenlijk school??'

Do it scared, but do it anyway.

[En ik wacht op niemand..]

Clove McCarthy
    'Je moet goed voor jezelf zorgen, want twee mensen komen steeds vaker hiernaar toe,' zeg ik.
    'Waarom?' vraagt Arléne.
    Ik haal mijn schouders op en kijk naar de donkere lucht. Normaal zou ik nu met Arléne naar shows als The Simpsons of Family Guy hebben gekeken, maar deze keer doen we dat niet. Deze keer praten we.

[En nu moet ik wel gaan. Tot zo!]

[Lizz, Joyce is offline]