• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clyde
    ik zet mijn tas op bed zet en mijn gitaar in de hoek. Ik hoop maar dat mijn kamergenoot het niet erg vind. ondertussen is Junipa al weer weg gegaan. Ik doe mijn vest uit en loop naar buiten. Het lijkt me een slim idee om als eerste een paar leraren aan te spreken en te kijken wie mijn mentor is voordat ik naar mijn eerste les ga. Eigenlijk hoop ik dat mr. Shelton als mentor heb maar mr. Vylore lijkt me ook niet slecht. Verward loop ik door de gangen van het schoolgebouw dat Junipa me net heeft laten zien.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:06 ]

    Clove McCarthy
    'Klootzak, dat je bent Arléne,' zeg ik hopelijk onhoorbaar tegen Arléne.
    'Nee niet echt,' zeg ik afwezig.
    Arléne glimlacht, maar blijkbaar weet ze niet wat ik weet.
    'Dream, Amber dit is mijn zusje Arléne,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Al snel kwam ik anderen tegen, twee fledglings en twee mensen. Eén van de mensen was een jongen, de anderen waren meisjes. Ik kende de mensen nog wel, Dream en Amber. De mensen die gisteren het House of Night binnen waren gekomen. Vrolijk liep ik hun richting op. 'Hallo!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amber
    Ik glimlachte naar Clove en Arléne. 'Hi.' Zei ik. Ik keek naar Junipa en glimlachte. Ook haar begroette ik.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:56 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dream
    'Oh my, weer onringt door knappe vrouwen,' grijns ik, met een knipoog naar de nieuwe Fledgling.
    'Dus, hoe klinkt het als ik jullie allemaal op Starbucks trakteer?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arléne McCarthy
    Ik glimlach naar een Fledgling, volges mij heet ze Junipa.
    'Wat is er mis met hun?' vraag ik hrel zacht aan Clove.
    'Het zijn mensen, die ons thuis wouden binnekomen,' zegt Clove net zo zacht.
    'House of night?' vraag ik zacht.
    Clove knikt en dat was ons geheim gesprekje


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove McCarthy
    "Oh haha leuk geprobeerd Dream, maar mislukt en bovendien hebben Arléne en ik al koffie,' zeg ik bits.
    'Maar,,' piept Arléne.
    'Geen gemaar,' zeg ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik grijnsde naar Dream en werd onwillekeurig een klein beetje rood bij zijn compliment. 'Lijkt me lekker! Nog wat boeiends gedaan?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aisara Féria
    Terwijl ze ronddwarrelende herfstbladeren achterna zat, nagestaard door vele Fledglings, viel haar oog op een jongen die afgezonderd van de rest zat. Ze probeerde te bedenken of ze hem ooit eerder had gezien, maar dat was niet het geval. Nou ja, hij zag er nogal gewoontjes uit. Niet echt de moeite waard om mee te praten. Waarschijnlijk was hij even saai als de rest van haar klasgenoten, en ze vond spontaan op andere mensen afstappen altijd zo... stom. Gracieus draaide ze om haar as en greep een blad uit de lucht.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber
    Ik keek Clove aan. Ze was een van de weinige meisjes die niets van Dream moesten hebben. Dit ging nog interessant worden.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dream
    'Je zegt nee, tegen gratis koffie?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen aan Clove. dan haal ik mijn schouders op en richt me tot Junipa.
    'Je weet wel, gewoon rond gehangen.'
    aangezien de andere twee dames niet mee wilde, pakte ik Juniper's en Amber's hand vast, en knipoogde.
    'zeker dat jullie niet meegaan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jason Vane
    Kwaad staar ik naar het standbeeld dat verderop in de tuin staat. Nyx. de godin van de Nacht. Ja hoor, alsof ik in godinnen ga geloven. ik schud mijn hoofd, waarna mijn aandacht door een fledgling word getrokken. Ze draait zich heel plots om en grijpt iets uit de lucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [even popcorn maken, geef me 5 minutjes]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Een gemiauw vanuit de schaduwen trok mijn aandacht en ik grinnikte. 'Wat onbeleefd van me, vergeet ik jullie helemaal voor te stellen. Dit is Loki,' zeg ik. De oranjerode kat loopt de schaduwen uit en gaat naast me staan. 'Ik ben haar Fledgling, zogezegd,' grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:06 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arléne McCarthy
    'Wacht, ik haal mijn zus wel over!' roep ik naar Dream.
    'Geef ons minstens 1 minuut,' zeg ik.
    Ik oak Clove bij haar arm en trek haar mee.
    'Alsjeblieft, alsjeblieft,' zeg ik.
    'Nee,' zegt Clove.
    'Maar hij is zo knap,' jammer ik.
    'Nee,' herhaalt Clove.
    'We kunnen gewoon bevriend zijn met mensen,' zeg ik.
    'Oké we gaan,' zeg ik iets te hard.
    Yes! Yes! Yes! Oh my god! Yes!
    Ik trek Clove mee aan haar arm naar Dream, Junipa en Amber mee.
    'We gaan toch mee,' zegt Clove.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.