• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aloha ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Haaai]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [ Hello, Valeria <3 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clyde - Fledgling
    De high priestess zei dat ik een ander meisje moet volgen om naar mijn kamer te gaan. Het zou lang duren voordat ik dit gebouw en de rituelen in mijn hoofd heb gestampt. 'Hé, ik ben Junipa. Welkom in het House of Night,' grijnsde ze. 'Kom, ik leid je wel rond.' zegt ze. 'Hoi, ik ben Clyde, Clyde Haves Letwic. Dankje dat je dit voor me wilt doen' zeg ik snel en volg haar.

    Junipa
    'Niets te danken, hoor,' lachte ik. Ondertussen waren we bij het jongensgebouw aangekomen. 'Hier slapen de jongens, de meisjes slapen in het gebouw hiertegenover. De dagen en nachten zijn hier omgedraaid omdat we hoofdpijn krijgen van zonlicht, dus de meeste fledglings slapen nu,' vertelde ik. Rustig duwde ik de deuren open en liep de trappen op. 'Ik weet niet wat je al gehoord hebt, dus zeg het maar als ik dingen vertel die je al weet,' zei ik, mijn stem gedempt om niemand wakker te maken. 'Dit is jouw kamer.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    'Ik ben dan ook géweldig,' zeg ik grijnzend terwijl we door het donker lopen. Nu Nyx nog voor mijn charmes laten vallen, en alles zou goed komen.

    Jason
    Vampyres eten sladaes? Het idee is absoluut lachwekkend eerlijk gezegd.
    'oh uh, nou eht is leuk om jullie te ontmoeten,' zeg ik maar met een twijfelende glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clyde - Fledgling
    'Oke, dus hier slaap ik.' zeg ik als herhaling om het te onthouden. 'Het enigste dat ik tot nu toe te horen heb gekregen is dat ik in het house of night welkom ben geheten en dat de vrouw die me als eerste aansprak High Priestess Nox heet. En dat mijn rooster in mijn kamer is' zeg ik een beetje beschamend, hoe ga ik dit nou overleven. Hopelijk slaap ik niet alleen op een kamer.

    Amber
    Ik grinnik. 'Ja, jij wel.' Zeg ik en ik loop Dream achterna. Ik haalde mijn haren weer los uit de staart. Ik hield niet zo van mijn haren als ze vast in een staart zaten.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dream
    het was inmiddels laat in de middag, we hadden gewoon een hele dag school gemist. Oops, sorry Nyx.
    'wat als we nu een paar van die meiden uitnodigen om met ons mee te gaan/' vroeg ik. zo zouden we geen regels breken.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Het was ook leuk om jou te ontmoeten,' zeg ik.

    [Ik neem aan dat de zon nu al weg is..]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    zo te zien wel. dus ik denk van wel

    Jason
    Zonder nog een woord tegen de veel te knappe meisjes loop ik verder de gang door. Ik hoor hier helemaal niet!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Ik grinnikte. 'Geen zorgen, ik vertel je alles wel. Heel belangrijk is vooral dat je zoveel mogelijk in de buurt van de Vampyres blijft, want anders heb je kans dat je lichaam de Change afweert. Vrij vertaalt: dan ga je dood. Je kan ook ziek worden van teveel zonlicht. Laat dat rooster eens zien?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amber
    'Goed idee. Zo kunnen we veel rustiger met ze praten.' Zei ik terwijl ik af en toe een steentje weg trapte.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    'We moeten gaan, Jason,' zegt Arléne.
    We lopen beide weg, naar buiten. De zon is toch al weg, we gaan dus geen last van hoofdpijn hebben. Arléne begint te lachen en ik lach vrolijk met haar mee.
    'Je bent echt een geweldige zus,' zeg ik.
    'Maar jij bent een betere,' zegt Arléne.
    'Het is fijn dat ik nog steeds een persoon heb uit mijn mensenleven met wie ik gewoon kan omgaan,' zeg ik.

    [Waar zijn Amber en Dream? Laat me raden bij de tempel van Nyx?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.