• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jason Vane
    'Hoi,' zegt een stem achetr me. ik schiet omhoog en donder van eht raamkozijn af.
    'Eh, hoi,' mompel ik. Een fledgling. Fijn, sliepen die niet rond dit uur?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    "Krijg je geen hoofdpijn dankzij dat zonlicht?" vraag ik.
    Fledglings horen nu te slapen, maar ik slaap nou eenmaal niet wanneer ik moet slapen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    'Beetje,' mompel ik terwijl ik opsta en over mijn hoofd wrijf. Okay de pijn was echt wel erg. Maar ik wilde de zon niet missen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    "Ik ga wel weg, als je me weg wilt hebben," zeg ik zacht.
    Ik kijk naar mijn afgetrapte All-Stars en glimlach.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    'Uh, hoeft niet,' antwoord ik ongemakkelijk. Ze leek aardig, voor een Fledgling. Niet alsof ze me aan zou vallen of zo.
    'Ik, uh, ben vandaag gemerkt,' geef ik toe. Nou, gister, maar mijn hele slaapschema werd omgegooid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [aaaaaaaaaaaarg nu weet ik niet meer waar we zijn]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'Wel welkom in The House of Night,' zeg ik.
    Ik kijk weer naar de jongen en dan naar de zon. Ik weet dat het niet slim is, dus kijk ik meteen weer naar mijn schoenen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Uhm.. sommige slapen, Jason is op de gang emt Clvoe 8D gooi je eprsonage maar gewoon ergens neer XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jason Vane
    'Dankje,' antwoord ik met een licht sarcastische stem. Alsof Hell High een leuke plek was of zo. Het was donker en eng.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Sarcasme,' flap ik eruit.
    Hij was sarcastisch. Hij vind het hier niet leuk. Nou het is hier best leuk als je maar vrienden hebt. Zal hij voordat hij een Fledgling werd een van de fanaten van People of Faith zijn geweest?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    'Goed opgemerkt,' antwoord ik, mijn blik weer naar het raam. Normaal zou ze best een aardig meisje zijn geweest, gok ik. Knap ook. Maar ik voelde me zo down dat eht me neit meer kon schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Etoile Aberna
    Ik schrik van de wekker die af gaat. Het is nog veel te vroeg. Maar dan bedenk ik waarom ik die wekker heb gezet. Ik wou oma bellen. Het is nu 1 uur in de middag. Dat is een iets betere tijd om te bellen dan om kwart over 4 snachts. Snel pak ik mijn mobieltje en toets het nummer van Oma in.
    "Oma, mis je zO" zeg ik zodra ze heeft opgenomen.
    "Ik mis jou ook vogeltje"
    Opeens stromen er tranen over mijn wangen. Ik wil hiet niet zijn, ik wil geen vampyre worden of doodgaan.
    Ik praat nog even met mijn oma en dan val ik huilend weer in slaap


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clyde - Fledgling
    Langzaam word ik wakker. De hoofdpijn dreunt nog een beetje in mijn hoofd. Langzaam sta ik op. Er was iets gezegd van het House of Night. Ik zie dat het al laat in de middag is, hmm ik heb langer geslapen dan normaal. Snel pak ik mijn kleren en loop naar de badkamer. Snel werp ik een blik op de spiegel en loop weer door. How wacht eens even, ik loop terug naar de spiegel. Op mijn voorhoofd staat een donkerblauwe halve maan. Dat zal ik straks wel uitgelegd. Ik kleed me aan en pak een grote sporttas. In mijn kast rommel ik een beetje totdat ik genoeg kleren heb. Ik kijk naar mijn muziek instrumenten. 2 gitaren, een drumstel en een keyboard. Ik pak mijn akoestische gitaar en doe die ook in de tas. De rest zal ik moeten laten staan. Hmm best jammer eigenlijk. Ik pak nog andere benodigdheden en doe die ook in mijn tas. Snel schrijf ik nog een briefje dat ik weg ben. Ik pak mijn vest, buiten sluit ik de deur voor de laatste keer en neem de sleutel wel mee. Hij hangt aan een stuk touw aan mijn broek. Ik zie wel wat ik er later mee doen. Misschien een keertje terug brengen als ze weer thuis zijn. Ik loop de straat op en meteen speelt mijn hoofdpijn weer op. Snel doe ik mijn capuchon over mijn hoofd, waardoor het een beetje minder wordt. Snel loop ik naar het house of night. Ik open de grote poort en loop met mijn spullen naar de grote hoofdingang. Snel klop ik op de deur, als ik merk dat niemand open doet open ik hem zachtjes. Ik loop de hal binnen en sluit de deur.

    Cassiopea nox
    zodra de mensen buiten zijn gezet loop ik terug richting mijn lokaal. Dan valt mijn blik op een andere fledgling, een onbekende. Clyde, hem ahd ik verwacht. Een nieuwe fledgling dus.
    'Welkom in het House of night,' zeg ik met een zangerige stem en schitterende glimlach. 'Ik ben high Priestess Nox.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Sarcasme is meer iets voor gemene personen, maar jij lijkt me niet iemand die zo snel gemeen is,' zeg ik.
    Wat zouden de rest van de Fledglings nu doen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.