• Ik liep vanmiddag langs een straatmuzikant, en als ik het goed hoorde speelde hij Deep Purple. Ik had mijn Led Zeppelin shirt aan, en toen hij mij zag begon die opeens Led Zeppelin te spelen. Helemaal knipogen en lachen naar mij. Oh god dat was leuk.
    Om dit topic nog een klein beetje nuttig te houden; hebben jullie weleens zoiets mee gemaakt? :')


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik had vandaag juist het tegenovergestelde met een caissière.
    Ik had geen winkelkarretje mee, en dat vond ze onhandig. Ik had alleen een tas waar ik mijn boodschappen in wilde doen.
    Toen zei ze gepikeerd: "Volgende keer kun je beter een karretje meenemen, dat doet je moeder ook altijd"
    Toen zei ik geïrriteerd: "Maar mijn moeder doet het daarna in de auto en ik kan dat niet allemaal meenemen op m'n fiets, dus hou je commentaar voor je"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als kind ging ik altijd meezingen met straatmuzikanten, ook als ik het lied helemaal niet kende :Y).


    i put the fun in funeral

    Not really haha. Wel word ik vreemd aangestaard door mensen als ik langsloop. Ze beginnen dan helemaal te glimlachen. Soms raken ze mn haar aan.. I don't like that, at all.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hihi, wat leuk!
    Toen ik als klein meisje met mijn ouders in Italië was met mijn toen-nog zeer blonde haren floot een jongen naar me en mijn ouders zeiden dan dat het kwam omdat Italianen daar op vallen. ;P


    You are beautiful, you are love.

    Uneventful schreef:
    Not really haha. Wel word ik vreemd aangestaard door mensen als ik langsloop. Ze beginnen dan helemaal te glimlachen. Soms raken ze mn haar aan.. I don't like that, at all.

    Oude mensen glimlachen altijd naar mij :') Ik haat het als mensen me aanstaren, c'mon guys zo bijzonder ben ik niet.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Haha, kei leuk.

    Ik word altijd aangesproken in de trein. Met een zo'n jongen die ik daar heb leren kennen heb ik nog steeds contact.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik glimlach altijd naar mensen die voorbij lopen of als ik naast ze moet zitten ofzo. Ik heb dus altijd 2 keuzes, of ze beantwoorden mijn glimlach of ze fronsen en durven me niet meer aan te kijken (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik word echt altijd door kleine kindjes aangekeken alsof ik het meest interessante ben dat ze ooit zijn tegen gekomen :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hahah ;D Een straatmuzikant bij ons in de buurt speelt altijd hetzelfde liedje. Altijd. En als je langs loopt zegt hij altijd 'hallo'. Niks bijzonders dus :']


    Caution first, always.

    Hahaha, dat is echt leuk gewoon.
    Nouja ik word best vaak aangestaard door kleine kinderen. Ze staren echt je ziel uit ofzo. En nouja meestal moet ik dan lachen en dan lachen ze helemaal mee :')
    En ik word meestal aangesproken in de stad als ik daar is alleen ben. Best gezellig eigenlijk ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Awesome. :3