• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Lizz, nu wil ik ook popcorn D:]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Amber
    Ik keek naar de kat die uit de schaduw te voorschijn kwam. 'Cute.' Zei ik glimlachend tegen Junipa. Ook keek ik weer naar de twee andere Fledglings die het aanbod van Dream hadden afgeslagen, maar nu toch wel mee wouden. Ik glimlachte even.

I hate that I can't stay mad at you.

Damian Vylore

Ik kijk zuchtend naar het grootte gebouw voor me. Het Huis van de Nacht. Een school waar ik les ga geven. 'Schermen en Vampyre sociologie' om precies te zijn. Ik pak mijn koffer wat steviger vast, en loop de grote poort binnen.

Dream
    Wist ik wel.
    'mooi zo,' grijns ik. Daarna loopt onze groep de Starbucks binnen.
    'Okay, wat willen jullie?' vraag ik zodra we een vrije tafel hebben ingenomen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[@Capitvity: moet ik de high Priestess je welkom laten heten? ^^]

ik zal het even aangeven, ik ben even het laatste beetje huiswerk leren. tot zo

Do it scared, but do it anyway.

Rizardo schreef:
    [@Capitvity: moet ik de high Priestess je welkom laten heten? ^^]

[ja is goed (A)]

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:12 ]

Aisara Féria
    Haar donkere haren vlogen rond haar hoofd als een aureool terwijl ze wild door de tuin sprong, alsof ze aan een woeste dans was begonnen met een onzichtbare persoon. Wonder boven wonder botste ze tegen niemand aan, zelfs niet tegen "de zoveelste saaie Fledgling wiens naam ik nog niet ken", zoals ze de onbekende jongen in zichzelf al noemde - ze gaf vrijwel iedereen dat soort bijnamen in haar hoofd - hoewel ze hem wel rakelings dichtbij passeerde en nog maar net op tijd over zijn been heen kon springen.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Clove McCarthy
    'Koffie Verkeerd,'zeggen Arléne en ik tegelijk.
    Om de één of andere reden ben ik blij dat ik toch maar ben mee gegaan. Als ik nu maar niet iets zeg wat ik eigenlijk niet wil zeggen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cassiopea Nox
    Na de laatste vorbereidingen voor de lessen krijg ik een sms-je. Glimlachend loop ik de gang op, onze nieuwe leerkracht voor Vampyre sociologie is aangekomen. en blijkbaar neemt hij ook de scherm klas over, maar ja.
    'Damien Vylore?' roep ik zangerig door de gang als ik een onbekende Vampyre zie staan.

Junipa
    'Doe mij maar gewoon ice coffee,' zeg ik vrolijk. Dream was best knap, eigenlijk. Junipa, doe normaal!

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Amber
    'Doe maar een cappuccino.' Zei ik glimlachend. Ik plukte een beetje aan mijn haar.

I hate that I can't stay mad at you.

Jason
    Heb ik eindelijk rust, springt er een of andere vage fledgling langs em heen. Ze zijn hier allemaal gek, hoewel ik de gekte van dit meisje leuker vind. Ze loopt in elk geval neit kwijlend rond op zoek naar bloed, zoals ik stiekem nog wel verwachtte.
    'Uh, ook hallo.'

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:18 ]

Dream
    'Cappuccino, ice coffee en twee koffie verkeerd,' noem ik op, waarna ik naar de rij loop om te bestellen. Amber zou wel een gesprek starten, meiden zijn daar goed in.

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:19 ]

Damian Vylore
    Ik kijk op als ik mijn naam hoor. Een bloedmooie vrouw staat voor me, en kijkt me met een vriendelijke glimlach aan. Ik loop naar haar toe, en kus beleefd haar hand. "aangenaam kennis te maken met u" grijns ik.