• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [momenteel zit hij in de tuinen te mokken over zijn Mark *O* Hij is nieuw]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Is er dan echt niemand die Clove en Arléne wil tegenkomen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Nou, Dream wacht nog op Amber :'D So.. I'm stuck]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Me to...]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aisara Féria
    Haar kamergenote - heette ze nou Alicia of Alana? - was weer eens verdwenen, en aangezien ze verder niet met veel andere mensen omging hier, slofte ze in haar eentje zwaar verveeld door de tuinen. Ze hield van de natuur; niet op de manier waarop fanatieke wandelaars en fietsers dat deden; en ze zocht er ook geen inspiratie. Het was gewoon... rustgevend. Ze trok een getergd gezicht toen ze eraan dacht; sommige dingen kon ze gewoon niet verklaren, en het feit dat ze graag bij bomen en dergelijke in de buurt was, was daar één van. Een paar passerende Fledglings keek haar afkeurend aan toen ze langs kwam. Om de één of andere reden vonden anderen haar altijd vreemd. Zij vond hen juist saai, dus wat dat betreft was er niets mis, maar een beetje meer begrip zou toch fijn zijn soms.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Maar ze kunnen elkaar toch wel tegekomen als Joyce er wel is (wbw)?
    Ik zit hier serieus uit verveling op mijn beddengoed te kauwen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    Ik zat afgezonderd van de endere fledglings, tegen een dikke boom aan. ik was altijd goed geweest in vrienden maken. ik was rustig, aardig tegen bijna iedereen. Maar niet hier.
    Hoewel de twee andere fledglings, de twee zussen, aardig genoeg leken, wilde ik nog steeds gewoon heel graag naar huis. ik wilde mijn leven terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben er weer. Sorry ik was vergeten doei te zeggen :[]

    Amber
    Ik grinnikte. 'Vast wel, en anders zorg ik daar wel voor.' Zei ik lachend. Niet dat ik zo gewelddadig over kwam.


    I hate that I can't stay mad at you.

    [*Hoort op het achtergrond hallelujah* Jeej, Joyce is er]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    samen liepen we door het duister, richting eht House of night. Maar we hoefde zover niet te gaan, want ik herkende Clove al op de straat.
    'Hey, dat is die ene fledgling, amber.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry Clyde, ik verveel me. Als je dit leest heeft Junipa de rondleiding afgerond en is toen weggegaan, kay?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hihi haai ^^]

    Amber
    Ik volgde Dream's blik. 'Ow ja, die had ons toen door.' Zei ik zuchtend. Ach ja, als Dream op wou vallen moesten we toch echt wat meer met Fledglings opschieten.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    Ik zie Dream en Amber.
    'Hi!' roept Arléne gewaagd.
    Ik por haar in haar maag, ze weet niet eens wie hun zijn. Maar ik wel. Ik weet dat wel. Helaas weet ik dat wel. Ik neem een slok van mijn koffie en staar naar mijn afgetrapte All-Stars. Te bang om de blikken op de gezichten van Dream en Amber te zien.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:51 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    De lessen zouden pas over een uur beginnen, dus kon ik net zo goed even de stad in. Snel even daar ontbijten. Ik smeerde snel wat foundation op mijn Mark en liep de stad in. Loki volgde me als een schaduw, zoals altijd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    Met een grijns trek ik Amber naar de twee meiden.
    'Hey dames, zijn we de nacht onveilig aan het maken?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.