• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jason Vane
    'Ik ben niet echt in een aardige bui,' antwoord ik met een zucht. ik pas neit eens tussen de Fledglings emt mijn blonde haar en felle groen, blauw en bruine ogen. Vampyres waren toch donekr en zo?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dawn Morena
    Langzaam loop ik over de verlaten paden. Ik vind het heerlijk om de zon onder en op te zien gaan. Mijn moeder hield er ook van, dat is ook de reden dat ze mij Dawn hebben genoemd, want dat betekent zonsopgang. ik had mijn naam kunnen veranderen, zodat ik niet aan mijn ouders zou denken. Maar ik besloot hem te houden omdat het de naam is die bij mij past. Ik hoor mijn mobiel piepen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik zie dat ik een smsje van Mary heb. Hoe het met me gaat, en dan nog één om sorry te zeggen dat ze me wakker heeft gesmst. Ik sms snel terug dat alles goed gaat en dat al wakker was.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'Dan ga ik wel,' zeg ik.
    Ik zucht even en begin aan mijn lange bruin/zwarte haar te frunniken. Dat doe ik toch altijd als ik me verveel o niet erg spraakzaam ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    'uhm, wacht,' zeg ik dan maar, bang dat ik haar gekwetst hebt ofzo. Het laatste dat ik wil is opgegeten worden door een fledgling ofzo.
    'Uh, weet je toevallig waar je hier iets kan eten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Ik zuchtte, klapte het boek dicht en stond op. Loki miauwde even en sprong toen ook van de bank. 'Kom op, we gaan even naar de tuin,' mompelde ik. 'Zonlicht overleef ik wel een half uurtje.' Rustig slenterde ik naar buiten, kneep mijn ogen dicht tegen het plotselinge licht en stond even stil om mijn ogen eraan te laten wennen. Daarna liep ik weer verder en al snel zag ik tot mijn verbazing High Priestess Nox staan, met een andere Fledgling. Met een glimlach op mijn lippen en een nieuwsgierige blik in mijn ogen liep ik naar ze toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    'Als Fledgling kan je normaal spul eten. Bij het jongensgedeelte hebben ze in de keuken wel eten,' zeg ik.
    'Maar meestal proberen de Vampyres de Fledglings van het junkfood af te houden,' voeg ik eraan toe.
    Ik blijf staan en zucht hoorbaar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clyde - Fledgling
    *gaap* 'Dank u wel. sorry ik ben wat moe en verward.' zeg ik. Ik kijk wat om me heen en zie nog iemand naar ons toe lopen

    Jason Vane
    'Geen chips?' vraag ik fronsend. 'dit word steeds slechter...'

    Cassiopea Nox
    'Junipa,geweldige timing,' zeg ik glimlachend. 'Zou jij Clyde hier naar zijn kamer kunnen brengen in het jongens gedeelte? Zijn rooster ligt daar ook klaar.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Ik knikte vrolijk. 'Natuurlijk!' Daarna wendde ik me tot de jongen, Clyde dus. 'Hé, ik ben Junipa. Welkom in het House of Night,' grijnsde ik. 'Kom, ik leid je wel rond.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    'Het is je eigen keuze of je naar hun luistert of niet,' zeg ik.
    Ik hoor voetstappen achter me en draai me meteen om. Het is Arléne. Ze gaapt en maakt haar zaklamp-Die ons geen hoofdpijn geeft- uit.
    'Clove, ga slapen of ik haal iemand die je in je bed opsluit,' zegt ze.
    Ik begin zachtjes te lachen en kijk naar mijn zusje.
    'Alsof je dat durft, zussie,' zeg ik.
    'Wie is je nieuwe vriend,' vraagt ze knikkend naar weet-ik-niet-wie


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ben ik weer. Wat is er gebeurt met Dream en Amber? :}]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Jason Vane
    Een tweede fledgling verschijnt. Blijkbaar waren ze niet echt moe
    'Uh, ik ben Jason,' antwoord ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arléne McCarthy
    "Dus..eh Jason wat vind je van mijn zus?' vraag ik lachend.
    Clove slaat me, maar ik reageer niet. Te druk met lachen.
    'Sorry dat mijn zusje zo kinderachtig is, ook al is ze vijftien en hoort ze zich volwassen te gedragen,' zegt Clove.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [uh, die staan momenteel buiten eht house of night ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jason Vane
    Vampyres konden kinderachtig zijn?
    'Weet je, voor Vampyres vind ik jullie niet erg angstaanjagend,'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.