• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hi, everybody! Sorry dat ik iets later ben]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ben ik weer! En helemaal bijgelezen *trots*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hellow ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar wat gaan we nu eigenlijk spelen? Want nu slaapt iedereen toch o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Dan maak je ze toch gewoon wakker? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [maaaar ik meot eerst naar de winkel en ben over 20 minuutjes terug..
    als i kterug ben mag er wel iemand emt Jason praten?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik lig in mijn kamer, ik kan niet slapen. Het is al 3 uur s' middags, dat betekent dat ik nog maar 5 uurtjes kan slapen of iets anders doen. Naar buiten gaan is geen optie's, want dan krijg ik hoofdpijn door de zon. Naar Arléne gaan, zal ik maar niet doen omdat ze de grootste slaapkop is ter wereld. De gebeurtenissen van gister flisten door mijn hoofd, die kus op mijn wang, die nep Marks en hoe ik het vertelde aan High Priestess Nox. Dank u, Nyx zeg ik in gedachten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Zachtjes in mezelf neuriënd keek ik naar het plafond van mijn kamer. Het was midden op de dag en ik zou nu diep in slaap moeten zijn, maar helaas. Het wilde niet lukken, mijn hoofd wilde niet stoppen met denken. Naast me in mijn zachte bed lag Loki. De oranjerode kat had de kleuren van vuur en daarom had ik haar naar de Noorse god van het vuur vernoemd, Loki dus. Het hele Noorse godendom was al lang uitgestorven, maar ik was gek op verhalen en mythes van oude volken en ook de Noorse vond ik erg leuk. Met een zucht stond ik op en pakte een wit vel papier en een schetspotlood, en begon te tekenen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arléne McCarthy
    Ik sluit mijn ogen weer en brom iets in de irhcting van mond dicht naar Aisara. Clove is zeker weten wakker, zij is wakker wanneer ze moet slapen. Achja ik ga maar weer naar dromenland.

    Clove McCarthy
    Ik haal de deken van mijn lichaam af en sta op van het bed. Ik doe mijn afgetrapte All-Stars aan en loop richting de deur.

    [Wie wilt Clove tegenkomen?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jason! *gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jason Vane
    Ik liep door de gangen van het House of night. Ik had een kamer gekregen, ik sliep alleen. Maar ik wilde neit slapen. Het was dag. ik hoorde buiten te zijn. ik keek verlangend naar buiten, hoewel ik er hoofdpijn van krijg. Nooit meer in de zon zitten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*Gaat typen*]
    Clove McCarthy
    Ik loop de trap af naarde gezamelijke ruimte van de meiden en loop dan de gangen oo. Het was slimmer geweest om een zaklamp mee te nemen, want het is nu donker, alle lichten zijn uit aangezien iedereen slaapt. Kan ik niet gewoon een Fledgling of Vampyre tegenkomen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Met een geërgerde zucht verfrommelde ik het papiertje en stond op van mijn bed. 'Slapen doe ik nu toch niet meer,' mompelde ik en ik begon me aan te kleden. Even later sloop ik naar beneden, zachtjes, zodat ik de anderen niet wakker zou maken. Eenmaal in de gezamelijke ruimte pakte ik het boek dat ik had meegenomen, plofte neer op de bank en begon te lezen. Al snel kreeg ik gezelschap van Loki.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jason Vane
    Uiteindelijk ga ik in het raamkozijn zitten, schuif de dikke gordijnen opzij waardoor er zonlight de gang in valt. Ik knijp mijn ogen half dicht en negeer de hoofdpijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik zie een straal zonlicht en loop daarnaar toe. Ik zie een jongen bij het raamkozijn zitten en vraag me af of hij geen hoofdpijn krijgt. Ik blijf in het donkere gedeelte staan, want ik heb geen zin in hoofdpijn.
    "Hoi," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.