• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ach, ik kan niet echt verder zonder Joyce :'D *Gaat een Jason stukje typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Haha X'D ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    Immiddels is de nacht gevallen. ik heb een rooster gekregen, de lessen beginnen om 8 uur. Tot 3 uur ind e nacht, wat een belachelijke tijd is. Ik wrijf over mijn voorhoofd, waar het mark is. Dom ding.
    Het stikt hier trouwens van de mooie mensen, denk ik terwijl ik een blik door de tuin werp.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Secretly i got a idea, but now it's not a secret anymore]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Er is niet veel gebeurd]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Uhh, Dream en Amber zijn weer naar buiten geschopt, clvoe en Arlene lopen door de gang volgens mij, Clyde is ent aangekomen in eht house of night, Jason zit in de tuin t mokken, en dat is het zo'n beetje]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wrong. Clove en Arléne lopen buiten wat rond. Ik laat hun wel naar buiten-Buiten de muur- gaan. Het is toch 2 uur voordat de lessen beginnen]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik knik en grijns. 'Ja, Spaans. Maar maak je geen zorgen, Dawn kan heel goed uitleggen en als je iets niet snapt wil ze het best nog een keer vertellen. En de lessen beginnen om acht uur, 's avonds dus, en zijn in het schoolgebouw. Die laat ik ook wel even zien, ik ben nu toch aan het rondleiden.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    'Denk jij wat ik denk?' vraag ik.
    'Jazeker,' antwoordt Arléne.
    We rennen weer naar binnen, naar mijn kamer en eenmaal daar pak ik mijn foundation. We verbergen onze Mark ermee en doen onze jas aan. We lopen weer naar buiten, naar de Oostmuur. We klimmen over de Oostmuur heen, want we hebben geen zin om te lopen en lopen dan naar het winkelcentrum, dat niet al te ver weg is. Voor mij althans.
    'Starbucks?' vraag ik.
    Arléne knikt en we lopen richting de Starbucks. Ik bestel Koffie Verkeerd voor ons en dan lopen we weer weg. We hebben namelijk geen zin om te zitten, waarom zouden we? We besluiten door wat straten te lopen, gewoon omdat we ons vervelen.

    [Wie wilt Clove en Arléne tegekomen? Ze zijn nu buiten The House Of Night]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:25 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Done eating ^^]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:24 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ok. Wie wil Aisara tegenkomen?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [@Val: Jason? 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga denk ik nog een rol aanmaken x,x
    *bored*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rizardo schreef:
    [@Val: Jason? 8D]


    [ok, waar is hij? :3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.