• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Lolz, nou ja Clove zit nochal een beetje in tweestrijd met haarzelf. Eerst vind ze hem leuk, daarna verklikt ze hem. Maar mensen mogen dat terrein niet betreden, dus Junipa komt in de problemen aanezien ze een mens helpt doormiddel hem te verbergen in HoN]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aisara Féria
    Ze deed een stap van hem vandaan en bekeek zijn gezicht keurend, dingen mompelend als "lippen dik ten opzichte van neus" en "erg felblauwe ogen waar nadrukkelijk aandacht op gevestigd kan worden"...
    "Ik... weet het nog niet echt," zei ze. "Heb je geen voorkeuren of iets dergelijks?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jason Vane
    Automatisch ging mijn hand naar mijn lippen toe. ik wist niet of ik me nu beledigd moest voele of niet.
    'uh, niet echt,' antwoord ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
    'als het aan mij lag was ik nog thuis, gewoon mezelf. Maar aangezien ik die keuze neit heb...'
    Ik haalde mijn schouders voor een tweede keer op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Wat u wenst, High Priestess. Nox,' zeg ik.
    Ik ren naar de kamer van Junipa en maak de deur open. Mijn blik valt op Dream.
    'Sorry, maar dit terrein is verboden voor mensen,' zeg ik.
    Ik ren naar Dream en -het klinkt niet bepaald romantisch of iets in die richting- pak hem vast bij zijn arm. Omdat ik zo boos ben druk ik mijn nagels diep in zijn vel en sleur hem mee aan zijn arm naar de High Priestess.
    'De jongen is er,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    'Wat kinderachtig van Clove,' mopper ik terwijl ik naast Dream neerplof. 'Zitten we straks allebei in de problemen omdat zij zo nodig moet gaan klikken.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aisara Féria
    Haar wenkbrauwen schoten enkele centimeters naar boven, terwijl haar mond zich opensperde op een geschokte manier. "Je... was nog liever thuis?" Het ongeloof was overal op haar lichaam te lezen.
    Zelf kon ze zich er niets bij voorstellen. Haar leven vroeger was zo gruwelijk saai geweest dat ze er bijna ziek van werd. Dit was het grootste geluk dat haar ooit overkomen was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dream
    Voor ik het echt doorheb word ik meegesleurd, maar halverwege begin ik tegen te stribbelen.
    'Kom óp nou Clove,' zucht ik, waarna ik haar simpel weg tegen me aandruk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Negeer mijn laatste post gewoon even :'D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oh, fijn. Moet ik gaan. Serieus, kan iemand mijn ouders opsluiten in een kelder?
    Nja, ciao & tot morgen!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jason Vane
    'Ja, ik heb liever mijn leven terug,' zucht ik. 'Wat is er nu leuk aan opgesloten zitten in een enge, oude school met vampyres over al? Wat, gaan ze ons straks leren hoe we mensen moeten doden en bloed moeten drinken?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bye ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Dat gaat niet werken,' zeg ik.
    Ik maak me los uit zijn greep-wat eigenlijk heel gemakkelijk is- en bedenk me dat dit best vals is.
    'Wat moet ik doen,' mompel ik.
    'Het spijt me, maar ik weet gewoon dat je me gebruikt,' zeg ik.
    'High Priestess. Nox!' roep ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [bijna nieuw topic ^^ mag ik 'm maken?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Bye. Lizz negeer ff mijn post voor die Dream-post van jou ^^]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    en weer topic vol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one