• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik glimlach en zie dat over één minuut mijn lessen beginnen.
    'Shit. Ik kom te laat,' zeg ik.
    Ik staar zenuwachtig naar mijn mobiel en dan naar Arléne.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damian Vylore

    "bedankt" glimlach ik. Ik loop mijn kamer binnen en leg mijn koffer op mijn bed. De kamer is mooi ingedeeld. een grootte raam, met bloedrode satijnen gordijnen ervoor. Een hemelbed, en een houten vloer. Ik loop richting de badkamer. Een spiegelbeeld van mezelf glimlacht me toe vanuit de grootte spiegel. De wastafel is gemaakt van zwart-graniet. Ik glimlach naar mezelf en loop terug mijn kamer in, waar ik mijn koffer begin uit te pakken.

    Junipa
    'Shit! Ik moet echt gaan, dat mens van Drama maakt me af. Sorry! Ik zie jullie nog wel, bedankt voor de koffie en tot ziens!' Met Loki op mijn hielen racete ik ervandoor en ik hoopte maar dat ze niet boos zouden zijn - ik moest echt mijn les halen, dat mens was knettergek en zou me waarschijnlijk de hele week strafwerk laten maken als ik te laat was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [bye Joyce ^^]

    Dream
    Amber word opgebeld door haar ouders en rent de Starbucks uit. nu ben ik alleen met de fledglings, hoewel ik eht tottaal niet erg vind.
    'Laten jullie me nu al alleen/' grijns ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry, ik ga even douchen. Tot zo!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassiopea Nox
    Mhm, een hele goede aanwinst,' denk ik terwijl ik richting mijn kantoor loop. Mannen in de vampyre wereld waren eye-candy, die je meestal ook nog eens konden beschermen. en Damien was dat beiden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Ik heb Vampyre Sociologie,' zeg ik.
    Ik sta op en zonder erbij na te denken zoen ik Dream op zijn mond.
    'Bedankt voor de koffie en doei,' zeg ik.
    Ik ren naar de Oostmuur en loop dan het campus binnen. Als ik binnen ben ren ik naar het lokaal Vampyre Sociologie.
    'Sorry dat ik laat ben meneer,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    'Vrouwen,' grom ik als ze allemaal weg zijn. okay ze waren geweldig, maar dan nog. Zelfs amber was nu weg. ik kon naar huis gaan. Of...
    Met een grijns dacht ik aan de mediatheek. Lessen waren bezig, er zouden niet veel fledglings of Vampyres zijn. ik haal de eyeliner uit mijn zak. Tijd voor een inbraak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clyde
    Ik loop naar het kantoor van High priestess Nox. Ik klop op de deur. Na eindelijk bedacht te hebben wat ik ga vragen kan ik het makkelijkst naar haar dat zou het minst erg zijn als ik daardoor wat een les per ongelijk mis, want ik heb geen idee wat ik nu hier zou moeten.

    [Kan iemand even zeggen waar we ongeveer zijn?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Damian Vylore

    Ik kijk naar het meisje met diepbruine ogen, en lange bruine haren. "geen probleem, neem plaats" zeg ik op een kalme toon, en schenk haar een glimlach. "zijn we compleet?"vraag ik aan de klas

    Cassiopea nox
    'Kom maar binnen, Clyde,' zeg ik zangerig. De nieuwe fledgling zit vast bomvol emt vragen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edhelia schreef:
    [Kan iemand even zeggen waar we ongeveer zijn?]


    Er is ent een nieuwe leerkracht aangekomen, damien Vylore, Dream probeerd weer in te breken want hij is koppig, Jason is ind e tuin zijn lessen aan eht missen met Aisara]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik zie dat Arléne ook op haar plaats zit en ga dus maar op de vrije plek naast haar zitten. Iedereen is er wel. Het moment dat ik Dream zoende zonder dat ik erbij nadacht flitst door mijn gedachten. Dit mag niet nog één keer gebeuren. Heb eens wat meer gevoelens, denk ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aisara Féria
    Ze fronste haar wenkbrauwen. "Goh. Je bent nieuw hier. Spannend." Aan de kleur van de lucht te zien waren de lessen nu al begonnen, maar ze vond het niet erg. De enige nuttige les die ze vandaag had gehad was muziek, de rest kon haar eigenlijk niet veel schelen. Ze schopte tegen een steentje en haalde een hand door haar lange, donkere haar. Lang stil blijven staan kon ze eigenlijk nooit.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.