• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Damian Vylore

Ik kijk Arléne verbaasd aan, een antwoord die ik niet gauw van haar zou verwachten. Ik loop naar haar tafel toe zonder iets te zeggen. De andere leerlingen kijken me met grote en nieuwsgierige ogen aan. Ik buig me over haar tafel en fluister in haar oor: "ik zorg wel, dat jij jezelf niet verveeld. Arléne" zeg ik Met nadruk op haar voornaam.

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:32 ]

[*gaat helemaal plat hier* okay, i love Damien now.. that sounded só wrong.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Junipa
    Verveeld zat ik op mijn plaats achterin de klas. De les was saai, zoals zo vaak, maar ik deed mijn best om op te letten. De kans bestond namelijk dat Dat Mens, zoals ik mijn docente in gedachten noemde, je zomaar ineens vroeg om samen te vatten wat er net gebeurd was.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Rizardo schreef:
    [*gaat helemaal plat hier* okay, i love Damien now.. that sounded só wrong.]
    :Y) hihi

[Jap, me to xD]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Arléne McCarthy
    'Hoe dan?' vraag ik nieuwschierig.
    Ik heb overduidelijk de nieuwschierigheid van mijn zus, die nu naast me zit. Meeste mensen denken dat ik een lief en stil iemand ben, maar ik ben eerder raar en brutaal.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[What Damian said sounds so...wrong.]

[and clueless.. Arléne, why didnt you see the sexual side of that comment? XD
    Oookay I'm bored.. *gaat wat typen voor Dream*]

Clyde
    'Maar jullie hebben het de hele tijd over een of andere godin Nyx, de enige die ik ken is uit de griekse mythes, iets waar ik niet in geloof. komt het er trouwens op neer dat ik nu in een les hoor te zitten?' door al die vragen in een onlogische volgorde vinden mensen me altijd zeer onlogisch terwijl ik er alles van begrijp en onthoud.

Do it scared, but do it anyway.

Dream
    Het was een makkie nu om het House of night binnen te komen, vooral vanwege de neppe tattoage op mijn voorhoord. Het durde niet lang voor ik de mediatheek had gevonden, waar ik mezelf verdiepte in de eeuwenoude boeken.

[She did saw it but she just don't like it to love a teacher..

Damian Vylore

"dat zul je gauw merken, Arléne" Grijs ik, en geef haar een knipoog. De meeste leerlingen kijken ons verbaasd aan. Zonder iets te zeggen loop ik terug naar mijn bureau en klap in mijn handen: "jullie mogen gaan, morgen zie ik jullie weer"

Cassiopea Nox
    'Nyx is de godin van de nacht, ozne moeder en beschermer,' zeg ik in een eerbiedige stem. Ik glimlach naar de jongen. 'jij bent vanaf nu een zoon van Nyx. Dat merk op je voorhoofd? dat is het merk van Nyx.'
    Ik wijs even naar mijn eigen voorhoofd, een uitgebreide tatoage van blauwe planten rond een halve maan.
    'In vampire sociology zal je meer leren over het zijn van een vampyre. en ja,' voeg ik toe met een glimlach. 'je hoort inderdaad daar te zijn. kom, ik zal je naar je les brengen.'

Clyde
    En dan vraag ik me af waarom mensen mij onlogisch vinden, dit is nog grotere kletspraat. 'Ja is goed.' zeg ik en ik loop haar achter na

Do it scared, but do it anyway.

Arléne McCarthy
    Ik zorg wel dat jij jezelf niet verveeld, dat klinkt gewoon zo fout. Ik blijf zitten dankzij de verbazing, maar dan slaat iemand me op mijn rug.
    'Ga je nog zo stil zitten of ga je nog wat muziek verzinnen?' vraagt Clove.
    'Muziek verzinnen dat is veel leuker dan leren,' zeg ik lachend.
    Ik loop samen met Clove naar het lokaal Muziek en ga zitten naast Clove bij het raam. Het is toch niet normaal als een leraar dát zegt?