• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dream
    'Maar wat?' vraag ik met een uitdagende grijns. Ik kon net zo sluw zijn als een vampyre als ik wilde, dat had ik Nyx bewezen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    'Het spijt ons ook.' Het spijtte me helemaal niet, maar oke. 'Dankje.' Zei ik glimlachend. 'Waar is je zus heen?' Vroeg ik terwijl ik rond keek.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Ik grinnikte even. 'Tuurlijk had ik het willen zien,' zeg ik. 'En Arléne, vroeger ben je toch ook wel eens op plekken geweest waar je niet heen mocht? Bouwterreinen, halfvervallen huizen?' Loki sprong op mijn schoot en ik lachte even.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aisara Féria
    Bevreemd keek ze hem aan. Dit was dus waarom ze zo'n gruwelijke hekel had aan spontaan afstappen op anderen, omdat ze elkaar dan toch nog niet kenden, en die personen direct een opmerking maakten over haar blijkbaar "ongepaste" gedrag.
    Ze haalde haar schouders op. "Niet altijd. Soms wel, soms niet."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Damian Vylore

    "Dank u wel, Ik heb mijn lessen niet echt voor bereid, maar ik wil graag mijn leerlingen eerst leren kennen" zeg ik op een charmante toon en schenk haar een glimlach.

    Clove McCarthy
    'Maar...niks. Oké je bent leuk,' zeg ik.
    Ik bijt op mijn onderlip, zodat ik niet nóg meer stomme dingen ga zeggen. Ik stop meteen, want ik weet dat ik dan meteen ga bloeden als ik te hard bijt. Ik glimlach naar Dream en mijn vijandigheid en wantrouwigheid smelt als ijs voor de hete zon.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arléne McCarthy
    'Nee,' antwoord ik op Junipa's vraag.
    'Het geeft niks,' zeg ik tegen Amber.
    Oké het geeft wel wat maar oké.
    'Weet ik niet,' mompel ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    'Wel een gezellige manier om ehet ijs te breken,' grijns ik. Ach, zolang ze me niet op eet is het goed. ik keek even snel naar haar merk. Ook een Fledgling dus.
    'Uh, ik ben nieuw hier.'

    Casiopea Nox
    'Natuurlijk, natuurlijk,' zeg ik stralend, waarna ik een deur voor hem open.
    'dit zullen je vertrekken zijn, Damien. Als je er klaar voor bent, zullen je eerste lessen om 10 uur beginnen.'ik liet even een kleine stilte vallen. 'En voor een rondleiding kun je altijd bij mij terecht.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    Ik glimlach. 'Als ze maar weer hier is voor haar koffie koud wordt.' Zeg ik vriendelijk.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Ik wierp een blik op mijn horloge en vloekte. 'Die koffie moet opschieten - ik heb zo drama en onze lerares is letterlijk middeleeuws. Die maakt me af als ik te laat ben - letterlijk.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    'Weet ik,' antwoord ik met een knipoog, waarna ik de bestelling doorgeef aan het meisje achter de toonbank. Ook haar schenk ik een lieve glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'Eigendunk,' lach ik.
    Dream heeft zeker een groot ego, maar misschien is hij wel een lieve jongen? Nou ik moet in ieder geval voorzichtig zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik grinnikte even om Junipa. 'Het kan vast niet zo lang meer duren.' Zeg ik glimlachend. Ik vond Junipa best aardig.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Arléne McCarthy
    Ik glimlach en kijk naar iets in de verte. Een muur. Ach ja ik weet niks beters.
    'Nep Marks,' mompel ik zachtjes.
    Clove had me gisteren iets vertelt over mensen die een fake Mark hadden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Ik grijns, neem de koffie en loop terug naar onze tafel, waar Juniper nerveus zit te zijn.
    'Koffie voor mijn dames,' zeg ik grijnzend, waarna ik het neerzet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.