• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben zo sloooooom nu -.- *zit te wordfeuten & kunstbeschouwelijke verantwoording te schrijven*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Clyde
    Ik hoor dat ik binnen mag komen en open de deur. Ik sluit de deur weer en ga aan haar bureau in een stoel zitten. De eerste vraag die in me op komt is: 'Hoe weet u mijn naam? ik had me nog niet voorgesteld' ze beste indruk die je kunt maken begint met de eerste vraag die in je opkomt. Nu spoken alle vragen in mijn hoofd en langzaam begin ik te vragen. 'Ik had nog wat vragen, zoals wat doe ik hier eigenlijk? en kunt u me wat uitleg geven over alles hier? net tijdens de rondleiding ging alles een beetje snel. En ik heb geen idee waar ik naar toe moet? of moet ik me melden bij mijn mentor? wie is mijn mentor eigenlijk?' dat waren de eerste vragen die me te binnen schoten.

    Damian Vylore

    Ik kijk naar de klas, sommige kijken zenuwachtig, andere verveeld. "Mijn naam is Damian Vylore, Ik ben '22' jaar, en ik kom jullie Vampyre sociologie geven" Ik kijk de klas rond en wenk de leerlingen een charmante glimlach. "Natuurlijk beginnen we nog niet vandaag" zeg ik er vlug achteraan.

    Jason Vane
    'Niet echt,' zucht ik, mijn ogen op het meisje. Ze kon blijkbaar echt niet stil staan.
    'Wat uh... Wat is je naam eigenlijk?'

    [het is niet erg hoor Val ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    brb even wat gaan drinken

    Etoile Aberna
    Nog wat verbaasd over het feit dat Clove niet in one kamer was vanmorgen haast ik mij naar Spaans. Shit, waar is dat. Verloren blijf ik in de gang staan, ik heb geen idee waar ik heen moet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arléne McCarthy
    Ik kijk geïntreseerd naardie nieuwe meester, maar dat is alleen omdat we vandaag niks gaan leren. Ik steek mijn hand op en zie dat Clove zoals gewoonlijk stil aan het luisteren is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassiopea Nox
    'Dat zijn een hoop vragen, Clyde,' zeg ik met een lachje. ik wijs naar een stoel tegen over mij, als teken dat hij mag zetten.
    'Ik ben High Priestess Nox, het schoolhoofd,' zeg ik uit. 'Ik weet al dagen van je komst af, Nyx, onze godin heeft het me verteld, vandaar dat ik je naam al ken. Ik snap dat eht verwarrend is om plotseling van leven te wisselen. Maar als een Vampyre fledgling, is dit de beste plek. Je zal een schema vol lessen en leuke activiteiten volgen, en veel vriendin maken hier.'
    Er ligt nog altijd een stralende glimlach op mijn gezicht, en ik praat zangerig.
    'Je mentor is de nieuwe leerkracht Damien Vylore,' ga ik verder. 'Hier in eht house of night zullen we je helpen om een volwaardig Vampyre te worden tijdens te volgende vier jaar.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    "er zijn wel wat regels" glimlach ik, en zie sommige gezichten geschrokken kijken. "Jullie noemen mij geen meneer, maar gewoon Damian. Want meneer klinkt meteen zo oud" Ik hoor dat sommige meiden beginnen de giechelen. Dan zie ik dat Arléne haar hand opsteekt. "vertel Jonge dame" zeg ik op een charmante toon, en kijk haar onderzoekend aan.

    [en dan valt internet ook nog elke 2 minuten uit... -kreun-]

    Aisara Féria
    "Aisara Féria Niiréar," antwoordde ze, zo snel dat het moest klinken als een vage waas van lettergrepen. Even dacht ze aan haar klasgenoten, die zich nu zouden zitten te vervelen bij Vampyre sociologie. Het was zoveel gerieflijker hier in de tuin, ook al zat ze hier bij één of andere nieuweling.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Arléne McCarthy
    'Moet iedereen zometeen stom over hun leven vertellen?' vraag ik.
    Ik haat dat serieus. Je raakt maar bevriend met me als je me wilt leren kennen. Clove haat dat ook, maar soms vertelt ze wel gewoon haar levensverhaal.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Vane
    'Kan ik je niet gewoon Ai noemen, of Sara?' vraag ik, aangezien dat de enige twee lettergrepen waren die ik opgevangen had. 'Wel een aparte naam. Ik bwn Jason.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    "Dat is denk ik wel het fijnst voor je verdere toekomst Arléne" zeg ik op een serieuze maar duidelijke toon. "zo weten de mede leerlingen wat meer van jou, en jij van hun" vervolg ik mijn zin. "maar, dat is voor de volgende les, owja geen onzin verhalen, dat heb ik namelijk snel door" en ik wenk haar een knipoog. Ik kan vriendelijk zijn, maar ook kortaf, maar dat ligt net aan mijn bui. Misschien was ik voor haar wat te kortaf geweest, want ik weet namelijk weinig van haar verleden. Ze stelt haar gedachten er ook niet voor open..

    Dawn Morena
    Ik kijk mijn klas rond en merk dat ik iemand mis. Het nieuwe meisje. Eergister pas aangekomen. Waarschijnlijk is ze verdwaald of weet ze niet waar ze heen moet.
    "Is er iemand die even Etoile wil zoeken?' vraag ik aan mijn klas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arléne McCarthy
    Ik zucht hoorbaar en schud mijn hoofd. Ze hoeven niks over mij te weten, toch?
    'Ik waarschuw je, Damian ik raak nochal snel verveeld. Dus geen lange saaie verhalen, want dan zie je me kloten met een potlood,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.