• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dubbelpost.]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:08 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassiopea Nox
    'Binnen,' roep ik zangerig, terwijl ik de voorbereidingen voor eht Yul-feest opberg.

    Dream
    'Oh, echt?' vraag ik grijnzend. 'Ik wist niet dat jij graag regels brak... Junipa.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    'De menselijke jongen is hier. Jupina zag me en ze is waarschijnlijk van plan hem te verbergen aangezien ze hem aardig vindt,'zeg ik snel.
    Dit moet goed zijn. Ik mag niet met mensen omgaan. Arléne is in haar kamer, omdat ze geen zin heeft om lessen te volgen en ze klonk bijna enthousiast toen ze hoorde dat we morgen weer Vampyre Sociologie hebben-wat gewoon te verwachten is.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:14 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik haal mijn schouders op en schrik dan van Clove, die de zaal binnenkomt en meteen weer wegrent. 'Fuck, die gaat klikken,' sis ik. Meteen spring ik op en trek hem snel mee, naar de eerste plek die in me opkomt. Mijn slaapkamer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Omdat je 'm volgens mij over het hoofd gezien had...

    Aisara Féria
    Ze knikte. "Natuurlijk heb ik dat zelf gedaan. Eerst heette ik Tracey, dat wil je toch gewoon niet? Die naam heeft gewoon een vreemde bijsmaak als je 't uitspreekt." Ze laste even een pauze in voor ze verder sprak. "Maar ik heb genoeg namen voor je, hoor. Zeg maar welke beginletter je wilt."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Post aangepast, Lizz ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Voor ik het weet word ik de geweldige mediatheek uit getrokken.
    'Vet,' zeg ik als we bij de slaapkamers van de meisjes aankomen. Junipa trekt me haar kamer in, waarna ik grijnzend rondkijk.
    'Romantisch hoor.'

    Cassiopea Nox
    Een zucht komt over mijn lippen. Leert deze jongen het dan ooit. ik sta op en volg Clove naar de mediatheek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *facepalm* SORRY Val >.< *gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jason Vane
    Ik denk even na maar kan neit echt iets bedenken.
    'wat vind jij bij me passen?' vraag ik met een glimlach. hoewel ze best hyper lijkt en vreemd is ze wel aardig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Ik grinnik. 'Als ze je hier vinden heb jij mij ontvoerd, hoor,' zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek. Eén muur van mijn kamer is helemaal bedekt met een gigantisch vel papier, waarop ik een bos getekend heb. Het is nog niet af, maar op verschillende bomen zijn gele post-its getekend, met mooie tekstjes of zinnetjes die bij me waren blijven hangen. Een beetje versiering hier. 'Al lijkt het me sterk dat ze je hier komen zoeken.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    'Is goed joh,' antwoord ik grijnzend, waarna ik op het eerste beste bed neerval.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Lizz, uh ik heb mijn post aangepast voor als je het nog niet wist :$]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [I'm working on it o.o *typing*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Clove, klikspaan D:]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassiopea Nox
    'Okay,' verzucht ik. Laat die jongeman ons dan nooit met rust? Dit keer zal ik geen keuze hebben en de politie moeten inschakelen.
    'Clove, ga de jongen zoeken en breng hem naar mij toe.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.