• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    Ik hoorde Arléne iets zeggen over nep marks. Ik beet op mijn lip en schonk er verder maar geen aandacht aan. 'Dankje.' Zei ik tegen Dream en ik pakte mijn koffie van het dienblad.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Ik lachte, pakte mijn koffie en stak mijn tong uit naar Dream. 'Hoezo van jou? Weet jij veel, misschien heb ik stiekem wel twee vriendjes,' plaagde ik terwijl ik een slok van mijn koffie nam.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    'Je kan niet vier vriendinnetjes of vrouwen tegelijk hebben, dat is overspel,' grijns ik.
    Ik wil Dream iets vragen dat raar kan klinken, maar misschien zal het voor hem normaal zijn.
    'Dream, zoals je waarschijnlijk weet kunnen de ouders van Fledglings hun kinderen maandelijks bezoeken, maar mijn ouders zijn echt niet van plan om te komen dus ik denk dat ik je iets wil vragen,' zeg ik zacht.
    Ik tuur maar wat naar mijn koffie en hoop dat je niet kan zien dat mijn wangen serieus iets rozer waren dan zonet.
    Arléne glimlacht naar me en neemt een slok van haar koffie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    'Als ík available ben/' vraag ik Junipa met opgetrokken wenkbrauwen. Misschien moest ik een van de fledglings als vriendin nemen, zou Nyx me dán waardig vinden? ik was desprate op dit moment. Clove fluisterd ondertussen iets over maandelijkse ouderavonden.
    'Vraag maar raak schat,' antwoord ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [wow, wahct, even aanpassen]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    Ik schoot in de lach. 'Helaas, ik moet wel zo weg - mijn les begint over zeven minuten en mijn middeleeuwse lerares gaat me waarschijnlijk letterlijk vierendelen als ik te laat ben - dat mens is knettergek.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amber
    Ik kijk naar Junipa. '4!' Zeg ik lachend. 'Je moet me leren hoe je dat doet.' Zeg ik er lachend achter aan en wiebel een paar keer met mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:51 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [En stiekem heet ze geen Juniper maar Junipa x)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    'Dit kan heel raar zijn omdat ik je niet zo lang ken,' zeg ik.
    'Maar wil je mij bezoeken tijdens de maandelijkse bezoeken?' vraag ik.
    Ik kijk naar Dream en denk dat het duidelijk zichtbaar is dat ik bloos, zelfs met deze bleke huid. Ik hoop dat de rest het niet hoort, want dan schaam ik me zo diep.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clyde
    Ik loop nog steeds door de gangen en kom dichter in de buurt van de hoofdingang. Ik zie high priestess met een man praten, waarschijnlijk een leraar. Ik loop langzaam die richting op en omdat mijn les niet gelijk om 8 uur begint heb ik rustig tijd om hier een beetje te wennen. Eigenlijk heb ik nog wat te vragen maar dat ben ik zoals gewoonlijk weer vergeten.

    [En stiekem faal ik heel erg in moeilijke namen $]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [ Clove en Arléne kunnen wel wat les missen. Ze hebben vandaag toch geen drama ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik schoot in de lach bij het horen van Clove's opmerking. Hoewel Dream inderdaad heel aardig was, en ook nog best knap. Maar ik moest echt naar mijn les, helaas.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    Een úitnodiging om het house of Night te bezoeken? Seriously?
    'Natuurlijk!' antwoord ik veel te snel. Ik zou Amber gewoon meeslepen en dan had ik vrijspel om de school verder te verkennen. de mediatheek stond bijvoorbeeld nog op mijn lijstje, ze hadden high tech computer en duizende oude boeken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga leren. Sorry maar ik kom dan morgen pas weer online. Anders haal ik echt een onvoldoende -,- byeee <33]


    I hate that I can't stay mad at you.