• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassiopea Nox
    Glimlachend begeleid ik Clyde naar Damien's klaslokaal, waar hij net zijn leerlingen laat gaan. Perfect.
    'Damien, deze student heeft jou als mentor toegewezen gekregen,' zeg ik met een lieve glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    Ik kijk de student aan, zo te 'ruiken' is hij nog niet zo lang gemerkt. Ik kijk de student moeilijk aan en leg mijn hand op mijn borst kast. "aangenaam, Damian Vylore" begroet ik hem beleefd, en buig me lichtjes voorover.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:49 ]

    Clyde
    Ik kom een leeg lokaal binnen. Mijn hoofd is zoals gewoonlijk naar beneden gebogen. De man in het lokaal stelt zich voor met de naam Damian Vylore en geeft een rare groet. 'Aangenaam meneer Vylore, mijn naam is Clyde, Clyde Haves Letwic.' zeg ik beleefder dan anders. Ik zie dat high priestess langzaam weg loopt.

    Junipa
    Oké, klaar. Ik stak mijn vinger op, vroeg of ik naar de wc mocht en liep naar de mediatheek. Een fledgling kon maar een bepaalde hoeveelheid van dat mens aan per week. Zonder om me heen te kijken pakte ik een boek uit de kast en plofte neer op een bank.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassiopea Nox
    ik werp een lieve glimlach naar damien, die druk bezig is met zijn student. mooi, want ik heb een klas die ik moet leiden. Ik loop langzaam tot ik uit Damien's beeld ben en loop dan snel naar het Lokaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dream
    Het was pas toen ik Junipa zag dat ik schrok. de mediatheek was stil geweest, maar ik was niet meer alleen. ik dacht er aan om weg te duiken, maar had daar weinig zin in.
    'Hey daar,' zei ik grijnzend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    "aangenaam" beantwoord ik zijn zin. En kijk hem onderzoekend aan. Ik zie dat hij zich onzeker voelt en kijk hem bedenkelijk aan. "heb je speciale hobbies Clyde?" vraag ik, om hem wat gerust te stellen. Iets wat ik niet gauw doe bij mensen die net gemerkt zijn.

    Junipa
    Ik keek op bij het horen van een bekende stem. Dream. Met een Mark? In het House of Night? 'Je bent gek,' zei ik, hoofschuddend en lachend.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ik ga douche! ik weet niet of ik daarna nog terug kom]

    Aisara Féria
    Ze vertrok haar gezicht. "Nou... eigenlijk word ik liever Aisara genoemd. Aan elkaar vast, snap je? Aiii-sah-rah." Ze illustreerde de woordvorming met haar handen, alsof Jason een klein kind was. "Wat heb jij een saaie naam, trouwens," merkte ze op, in haar normale iets-te-grote eerlijkheid. "Je kunt 'm veranderen als je Gemerkt bent, trouwens. Ik zou het maar doen, als ik jou was. Ik weet genoeg mooie namen."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dream
    Ik knipoog alleen en val naast haar op de bank.
    'Had jij geen middeleeuwse les ofzo?'

    Jason Vane
    Ze praat en ze praat veel.
    'Wat voor namen?' vraag ik, toch wel nieuwschierig. als er een betere bij zat dan Jason... zou het waar zijn dat je je naam kon verranderen?
    'heb jij je naam zelf gekozen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aisara Féria
    Ze knikte. "Natuurlijk heb ik dat zelf gedaan. Eerst heette ik Tracey, dat wil je toch gewoon niet? Die naam heeft gewoon een vreemde bijsmaak als je 't uitspreekt." Ze laste even een pauze in voor ze verder sprak. "Maar ik heb genoeg namen voor je, hoor. Zeg maar welke beginletter je wilt."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Clyde
    Ik pak een stoel en ga voor het tafeltje zitten. 'uhh nee ik heb eigenlijk weinig speciale hobbies,' zeg ik voorzichtig. man wat ben ik hier slecht in. 'meneer,' voeg ik aan mijn zin toe

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:29 ]

    Clove McCarthy
    Ik loop naar de mediatheek en tot mijn verbazing zie ik Dream daar. Ik ren snel naar het kantoor van High Priestess. Nox en open de deur zonder kloppen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    'Dit zijn toch de wc's?' vraag ik quasi-onschuldig. Loki komt de zaal binnenlopen en gaat naast me liggen. De enige les waar ze me geen gezelschap houdt, ze heeft al net zo'n hekel aan de lerares als ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.