• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lykos, vat het nou niet persoonlijk op :'D En trouwens, het is wel grappig als die 2 'ruzie' krijgen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als het aan mij ligt krijgen die twee nog wel ruzie. Maar dat bepaal ik niet alleen dus wie weet

    Silver
    Als ik ergens geen verstand van had, dan waren het wapens.
    "Uhm. 12 mm?"
    Ik probeerde het zo zelfverzekerd mogelijk te zeggen. Vragend keek ik naar de strenge man. Ik hoopte dat ik goed had gegokt.


    Me so good.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Ik zuchtte teleurgesteld en draaide me om. 'En ik dacht dat dit kleuterniveau was,' mompelde ik met afkeurend getuitte lippen. 'Hoe moet ik u ooit met een wapen leren omgaan, als u niet eens de juiste munitie weet uit te zoeken?' ga ik dan verder tegen het groepje. Kort sloot ik mijn ogen om mijn kalmte terug te zoeken en richtte me dan tot het blonde meisje, dat mijn machientje herkende als Eleanor Anthea Everdeen. 'Juffrouw Everdeen, dan maar? Kan u mij alstublief bewijzen dat ik geen les geef aan mensen met een IQ lager dan dat van een gorilla?' Niet zeker of ik wel de moeite moest nemen om te hopen op een normaal antwoord, stapte ik naar haar toe. 'Wat zal het zijn? 5, 9 of 18 mm?' vroeg ik nogmaals, terwijl ik de Beretta opnieuw bovenhaalde, zodat ze hem beter kon bekijken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben echt blij met google, want ik wist het echt niet.
    Eleanor wordt het nare braverikje van de klas -gayhandje-

    Er is iets over wapens op TV! Over de enge dumdum kogel, gatver
    NASTY! (Was een animatie bij)

    Eleanor Anthea Everdeen ~ Zwaan.
    Ook het roodharige meisje bleek het fout te hebben en Eleanor vroeg zich af of het nou werkelijk zo lastig was, al zou ze daar snel achter komen want hij liep nu regelrecht op haar af.
    "Juffrouw Everdeen, dan maar? Kan u mij alstublief bewijzen dat ik geen les geef aan mensen met een IQ lager dan dat van een gorilla?" Ze slikte en keek van hem naar het wapen, ze vernauwde haar ogen ietsjes terwijl ze naar de loop keek. '5, 9 of 18 mm?' ging er door haar hoofd. Zwijgend dacht ze na, nam er zelfs even de moeite voor, omdat ze geen dom antwoord wou geven.
    "9 mm," antwoordde ze tenslotte en keek de kapitein aan in de hoop goedkeuring in zijn ogen te zien. De loop leek haar te klein voor 5 mm en 18 mm was behoorlijk groot, dus 9 had haar het meest logische antwoord geleken, al was ze er nog niet helemaal zeker van.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het blauwe team staat volgens mijn gevoel stil... Hmm, jammer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Hij knikte goedkeurend. 'Inderdaad. De Beretta 92 is een goed voorbeeld van een 9 mm pistool. Blij dat hier toch iemand hersencellen blijkt te bezitten,' Ik liet de kogels weer in mijn broekzak glijden, laadde het wapen en richtte het op de muur. Een knal deed de hele ruimte trillen. Met een klein glimlachje borg ik mijn wapen opnieuw op en stapte traag naar de muur waar de kogel was ingeslagen. 'Kom,' beval ik terwijl ik op de tast mijn 9 mm kogel weer tevoorschijn haalden. 'Ziet u?' vroeg ik toen ze bij me stonden en ik de kogel in het gaatje stopte. 'Perfecte match.' Traag draaide ik me opnieuw om naar de meisjes. 'Goed gedaan, juffrouw Everdeen,' Snel gooide ik het projectiel naar haar toe. 'Die mag u houden,' Zonder verder wat te zeggen wandelde ik opnieuw naar mijn scherm en zetten het beeld uit. 'Laten we verder gaan met veiligheid. Een geladen pistool zou normaliter ten alle tijde beveiligd moeten zijn met dit hendeltje,' begon ik opnieuw te vertellen. Ik toonde hen het hendeltje op mijn Beretta. 'Als je hem omhoog tikt is hij beveiligd, anders niet. Let altijd op als u een wapen in uw handen krijgt of het beveiligd is. Pas dan kan u ermee rondzwaaien, anders schiet u nog uw eigen kop er af.'

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 14:38 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Schneider schreef:
    Het blauwe team staat volgens mijn gevoel stil... Hmm, jammer.

    Jep opdrukken is nou niet de spannendste bezigheid om iets over te schrijven

    Lykos schreef:
    (...)
    Jep opdrukken is nou niet de spannendste bezigheid om iets over te schrijven

    Klopt, maar dan kunnen we net doen alsof dat al gedaan is want om nou gewoon niet meer mee te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    (...)
    Klopt, maar dan kunnen we net doen alsof dat al gedaan is want om nou gewoon niet meer mee te doen.

    Oké, je kunt met dana reageren

    Hello peeps! stop maar met klagen want Val is back ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:
    Hello peeps! stop maar met klagen want Val is back ><

    Daar was ik eigenlijk op aan het wachten ja ^.^

    Valerie Savarin

    'iedereen klaar?' Ze knikten en een paar lieten zich languit op de grond vallen. 'Sta op.' Met een diepe zucht stelden ze zich recht. 'En nu niet als een stelletje ongeregeld. Ga maar allemaal op één lijn staan.' Rood aangelopen van de inspanning ging iedereen staan. Traag liep ik hen allemaal voorbij en duwde hen rechtop. 'Vandaag beginnen we met een ijsbreker, een spel.' Hier en daar weerklonk een kleine kreun. 'Regel één voor mijn trainingen. Er wordt niet gesproken, niet gehuild, niet gekreund zonder mijn toestemming. Er wordt geen adem gehaald zonder mijn toestemming.' Ik keek hen allen, één voor één, streng aan. 'Het spel gaat als volgt; jullie verdelen zich in twee groepen van twee. Ik verdwijn in dat grote bos daar. Jullie mogen mekaar aanvallen maar moeten vooral samenwerken om mij te pakken te krijgen. Het spel gaat niet per vier maar per twee onthou dat goed. Degene die mij eerst kan aantikken en dat geld voor allebei de teamleden wint. Ik verwacht een eerlijk en sportief spel.' Ik begon te rennen en verdween tussen de bomen. Na 2 minuten liet ik een kort, schel fluitsignaal horen. Het spel was begonnen.


    goed, ik wordt alweer van de pc geschopt dus tot morgen en amuseer jullie met het spel :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben ook zo slapen dus zie het morge wel allemaal

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Wat ik ook probeerde, ik kon de concentratie niet opbrengen om fatsoenlijk te luisteren. Silver zo te zien ook niet, want die wist het antwoord ook niet, en de Kapitein sprak ons weer streng toe.
    Ik onderdrukte een gaap terwijl hij op zoek was naar één van ons die het antwoord wél wist.
    Ik zuchtte, en onderdrukte maar net een gaap. De Kapitein vervolgde zijn uitleg, en ik vervolgde mijn tijdelijke stilzwijgen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.