• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik ga subtiel de jongeren hier ook even droppen :Y)


    klik voor groter

    Zo kan je zien tegen wie je aan het praten bent, met de foto en naam erbij :Y)
    Hij staat ook hierboven als je op jongere klikt maar daar is het nog zonder namen en nog zonder Eleanor ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:
    Ik ga subtiel de jongeren hier ook even droppen :Y)


    klik voor groter

    Zo kan je zien tegen wie je aan het praten bent, met de foto en naam erbij :Y)
    Hij staat ook hierboven als je op jongere klikt maar daar is het nog zonder namen en nog zonder Eleanor ^^


    word aan gewerkt :')


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    LostPromises schreef:
    Licht eraan welk Team ze is? Vraag het even aan Noa zal ik zeggen *uww ik weet je naam wbw*


    Welke team? Gooooede.

    Welk team zit Eleanor? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Welke team? Gooooede.

    Welk team zit Eleanor? :'D


    Bij prixor, groen dus. Ze hebben nu wapen trainig. Als je even de stukjes van kapitein Filischkin leest snap je alles vast ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Endure schreef:
    (...)

    Welke team? Gooooede.

    Welk team zit Eleanor? :'D


    Groen, onder prixor. Jij hebt nu wapentraining van die Russische kapitein wiens naam ik niet kan schrijven ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Haspers
    Al snel kwam Mireille ook al bij ons staan. Ik zag dat Noah aan het slapen was en Maud was doelloos met knikkers aan het gooien.
    Een luide kraak kwam van recht en ik keek mijn rechterkant op. Al snel hoorde ik een knikker in het bakje vallen en ik keek lachen de andere kant op.
    'Dat was een goede Tactiek Cedric, dus nu zijn we er allemaal. Dit was voor vandaag de opwarming, nu gaan we met elkaar praten over oins leven voor we hier kwamen. Dit doe ik trouwens niet om jullie te klieren maar om een goed team met elkaar te kunnen vormen moeten we elkaar leren kenne. Dus wie wilt er beginnen?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Maar kent iedereen elkaar niet al enzo? :'D Dus is dat niet akward?
    Achja, ik doe wel dat ze zihc beetje afzijdig had gehouden ofzo,
    even lezen en mijn post komt eraan (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Schneider schreef:
    Mag ik een samenvatting? Ik ben namelijk ziek geweest dus ik heb echt veel gemist.


    Jij zit in mijn team en hebt net rondjes gelopen, omdat iedereen behalve Gawain buiten de tijd was moeten jullie nu 50 keer opdrukken. De rest v/d training heb ik nog niet vrijgegeven (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Endure schreef:
    Maar kent iedereen elkaar niet al enzo? :'D Dus is dat niet akward?
    Achja, ik doe wel dat ze zihc beetje afzijdig had gehouden ofzo,
    even lezen en mijn post komt eraan (;

    Ze kennen elkaar nog niet echt, en je zit toch bij drie andere meisjes dus geen jongens aanwezig :3 als dat je geruststelt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Endure schreef:
    Maar kent iedereen elkaar niet al enzo? :'D Dus is dat niet akward?
    Achja, ik doe wel dat ze zihc beetje afzijdig had gehouden ofzo,
    even lezen en mijn post komt eraan (;


    Doe maar gewoon alsof je wel al wat hebt gepraat maar dat je gewoon nog niet geschreven hebt :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noah Morrigan

    Zachtjes schudde Maud aan mijn schouder. Ik schrok op. 'Goedemorgen Noah, goed geslapen?' vroeg Lily lachend. Ik schudde even mijn hoofd om wakker te worden en keek haar dan verbaasd aan. 'Het spijt me.' ze knikte en zei dat het allemaal wel goed zat. 'Dus wie begint er?' Ik leunde naar Mireille toe en vroeg haar waar we in hemelsnaam mee bezig waren. 'Je moet vertellen over wat je leven was voor je hier terechtkwam.' Ik slikte. Dit kwam niet goed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Maud Fally
    Ik schud aan Noahs schouder omdat Lily wat wil vertellen. Wanneer Lily zegt dat we elkaar beter moeten gaan leren kennen willen we een goed team vormen loop ik met lood in mijn schoenen naar haar toe. Ik zuct en ga tegenover haar zitten. Ik bijt op mijn lip en ben zeker niet van plan als eerste te beginnen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:36 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cedric Dean Dux.- aap
    nog steeds een beetje pissig spring ik naar beneden toen ik hoorde dat het goed was. ik ga een beetje afgezonderd tegen een boom zitten. Ik voel de energie van het bos wat mij ook energie geeft. Ook alle emoties zijn te voelen. Zin om over mijn 'verleden' te praten had ik totaal niet. Het was niet zo geweldig, en spannend al helemaal niet. Ik haal mijn haar uit de doek en stop hem in mijn zak. Mijn hand gaat nog eens door mijn haar. En beginnen met vertellen, no way! Mijn shirt is helemaal bezweet, ik trek hem daarom uit. Mijn tatoe op mijn borst is nu te zien, maar door het licht tussen de bomen hoop ik dta hij niet erg opvalt

    Wandless schreef:
    (...)

    Jij zit in mijn team en hebt net rondjes gelopen, omdat iedereen behalve Gawain buiten de tijd was moeten jullie nu 50 keer opdrukken. De rest v/d training heb ik nog niet vrijgegeven (:

    Oké. Wacht dan schrijf ik even een klein stukje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lily Haspers
    'Nou aangezien jullie waarschijnlijk niet willen beginnen begin ik maar. Ik ben Dus Lily Haspers maar jullie mogen me ook gewoon Lily noemen. Ik ben nu 28 jaar en ik heb zover ik weet mijn hele leven in Italië gewoond. Mijn ouders herinner ik me niet meer, ze hebben me op mijn vijfde achtergelaten en sindsdien heb ik op straat gewoond. Toen ik achttien was ben ik in een klein huisje gaan wonen en daar ben ik gebleven tot nu toe. Ik heb vanaf mijn achttiende als danslerares gewerkt bij kleine kinderen die op straat woonden. Ik ben nooit echt rijk geweest ofzoiets en ik heb nooit echte vrienden gehad en natuurlijk ook geen familie dus de meesten zouden zeggen dat ik eenzaam was. Maar ik heb het mooiste van mijn leven gemaakt en probeer er zoveel mogelijk van te genieten. De reden dat ik hier ben is om dezelfde reden als jullie alleen ik heb geen superkrachten net als jullie.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."