• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Ik knikte terwijl ik Prixor nakeek. Vanaf nu stonden ze voor enkele uren ze onder mijn bevel, dat wilde zeggend dat ze dit om mijn manier zouden doen. 'U heeft drie seconden om die wapens terug te leggen vanwaar u ze gehaald heeft en weg te stappen van mijn rekken,' beval ik mijn een ijzige, maar kalme ondertoon in mijn stem, toen ze meisjes zich als bezetenen op de wapens stortten. 'U zal snel merken dat ik geen chaos duld. Als u dan toch besluit om me tegen te spreken, dan krijgt u met mij te doen. Drie seconden, zei ik,' gromde ik er achter aan. Ik liet niet met me sollen. Al helemaal niet wanneer ik een stel snotneuzen moet leren omgaan met wapens die krachtig genoeg waren om een half leger uit te schakelen. 'Stelt u zich maar op in een rij. And make it quick,'

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lily Haspers
    'Er is nog een regel, als jullie voor mij te zien zijn en ik roep je naam ben je af en kan je je hier weer gaan melden. IK verwacht een eerlijk spel. Succes.' Ik begon te rennen en stond al snel ergens midden in het bos.
    Ik pakte het ijzeren fluitje uit mijn zakken en floot twee keer waardoor een schel geluid mijn oren binnendrong. We waren begonnen.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik keek glimlachend naar de man en daarna de kamer rond. De hele ruimte lijkt vol te staan met wapens met maar heel weinig plek om op en neer te lopen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cedric Dean Dux.-aap
    ik zag de trainer weg rennen en al snel hoorde ik het fluitje. Ik sprong rechts het bos in en binnen een wip was ik boven in een boom. ik sprong en klom door de bomen in de richting waar ze naar toe was gegaan. de bladeren ritselde heerlijk langs mijn lichaam en had haar al snel in zicht. nu maar afwachten op het goede moment om die knikker in het potje te gooien.

    ~Mireille Amelia Scott - SLANG.

    Mijn huid werd langzaam groen en geschubd en ik rende zonder enige moeite het bos in. In mijn linkerhand had ik de knikker. Ik schoot tussen de bomen door en probeerde warmte waar te nemen, ik zag Cedric in een boom zitten en voor me renden nog wat mensen. Ik rende langs ze heen en duwde bladeren aan de kant.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    dubbelpost --"

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:53 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FUCKING. DUBBELPOST.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:53 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    - Maud Fally
    Ik probeer een manier te verzinnen hoe ik bij haar kan komen zonder gezien te worden. Ik zucht, klimmen lijkt me de enige manier, maar dat is alles wat ik dus niet kan. Eerst maar eens proberen om naar toe te komen. Ik ren als een bezetenen door het bos opzoek naar onze trainer. Als ik ergens iets zie bewegen zucht ik opgelucht. Nu nog ongezien de knikker in het potje gooien.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:53 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Noah Morrigan

    Ik grijnsde breed, dit was mijn ding. Ik spurtte weg en schoot vrij door de bomen heen. Het voelde fantastisch aan. Geen enkel geluid behalve de vogels en het ruisen van de bomen om me heen. Mijn voetstappen waren onhoorbaar. Ik bleef even staan en haalde diep adem. Een vleugje van haar parfum drong in mijn neusgaten binnen. Ik grijnsde breed en begon geruisloos het spoor te volgen. Al snel had ik haar in zicht maar ook Cedric zag haar. Hij zat boven in een boom en keek aandachtig rond. Ik maakte me zo klein mogelijk en deed een uitval naar het potje. Oog-handcoördinatie was nu niet direct mijn sterkste punt maar de knikker viel als bij toverslag toch mooi in het potje. Met een gelukzalige grijns kwam ik naast haar staan. Gelukt.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:52 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fuck quatroposts --"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lily Haspers
    'Goed gedaan Noah, en trouwens Mireille en Cedric ik heb jullie gezien. Jullie moeten terug nu.' Ik glimlachte naar Noah en keek zoekend om me heen voor Maud.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik pas me al aan
    Cedric Dean Dux.-aap
    toen ik de knikker wilde laten vallen hoorde ik mijn naam, ik schrok een beetje en liet daarom de knikker uit mijn hand in het potje vallen. hmm daar ging de opdracht waar ik juist zoveel in in had. ik had al helemaal geen zin om naar beneden te komen. 'Ik ben er,' zeg ik van boven het potje in een boom. ik ga me er gemakkelijk bij zitten. nu had ze maar even pech als ze wilde dat ik naar beneden kom

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:59 ]

    Je was te sloom :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga even eten, zo terug (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Maud Fally
    Ik probeerde zo onzichtbaar mogelijk te zijn en liep op mijn tenen achter Lily en Noah naar de pot. Snel liet ik mijn knikker in de pot vallen en stopte met mezelf te dwingen onzichtbaar te lijken. Ik glimlachte voldaan.
    Maud heeft de trekjes van een kameleon, snap je? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."