• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lily Haspers
    'Mooie actie Maud, maar Cedric jij gaat nu terug. En als je weigert dan mag je deze ruimte vijf keer doorrennen. En ik ga met je mee om te kijken of je het ook echt doet. En geloof me dat wil je echt niet.' Hij blef gewoon koppig in de boom zitten en ik rolde met mijn ogen.
    'Je hebt nog vijf seconden om terug te gaan.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Iki ga even Merlin kijken <3 Brb


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cedric Dean Dux.
    'ik ben er toch, je kunt me zien en horen. Dat ik aanwezig zijn anders interpreteer kun je niet tegenhouden. en anders doe ik die weet ik het welke straf toch. Als dat al het ergste is ben ik nog niet onder de indruk.' zeg ik met boosheid in mijn stem, alle herinneringen van mijn zusje en mijn vrienden kwamen boven, ik was zo boos en dat zij dat nou toevallig los kreeg maakte mij niet uit. Het had net zo goed iemand anders kunnen zijn, als ik boos ben ben ik boos en iemand krijgt dan de volle lading. 'Maar als je het zo graag wilt kom ik wel naar beneden.' zeg ik en ik spring naar beneden.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 13:28 ]

    Noah Morrigan

    Ik deed een stapje naar Maud toe en feliciteerde hem met zijn prestatie. 'Dat was echt cool.' Hij keek even op en mompelde wat. Ik liet hem maar. Ondertussen was Cedric ruzie aan het maken met Lily en het liep hoog op. Hoofdschuddend zonk ik neer op de harde bosgrond. Het rook er heerlijk naar kamperfoelie en jasmijn. Ik haalde diep adem, het was hier mooi. Voorzichtig trok ik mijn knieën op tot aan mijn kin en liet mijn hoofd rustten op mijn handen. De stemmen van Lily en Cedric verdwenen naar de achtergrond en langzaamaan doezelde ik in.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 13:19 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Maud Fally
    Ik had graag wat willen zeggen alleen wist niet wat, ik zucht. Als ik naast me kijk zie ik dat Noah ingedommeld is. Ik grijns. Ik begrijp alleen niet waarom ze het zo goed vonden? Ik bedoel het enige wat ik had gedaan was toen Lily afgelijd werd door Cedric de knikker in de pot gegooid, toch?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lily Haspers
    'Je gaat nu terug en probeert het opnieuw of je zit hier tot vanavond. Het is jou Keuze. Maar je moet wel weten dat bij jou keus ook de vrijheid van de anderen meegaat. Als jij niks blijft doen dan moeten de anderen ook hier blijven. En morgen gaan we gewoon verder met onze training met of zonder jou maar jij gaat deze opdracht afmaken.' Ik keerde mijn rug naar hem en negeerde hem voor de rest. Het was zijn keus.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mag ik een samenvatting? Ik ben namelijk ziek geweest dus ik heb echt veel gemist.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen zit nu in de training, team Blauw is aan het opdrukken omdat ze te sloom waren team groen is wapens aan het leren gebruiken en team rood is bezig met een spel met knikkers en Cedric werkt tegen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    huh nu volg ik cedrics keuze niet meer. hij is nu onder op de grond, en dat was toch de bedoeling??:S

    - Maud Fally
    Ik kijk hoe Lily en Cedric ruzie maken. Ik ben blij dat ik Lily als trainer heb, volgens mij is Valerie heel streng en Prixor saai. Ik denk dat je met Lily wel lol kan maken. Eigenlijk hoop ik het meer dan dat ik het denk. Ik ga naast de knikkerbak zitten en haal er één uit. Ik gooi hem op en vang hem dan weer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nee, je moest terug naar de deur en dan weer opnieuw proberen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ow, balen. moet ik een andere tactiek bedenken.

    Vertel mij maar eens hoe ik nu goed kan inspringen met Eleanor (;
    Ze staat op de laatste pagina van het rollentopic btw (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Licht eraan welk Team ze is? Vraag het even aan Noa zal ik zeggen *uww ik weet je naam wbw*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cedric Dean Dux-aap
    na een laatste blik naar de trainer pak ik een knikker en loop ik terug naar de deur. Ik loop langzaam, en was ook echt niet van plan om tempo te maken. een van de manieren voor afleiding. Als ze niet wist hoelang het duurde kon ze me ook minder inschatten. Ik kijk naar de anderen die aan het opdrukken zijn en raak de deur aan. Nu loop ik eerst een heel stuk naar links langs de bos rand. ik klim langzaam weer in een boom en helemaal boven in de top bekijk ik welke richting ik op moet. nu is mijn plan om eerst naar achter te gaan en dan van achteren het te proberen. ik klim weer naar beneden en raap wat takken en stenen van de grond en stop ze in mijn zak. Ook bind ik mijn haar in een groene doek en vermom me zo veel mogenlijk. ik klim weer in een boom en begin langzaam te lopen. ik gooi af en toe wat stenen naar rechts die een stuk verderop een grote tak raken als afleiding. ik ben nu ongeveer net voordat ik bij de plek ben. ik gooi nog een paar stenen naar rechts dat het net lijkt alsof ik weer van rechts wil komen. ik loop geruisloos nog wat verder tot ik als het ware achter haar ben. Als niemand nou me extra gaat verlinken ben ik blij. Ik haal stil het bladerdek voor mijn gezicht weg, gooi de knikker in de pot en doe het bladerdek weet dicht. en nu maar hopen dat ze dit goed telt. denk ik als ik de knikker in de pot hoor vallen.