• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lykos schreef:
    (...)
    Over het, 'maak groepjes en vind de trainer eerder dan het andere groepje' spel

    Ah zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Al veel te snel was de pauze voorbij, en moesten we weer terug. Ik merkte gelijk dat mijn haar doen verspilde tijd was geweest, want na dat kleine stukje in de regen was ik gelijk drijfnat.
    Eenmaal bij de wapens aangekomen, werden die gelijk uitgedeeld. Ik zakte een beetje in, want dit was gelijk een stuk zwaarder dan daarstraks. De Kapitein begon meteen met zijn uitleg, en gaf ook al snel een demonstratie. Ik slikte, dit ging nog moeilijk worden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Silver
    Mijn mond zakte open toen ik zag hoe hij op de roos richtte. toen ik een wapen in mijn handen geduwd kreeg, verloor ik bijna mijn evenwicht. Ik keek om me heen naar wat de anderen deden met hun wapen. Ik probeerde mijn wapen vooruit te richten, maar door het zware gewicht liet ik mijn armen steeds meer naar beneden zakken. Ik concentreerde me en richtte mijn wapen op de roos. Ik liet mijn vinger langs de trekker. Een knal klonk en door de druk verloor ik mijn evenwicht. Met een plof viel ik achterover. Toen ik weer opstond en naar de roos keek, zag ik dat die had gemist.


    Me so good.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Begrijpend keek ik naar het schot dat juffrouw Shaw gemaakt had. Het was failiekant misgegaan, en de kogel wel in het plafond in geslagen. 'Geen probleem, juffrouw Shaw, uw probleem is niet onoverkomelijk. U moet meer evenwicht creeëren. Komt u even hier?' Geduldig wachtte ik tot het meisje voor me stond. 'Zet uw benen op deze manier,' deed ik voor terwijl ik mijn linkse been schuin voor mijn rechtse zette zodat ik een groter evenwichtsveld creëerde. 'Door uw voeten te verzetten verhoogt u niet alleen uw evenwicht, maar kan u ook beter richten,' Vervolgens hief ik de het wapen op, plaatste de kolf tegen mijn schouder en leunde mijn wang tegen de achterkant van het wapen. 'Ziet u?' controleerde ik terwijl ik mijn SIG neerlegde en wachtte tot ze me zou nadoen. 'Heeft u zich trouwens bezeerd?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Silver
    "Nee hoor, meneer."
    Ik plaatste mijn linkse been schuin voor mijn rechtse. Ik tilde het grote wapen weer op en zette de kolf tegen mijn schouder. Ik leunde met mijn wang tegen de achterkant van het wapen en richtte op de roos. Er klonk weer een luide knal en hoopvol keek ik naar de roos. Dit keer was ik maar een beetje uit balans geraakt.
    Ik had de roos niet in het midden geraakt, maar aan de buitenkant. Het is tenminste raak. Ik herhaalde wat ik net deed en schoot nog een keer.


    Me so good.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Ziet u, u gaat nu al vooruit. Nu is het kwestie van oefenen en uw spieren trainen zodat ze de klap kunnen opvangen en uw wapen stabiel houden wanneer u richt. Probeert u maar wat te oefenen. Als het goed is, heeft u nog vijf kogels,' Ik knikte kort en liep door naar de andere meisjes. 'Heeft u al probeerd, juffrouw Everdeen?' informeerde ik toen ik haar opmerkte. Ik had de indruk dat zij niet echt op wapens gesteld was. Ze had haar SIG in ieder geval niet zo vol enthousiasme vast, als de anderen. Gezien haar rustige aard was dat niet onvoorstelbaar. 'Waarom probeert u eens niet en maakt u zich vooral geen zorgen. Uw vest, bril en oorkap zullen u beschermen, en als er u toch iets overkomt dan breng ik u sito presto tot bij de ziekenboeg...' probeerde ik haar gerust te stellen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eleanor Anthea Everdeen ~ Zwaan.
    Ze was naar binnen gegaan en had het wapen aangenomen, maar verder had ze niet erg veel gedaan. Terwijl de andere meiden enthousiast leken en al begonnen met schieten, bleef ze twijfelachtig staan. Het voelde ongemakkelijk, het voelde gewoon niet goed, alsof het niet bij haar paste. Een ballerina met een geweer in haar handen, ze zou het bijna grappig vinden. Ze hoorde de kapitein wat uitleggen en ze gluurde voorzichtig opzij om te kijken hoe hij het voordeed.
    "Heeft u al probeerd, juffrouw Everdeen?' vroeg hij haar plots. "Ah.. Wel.." mompelde ze zacht, maar hij deed nog een poging haar gerust te stellen. Al was die laatste zin niet erg bemoedigend. Ze zuchtte zachtjes en richtte zich op het doel voor zich, nu kon ze er niet onderuit. Eleanor plaatste haar linkerbeen schuin voor haar rechter, precies zoals ze hem voor had zien doen bij het meisje dat hij elke keer aansprak met juffrouw Shaw - ze moest echt eens gaan vragen hoe iedereen hier bij hun voornaam heette - en hief het wapen. Ook deze keer hield ze hem precies zoals hij had voorgedaan, ze tuurde naar het doel voor zich en vernauwde haar ogen iets. Ze richtte op de roos, maar toen ze schoot schrok ze alsnog licht van de klap. Haar kogel kwam ondanks toch dicht in de buurt van de roos, maar dat was simpelweg een gelukstreffer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    groep rood kan op cedric reageren hé ?!:$

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik haalde nog één keer diep adem, voor ik goed ging staan. Ik stond goed rechtop, en nam de tijd om te richten. Toch schoot ik goed recht. Door de klap werd ik naar achteren geblazen, tegen de Kapitein aan, die met Silver stond te praten. 'S-sorry,' stamelde ik, geschrokken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Helemaal niet slecht, juffrouw Everdeen, probeer niet bang te zijn van uw wapen. Zoals ik al zei; het is krachtig, niet gevaarlijk. Blijven oefenen,' probeerde ik haar op te peppen. Uit mijn ooghoeken zag ik juffrouw Jones aanleggen en richten. 'Zoals ik al zei, de sleutel ligt in het voetenw-' Net op het moment dat ik het principe verder aan het meisje wilde uitleggen, hoorde ik een schot en werd juffrouw Cherie Beth Jones tegen me aangegooid. Ik had weinig moeite met mijn evenwicht te houden en haar op te vangen, maar ik had de klap niet aan zien komen, waardoor alle lucht uit mijn lichaam werd geperst. 'S-sorry,' mompelde het kind, lichtelijk overstuur. Ik glimlachte voorzichtig en liet haar los. 'Geen probleem, juffrouw Jones, probeert u alleen uw benen iets meer te spreiden zodat u uw evenwicht kan houden. Als u zich niet heeft bezeerd, kan u gewoon verder doen. Deze keer weet u waaraan u zich kan verwachten,'

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:14 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Onwennig lag het wapen in mijn handen. Het leek echt veel zwaarder als het geladen was. Ik keek even naar iedereen en zag dat Cherie achteruit geblazen werd. Toen pakte ik zelf het wapen beter vast en richtte hem goed voor ik schoot. Een harde knal klonk weer door de ruimte in en ik werd bijna achteruit geblazen door de druk. Toen ik keek naar de schijf zag ik dat de kogel zich een weg had geboord in de zijkant van de roos.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Ja, oké,' mompelde ik, nog lichtelijk in de war. Ik wandelde terug naar mijn plek, en volgde de instructies op die de Kapitein me gegeven had. Het ging deze keer al wat makkelijker. Voordat ik schoot, keek ik nog even of mijn benen goed stonden, zodat ik niet wegvloog. Ik zette me schrap, en schoot. Door de klap schoot ik weer wat naar achteren, maar niet zo hard en ver als de vorige keer. Ik zocht met mijn blik naar de roos, en zag dat mijn kogel erin zat; ergens bij het midden. 'Yes, I did it!' schreeuwde ik, waarna ik snel mijn mond hield, aangezien iedereen me aankeek.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Ik ben trots op u, dames, u schijnt erg veel aanleg te hebben. Als we uw conditie en techniek nog een beetje opkrikken zal u allemaal een topschutter kunnen worden,' prijsde ik in mijn nopjes. Ze hadden allemaal meer talent dan ik verwacht had aan hun idiote gedrag van eerder. Misschien begrepen ze nu ook dat ze met de constructie in hun handen ook effectief iemand konden doden als ze de aap uithingen. 'U moet weten dat u zeker niet met een beginnerswapen schiet. U mag fier zijn op uzelf. Op dit tempo kan ik u binnenkort in de simulator steken,' Die gedachte deed mijn humeur erg veel goed, aangezien de Simulator me erg boeide en ik kon niet wachten om de machine als leermethode te gebruiken. Het was perfect.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wieeh, mijn eerste post hier ^^
    Dit verhaal is echt leuk :3

    Oh, en even een oproep voor de meiden van Sasha's groep: Als iemand zin heeft om zichzelf of een ander te verwonden zou dat handig zijn, want dan kan Heather er makkelijk in stromen :p

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Terwijl ik uit het kleine ronde raampje van de jet tuur friemel ik zenuwachtig aan mijn rok. Volgens de stewardess, die om de zoveel minuten komt vragen of ik echt geen koffie of thee wil, zouden we over een paar minuten landen, maar het land is nog niet in zicht. Tijdens de vlucht had ik tijd om nog eens na te denken en ik ben met de minuut zenuwachtiger geworden, waardoor er nu een onbehagelijk gevoel in mijn maag zit. Had ik de contracten niet beter door moeten lezen? Wat als het een val is? Wat als ik nooit meer weg kom? De ergste doemscenario's hebben zich al in mijn hoofd afgespeeld, waardoor de buikpijn die ik altijd krijg van de zenuwen alleen maar erger is. Dan hoor ik de kalme, Amerikaanse stem van de piloot door de speakers. "Dames en heren," begint hij, terwijl hij weet dat ik de enige in het kleine vliegtuig zit, "Maakt uw gordel vast, we gaan landen. Het is mooi weer, er is geen wolkje aan de hemel, en als alles volgens plan verloopt staat u binnen een paar minuten op vaste bodem." Een krakend geluid geeft aan dat hij de microfoon weer heeft neergelegd, en met trillende handen doe ik de veiligheidsriem om mijn middel en klik hem vast. De piloot voegt de daad bij het woord en aan het vreemde gevoel dat door mijn maag golft merk ik dat de jet daalt. Eindelijk vang ik dan een glimp van het eiland op, en mijn adem stokt in mijn keel. Het lijkt wel een tropisch paradijs. Zo groen! Zoveel planten! Zoveel heb ik er in mijn leven nog nooit bij elkaar gezien - Tegenwoordig bestaat alles uit asfalt en beton en zijn de meeste planten en bloemen nep. Maar op dit eiland zijn ze vast en zeker echt, anders was ik niet nodig geweest. De kriebels in mijn buik worden nog erger, en het grappige gevoel dat de landing veroorzaakt maakt het niet veel beter. Ik grijp al naar het spuugzakje dat aan de stoel voor me hangt, en knijp mijn ogen stijf dicht, in afwachting op wat er komen gaat. Maar voor de misselijkheid en de kramp zo erg worden dat ik moet braken voel ik de wielen van het vliegtuig al de gladde landingsbaan raken. Ik prop het ongebruikte zakje snel terug en doe mijn gordel los. Veel te snel sta ik op, en door de snelheid die het vliegtuig val ik al snel terug in mijn stoel terwijl de misselijkheid weer opborrelt. Dus besluit ik voor de paar seconden die ik nog moet wachten uit het raampje te staren. Het is werkelijk prachtig. Als het vliegtuig dan eindelijk stopt werp ik nog een bewonderende blik op de planten en sta dan op. Mijn handbagage is slechts een kleine tas, met wat noodzakelijke spulletjes, maar in het ruim van de jet staan mijn andere koffers, die een stuk groter zijn. Ach, ze gaven me de mogelijkheid om veel spullen mee te nemen, en van die mogelijkheid heb ik gebruik gemaakt. Zonder op de stewardess te letten die net de cockpit uitkomt loop ik al naar de deur, popelend om naar buiten te gaan. Ze glimlacht beleefd naar me, maar ik kan zien dat mijn gehaastheid haar ergert. Ach wat, ik zie haar hierna toch nooit meer, en mijn zenuwen kan ik echt niet onderdrukken. Gelukkig is de deur snel geopend en wordt er een verrolbare trap aangereden zodat we het vliegtuig uit kunnen. Als eerste stap ik de treden af en op het moment dat mijn voet, met daarom heen weliswaar een pump, de grond raakt voel ik me net een pionier in de "New World". Glunderend hoor ik een van de mannen in pak aan die me vertelt over allerlei oninteressante veiligheidsmaatregelen en nog voordat hij zijn verhaal af heeft loop ik naar de mannen die mijn bagage uit het ruim halen. "Ho! Voorzichtig met die rode koffer, daar zitten breekbare spullen in!" roep ik hoog, maar ze werpen me slechts een norse blik toe en gaan verder met hun werk. "Juffrouw Knochenmus? Volgt u mij naar uw verblijfplaats? Uw koffers zullen daar later langs worden gebracht." hoor ik de man van net zeggen en terwijl ik knik draai ik me glimlachend om. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn luxe jas wat te warm is voor dit eiland, dus doe ik hem uit, en volg de man die me naar een klein busje begeleid. Ik strijk de blouse die ik aanheb even glad en stap in. Terwijl hij stil de deuren sluit en de rit naar mijn nieuwe huis begint tuur ik uit het raampje. De flora op dit eiland zit er indrukwekkend uit, en het vooruitzicht dat ik straks alles van dichtbij zal kunnen bekijken geeft me een brede glimlach op mijn mond. Na een rit van slechts enkele minuten door het prachtige oerwoud mindert de man vaart en stopt uiteindelijk bij een groot, wit gebouw met veel grote ramen. Het rechter gedeelte is een kas, en door de enorme ruiten kan ik de planten binnen al zien. "Is dit het?" vraag ik blij verrast aan de man, die zonder wat te zeggen knikt en de deur voor me opent. "Het is prachtig! Magnifiek!" Ik stap de auto uit en spontaan maak ik een vreugdedansje, wat ik snel staak als ik de man fronsend naar me zie kijken. "Dit is het inderdaad. Hier dichtbij ligt de wapenopslag en het oefenterrein, dus schrik niet als u schoten hoort. Nog wat verderop ligt het gebouw waar de leerlingen verblijven." De leerlingen? Dat is waar ook. Ik ben hier voor dat project, en niet alleen maar voor de planten. De man heeft de verbazing op mijn gezicht niet gezien, of het kan hem niet schelen, en hij gaat onverstoorbaar verder. "In dit gebouw bevinden zich de kas, een leslokaal, een praktijk en uw vertrekken. Met dit apparaatje," Hij legt iets in mijn hand dat veel wegheeft van een mobieltje, maar ontwijkt mijn vragende blik. "Kunt deuren openen, mensen oproepen, id's scannen en meer. Probeer het straks maar eens uit, zou ik zeggen. Vragen?" Ik schud mijn hoofd en de man glimlacht krampachtig, waarschijnlijk omdat hij niet al te chagrijnig wil overkomen. Iets wat hem overigens niet is gelukt. "Goed, dan ga ik maar weer eens. Als u iets wil weten kunt u altijd bellen naar het hoofdgebouw. Tot ziens." Hij stapt het busje weer in en laat me achter bij het witte gebouw. Ik kijk hem nog even na en maak dan nog een vreugde dansje. Dit is werkelijk té mooi om waar te zijn, denk ik terwijl ik met een blos op mijn wangen de deur open en het koele gebouw binnen stap.

    Eleanor Anthea Everdeen ~ Zwaan.
    Ze schoot de overige 4 kogels en het viel haar allemaal reuze mee. Zo erg was het nog niet en stiekem deed het haar een beetje denken aan de schietspelletjes die ze op aandringen wel eens had gedaan in speelhallen toen ze jonger was. Plus de kogels waren niet heel erg veel van de roos verwijdert en ze was dan ook blij met het compliment van de kaptein. Morgen zou ze overigens beginnen met conditietraining, puur voor zichzelf, ze wou niet weer als laatste eindigen. De kapitein zei iets over een simulator en Eleanor vroeg zich af wat ze zich daar bij moest voorspellen, waarschijnlijk was het alsof ze zelf ín een schietspel zat. Misschien kwam haar lenigheid dan nog van pas, dat hoopte ze in ieder geval.

    Ugh, wist niet veel te schrijven (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.