• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noah Morrigan

    Onderzoekend laat ik mijn blik over de leden van mijn groep gaan. Niemand lijkt echt van plan om te beginnen. Cedric zit onder een boom, redelijk ver van ons en had zijn shirt uitgetrokken. Een kleine tattoe schitterde op zijn borstkas maar van waar ik zat kon ik niet zien wat het was. Maud zat naar zijn handen te kijken, al zeker niet van plan om zijn mond op te doen. Mireille keek de hele tijd in de verte alsof ze dingen zag die niet nu gebeurden maar herinneringen van vroeger. Lily keek glimlachend de groep rond en mijn blik ontmoette de hare. 'Wil jij beginnen Noah?' Mijn ogen werden even groot en schudde angstig mijn hoofd. Ze zuchtte diep en begon zichzelf voor te stellen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:44 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Maud Fally
    Mijn mond valt open van verbazing. Het verhaal van Lily lijkt gewoon eng veel op dat van mij. Ik slik en kijk haar verbaasd aan. Ik kuch en bloos licht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Het is echt een hobby van mij geworden om idiote namen voor mijn personages te bedenken en mijn personages hun naam te laten haten.. :x

    Eleanor Anthea Everdeen ~ Zwaan.
    Daar stond ze dan, in een grote kamer, gevuld met dodelijke wapens. Haar haren had ze voor het gemak gevlochten en haar bruine ogen namen alles en iedereen in zich op. Ze observeerden graag mensen, het waren interessante wezens met vreemde trekjes en zo wist ze ook wat ze kon verwachten van welke personen. Eleanor werd uit haar gedachten gehaald door een stem die zowel ijzig als kalm klonk. Zwijgend luisterde ze naar de man die was voorgesteld als kapitein Filischkin. Een aparte naam vond ze en ze was er zeker van dat ze hem dan ook gauw zou vergeten. Eleanor zelf had geen wapens gepakt, ze voelde zich totaal niet aangetrokken tot die gruwelijke dingen, eerder afgestoten. Nu al verafschuwde ze het idee dat ze zo'n ding toch ooit in handen moest nemen, dat ze het misschien zou moeten gebruiken tegen anderen. Ze slikte en ging vervolgens in de rij staan zoals haar opgedragen werd, dat was dan misschien weer wel een sterkere kant van haar, ze luisterde altijd en zou er alles aan doen om aan de verwachtingen van anderen te voldoen. Vroeger waren haar ouders altijd streng voor haar geweest, ze verwachtten van haar dat ze perfeccte cijfers zou halen op school, zich niet zou misdragen en zou voldoen aan hun verwachtingen. Ook zette ze haar op ballet, om eleganter te worden en discipline te krijgen en nu stond ze hier, klaar om straks een dodelijk wapen vast te houden.


    Wel, het is niet geweldig, maar vond het nogal lastig om wat te verzinnen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga weer iets kijken ;3 brb


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Gelukkig duurde het niet lang vooraleer de meisjes besloten hadden om me niet tegen te spreken en gewoon te doen zoals ik zei. Dat plezierde me ten zeerste, aangezien ik geen zin had om me vanaf dag één al kwaad te maken. Ik knikte goedkeurend toen ze netjes op een lijntje stonden en me in al hun onwetendheid vragend aan staarden. 'Welkom in het wapendepot,' begon ik kort, merkend dat mijn Russisch er hier en daar opnieuw door piepte. Ik beheerste de Engelse taal volledig, maar mijn accent was ik nooit knwijt geraakt. 'Deze ruimte is uitsluitend bedoeld voor het opslaan en verzorgen van de wapens. Hier wordt er niet geoefend en u zal hier ook nooit komen zonder dat ik of uw squadleader er bij zijn.' Ik zweeg kort. 'Mijn naam is Sasha Filischkin. U zal me aanspreken met kapitein. Ik ben aangesteld om u te leren omgaan met een enorme verscheidenheid aan wapens, die allen stuk voor stuk zeer krachtig zijn op hun eigen manier. Daarom wil ik u met nadruk zeggen dat ik dwaasheden niet tolereer in mijn les. Als u zich als een aap gedraagt, bent u niet langer welkom. Men geeft immers geen wapens aan apen. Verder wil ik benadrukken dat ik niet uw vriend ben, noch uw psycholoog. Uw persoonlijk akkefietjes kunnen mij geen ene reet schelen. Daarom houdt u uw vetes, uw puberale verliefdheden, uw huilbuien en weet ik wat nog, buiten de muren van de klas. Wanneer u met een wapen omgaat, moet u volledig stabiel zijn. Ik wil dus niet dat u zich door dat soort onzin, laat afleiden wanneer u in deze les zit. Ik hoop dat u dat goed begrijpt.' Opnieuw nam ik een pauze, terwijl ik naar één van de enorme wandkasten wandelde en hem opende met mijn ID-tag. 'Zoals ik al zei, is een wapen erg krachtig. Niet gevaarlijk. Krachtig. Vele dwazen denken dat wapens gevaarlijk zijn en dat mensen er bang voor moeten zijn. Dit is fout. Een wapen wordt pas gevaarlijk wanneer degene die het bedient dit kiest of wanneer degene die het bedient achterlijk is. U bent nog achterlijk. Daar zal ik verandering in brengen, maar dat kost tijd. Tot die tijd zijn er veiligheidsvoorschriften. Zo zal u ten allen tijde een kogelvrije vest dragen en zal u ook steeds oog- en oorbescherming dragen,' ging ik ondertussen verder, terwijl ik de kogelvrije vesten uitdeelde, en hen ook elk een oorkap en een beschermmingsbril uitdeelde. 'U schiet pas wanneer ik het zeg en u doet àlles op exact dezelfde manier als ik u opdraag,' ging ik verder. 'Wanneer wij later met zwaarden beginnen zal u ook arm en beenkappen krijgen, die u dan ook ten alle tijde in de les moet meebrengen,' vertelde ik tussendoor terwijl ik de kast terug afsloot en de schuifdeuren van het depot opende. 'Als u nu mee wilt komen dan zal ik u mijn oefenruimte en de baan tonen,' nodigde ik uit. 'Wanneer wij les hebben zal u zich daar verzamelen op het uur dat u in uw rooster heeft gekregen. Als u te laat komt, kan u weer vertrekken.' Ik merkte dat ik behoorlijk onheilspellend klonk, al was dat niet eens de bedoeling. Still, veel kwaad zou het niet kunnen; hoe meer respect ze voor me kregen, hoe beter ik ze zou kunnen onderwijzen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 19:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik pakte het vest aan en liet hem bijna weer uit mijn handen vallen. Hij was echt heel zwaar. ZO zwaar had ik niet verwacht dat zo'n ding zou zijn. Maar gelukkig had ik hem op het laatste moment stevig vast zodat hij niet uit mijn handen viel. Vandaag zouden we dus met geweren werken, waarschijnlijk dan. De grootste wens die ik ooit heb gehad is dat ik leer om met zwaarden om te gaan dus ik zou altijd blijven wachten tot dat eens gebeurt.

    Lily Haspers
    Ik keek de kinderen een voor een aan. Bij Maud bleef ik extra lang hangen, de jongen had iets wat me interesseerde ookal wist ik nog niet wat.
    'Wil jij nu alsjeblieft iets over jezelf vertellen Maud?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    - Maud Fally
    Geschrokken kijk ik naar Lily wanneer ze vraagt of ik wat wil vertellen. Ik slik en kijk haar lang aan. 'I-ik ben M-maud F-fally, i-ik heb n-nog nooit in...' Ik zucht en kijk de kring even rond. 'Ik heb n-nog nooit een h-huis gehad, ik k-ken mijn o-ouders n-niet. Ik leefde van het geld d-dat ik v-verdiende van m-mijn bestaan als drummer.' Ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn afgetrapte All Stars.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Someone please tell me, wat we nu precies aan het doen zijn. Ik heb echt heel veel gemist enzow, dus ik zou graag weer een beetje op de hoogte zijn. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Someone please tell me, wat we nu precies aan het doen zijn. Ik heb echt heel veel gemist enzow, dus ik zou graag weer een beetje op de hoogte zijn. :W


    Iedereen is in zijn groep ingedeeld (zie het topic voor de indeling). De groep van Prixor is bij wapentrainng, die van Valerie is aan het opdrukken, en die van Lily hun verleden aan het bespreken


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Iedereen is in zijn groep ingedeeld (zie het topic voor de indeling). De groep van Prixor is bij wapentrainng, die van Valerie is aan het opdrukken, en die van Lily hun verleden aan het bespreken

    Oké, ik zit dus bij Prixor, en aangezien jij Prixor bent; wat is daar de bedoeling?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Oké, ik zit dus bij Prixor, en aangezien jij Prixor bent; wat is daar de bedoeling?


    Je hebt nu les van kapitein Filischkin, als je zijn stukjes (dat zijn er 4 als het goed is) terug leest snap je het weer helemaal (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Je hebt nu les van kapitein Filischkin, als je zijn stukjes (dat zijn er 4 als het goed is) terug leest snap je het weer helemaal (:

    inderdaad c: Moest je nog wat willen weten, zullen we je wel weer helpen ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Wankelend liep ik de kant op waar ik heengestuurd was door een aantal onbekende mensen. Ik had een aantal dingen gemist, omdat ik weigerde mijn kamer uit te komen. Prixor zou mij en een aantal anderen nu moeten trainen, maar deze les zouden wij Kapitein Filischkin hebben.

    Ik kwam aan bij mijn groepje, en ik zag een man hen streng toespreken. Ik kuchte zachtjes, maar hard genoeg om hun aandacht te trekken.
    'Ik geloof dat ik een beetje te laat ben,' zei ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Een zacht geluidje verstoorde mijn uitleg en een vierde meisje verscheen. 'Ik geloof dat ik een beetje te laat ben,' mompelde ze wat verontschuldigend. Zwaar geïrriteerd beet ik op mijn kaken, duwde haar ruw mijn vest, bril en oorbeschermers in de armen en dwong haar naar de rest van haar groep. 'U bent er in geslaagd om me nu al slecht gezind te krijgen, juffrouw Jones,' gromde ik toen ik haar naam op de ID-herkenning van mijn apparaatje zag verschijnen. 'De volgende keer komt u op tijd, of u hoeft niet meer naar deze les te komen. Goed begrepen?' Hoewel ik serieus uit mijn humeur was, liet mijn stem dat niet merken. Ze klonk nog steeds even kil als altijd. 'Nu juffrouw Jones besloten heeft dat we haar aanwezigheid waardig zijn, zal ik u naar uw lesruimte brengen,' richtte ik me tot de rest van de meisjes waarna ik hen met een vaste, snelle tred voorging door de met koud wit licht verlichtte gangen.
    Het duurde niet lang voor we de ruimte die ik bedoelde, hadden bereikt. Het was een leeg zaaltje, dat met dezelfde zwarte, glazende wanden uit zijn kamer was opgebouwd. 'Dames, treedt u binnen,' nodigde hij uit, terwijl hij de lichten aanstak, de deur opnieuw sloot en naar een groot, technologisch hoogstaand schem liep om het aan te steken.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 20:40 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik wilde protesteren toen hij me naar de rest van de groep duwde, maar ik hield me in. Dan zou ik al helemaal de wind van voren krijgen, en dat wilde ik niet kennen. Hoogstens geïrriteerd leidde hij ons naar een klein zaaltje. Dit hele gebeuren deed me denken aan een liedje dat ik nog kende van vroeger. Ik begon dat liedje dus ook onbewust te neuriën. Toen ik het hoofd van de Kapitein scherp mijn richting in zag draaien, kreeg ik door waar ik mee bezig was en hield ik beschaamd abrupt mijn mond.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.