• Een vriendin van mij heet Océane. Ik vind dat dus zo'n mooie naam! Kennen jullie mensen die ook zo'n mooie namen hebben?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oeh, dat is inderdaad een leuke naam.
    Een vriendin van mij heet Wytske. Het mag dan in Friesland veel voorkomen, ik vind het toch een heel mooie naam!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    nee , maar een leerkracht van mij noemt ' Geneviève ' & dat vind ik echt een prachtige naam !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ze zeggen dat mijn naam mooi is, maar ik vind er niets speciaals aan. :W
    Anyway, ik vind weinig namen mooi, dus je kunt het beter niet aan mij vragen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken niemand met zo'n naam, maar ik vind zelf 'Ruth' een hele mooie naam (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind dat best wel een verschrikkelijke naam eigenlijk :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze vinden mijn naam mooi, maar ik niet, lol. Verder ken ik niemand met echt mooie namen.. de meeste zijn zo boers als ik weet niet wat, lol xd


    Believe in yourself.

    Ik ken iemand die Sherilyn heet. Ik persoonlijk vind dat ook een hele mooie naam :].


    Are you lost?

    Roux schreef:
    Ze zeggen dat mijn naam mooi is, maar ik vind er niets speciaals aan. :W
    Anyway, ik vind weinig namen mooi, dus je kunt het beter niet aan mij vragen. :'D


    Ik vindt BETTTIEEEEE een heel speciale naam :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Een vriendin van mij noemt Meg (uitgesproken als Meg en niét op z'n Engels als Mec), dat vind ik een hele leuke naam. Verder vind ik Anne-Sophie ook een hele mooi. Maar met mijn naam, Amina, ben ik ook best tevreden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik vind dat wel een mooie naam ja.
    De naam Ilona vind ik ook heel mooi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een vriendin van mij heet Noemia (op Q krullenbolNT), dat vind ik een mooie naam.
    En Lyen een meisje mij bij Biologie heet zo.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 15:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Valeria... Dat is gewoon de mooiste naam ooit. En het past veel beter dan me dan die oer-Hollandse kutnaam die mijn ouders me hebben gegeven. Ik heb geen flauw idee hoe je je voornaam kunt laten veranderen, maar dat ik het ga doen, is zeker. :'3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    De nicht van mijn vriendje heet Valena, en dat vind ik echt prachtig. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Pfft nee mijn vriendinn hebben gewoon normale namen (:
    Maar veel mensen vinden mijn naam, Julia, heel mooi. Ik dus totaal niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sommigen vinden de mijne mooi, maar zelf ken ik iemand die 'Vive' heet, en dat vind ik echt fantastisch.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.