• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Ik glimlachte naar Cherie die binnen kwam. We liepen samen met ons groepje naar een lege ruimte. Ik wist nog steeds niet wat we nu precies gingen doen, ik had dan ook niet opgelet. Ik wipte van mijn ene naar mijn andere been. Wanneer begonnen we nu eindelijk met vechten?

    -ik ben op mn ipod dus sorry voor de korte stukjrs-


    Me so good.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'U kan uw uitrusting aan de kant leggen,' zeg ik vaagjes naar de rand van de kamer gebarend, terwijl ik nog steeds aan het scherm pruts. 'Ik ga u eerst de basiskennis over een vuurwapen uitleggen voor ik u ook maar in de buurt van een waterpistool laat,' Even later had hij het licht opnieuw uitgedaan en lichtte het grote scherm fel op. Er stond een projectie van een simpele Glock op waaruit hier en daar een lijntje liep met een woord er achter aan. 'Dit is een Glock 17, een pistool. Een pistool is opgebouwd uit vijf hoofdonderdelen. De loop. De kamer. De kolf met daarin de patroonhouder. En het afvuur-en doorlaadmechanisme,' begon hij uit te leggen terwijl hij met een lasertje de verschillende delen aanduidde. 'Elk pistool waarvan u moet weten, heeft deze opbouw. Er zijn echter verschillen in kalibers. Dit wil zeggen dat de kogels met een hoger kaliber een grotere doormeter en dat ze trager draaien wanneer ze worden afgevuurd,' Rustig grabbelde ik in mijn zak terwijl ik vier verschillende projectielen tevoorschijn haalde. 'Ziet u?' vroeg ik aan het Aziatische meisje dat eerder had staat zingen. 'Ze verschillen in grootte en gewicht. Open uw hand,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Geschokt keek ik op van de grond toen hij tegen me begon te praten.
    'Hè? Sorry, wat zei u?' vroeg ik beschaamd.
    Ongeduldig gebaarde hij dat ik mijn hand moest openen, en dat deed ik dan ook, nieuwsgierig naar wat hij van me wilde.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Woow, kan iemand uitleg geven wat ze gedaan hebben? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ons groepje krijgt nu uitleg over wapens van de Kapitein, niets bijzonders verder. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Ik heb hier vier kogels. Een 5 mm, een 9 mm, een 12 mm en een 18 mm,' zei ik traag terwijl ik de kogels één voor één in haar hand legde en ze er dan weer uitpakte om hem te vervangen door een andere. 'Welke daarvan...zou u in dit pistool steken?' vroeg ik dan, terwijl ik mijn wapen uit zijn holster trok. 'Het is een Beretta 92, moest het uinteresseren.' Ze had bgeen idee waarover ik het had, bedacht ik terwijl ik koud naar haar gezicht staarde. Ze lette niet op en dat irriteerde me ten zeerste. Straks zou ik dit kind een wapen in haar handen moeten duwen in de hoop dat ze had meegekregen wat ik haar had proberen leren, om dan te ontdekken dat ze haar eigen squad omver had geknald. 'Wel? Misschien moet u overwegen om uw oren open te zetten als ik wat uitleg,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Astrid schrijft vrolijk verder, hahaha :'D

    Hé wacht eens, waarom praat die dude tegen 1 meisje, waren ze niet met een gropeje? ;p

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Nou, ehm, sorry?' mompelde ik stilletjes nadat hij me een verstandsverbijstering had bezorgd door me een onmogelijke vraag aan me te stellen. God, die man had waarschijnlijk een enorm lage dunk van me. Weer iets verpest, goed gedaan, Cherie.
    Naast me zag ik de andere meisjes geluidloos lachen, en ik bedacht me dat het eigenlijk best wel komisch was. Een klein glimlachje kon ik dan ook niet onderdrukken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @Endure, Ja, maar mijn personage had het zojuist compleet verpest bij die leraar. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oowh :'D Even een post droppen om Eleanor weer in het verhaal te krijgen.

    Eleanor Anthea Everdeen ~ Zwaan.
    Ze was net zoals de andere meiden de kapitein gevolgd en was zwijgend de nieuwe ruimte binnen gelopen met de instelling om goed te luisteren. Ze wilde hem niet teleurstellen en toen hij vanalles uit begon te leggen luisterde ze dan ook goed en probeerde elk detail in zich op te slaan. Het was een hoop nieuwe informatie en ze moest zich goed concentreren, omdat ze anders de draad kwijt zou raken. Plots vroeg een meisje wat hij had gezegd en dat viel niet helemaal goed bij hem, vanuit haar ooghoeken gluurde ze kort naar de twee en toen weer voor zich uit. Eleanor had vreselijk sterke tanden en ze vermoedde dan ook dat ze zelfs de kogels die de kapitein had laten zien tot moes kon kauwen, het was een vreemd iets om te kunnen, vooral omdat ze het toch niet door kon slikken. Haar tanden waren dan wel onmenselijk sterk, haar maag was niet tegen alles bestand. Ze streek een lok haar dat haar voorhoofd kriebeld achter haar oor en wachtte op verdere uitleg.

    Crappy post, maar zoals ik al zei, om haar niet uit beeld te laten verdwijnen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Breng in het vervolg uw verstand mee, alstublieft. Ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen aan apen,' Hij snoof en richtte zich opnieuw tot de groep. 'Als juffrouw Jones mijn les belangrijk genoeg had gevonden om ook maar één seconde op te letten, dan had ze geweten dat die millimeters slaan op de diameter van de kogel. Met een beetje redeneringsvermogen had ze naar de loop kunnen kijken om te schatten wat de diameter van de loop zou kunnen zijn. Dan had ze de juiste kogel kunnen kiezen.' Eén voor één keek ik ze aan, in de hoop ergens een lichtje te zien branden. 'Wie hebben we hier nog?' Snel wierp ik een blik op de ID-herkenning en merkte het meisje met de rode haren op. Juffrouw Shaw...Waarom probeert u niet eens?' Ik stapte met grote passen naar haar toe en herhaalde wat ik bij juffrouw Jones had gedaan. 'Heeft u een vermoeden?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat geeft kapitein ...... (iig zijn voornaam is Sacha) tegen apen?? Als hij straks Cédric tegenOver zich krijg word het nog wat (zijn dier is een AAP):8

    lol, een aap is een internationaal dier dat symbool staat voor een minder intelligente versie van de mens, lijkt me. Hij gebruikt het als scheldwoord, hij heeft niet écht iets tegen apen x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oooh, dit is leuk :Y) -krijgt de smaak te pakken-

    Eleanor Anthea Everdeen ~ Zwaan.
    "Als juffrouw Jones mijn les belangrijk genoeg had gevonden om ook maar één seconde op te letten, dan had ze geweten dat die millimeters slaan op de diameter van de kogel. Met een beetje redeneringsvermogen had ze naar de loop kunnen kijken om te schatten wat de diameter van de loop zou kunnen zijn. Dan had ze de juiste kogel kunnen kiezen," werd hun uitgelegd. Ze liet het kort tot haar doordringen en ze dacht dat ze het wel begreep, het was eigenlijk niet zo moeilijk als ze gedacht had. Ze glimlachte kort, tevreden over het feit dat ze in ieder geval één ding al begreep. De kapitein had alweer gauw een volgend slachtoffer gevonden voor zijn ondervraging, iemand die hij aansprak met juffrouw Shaw. Eleanor keek opzij om te kijken wie erbij hoorde, ze wilde de namen van de mensne hier zo snel mogelijk kennen, ze vond het altijd zo raar staan als je over iemand sprak en je noemde diegene niet bij de naam maar 'die jongen met dat bruine haar' of iets dergelijks.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou lekker zeg, en Cédric is best slim....