• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ( oké en met welke training zijn we bezig?)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    je bent 3 rondjes aan het rennen om het gebouw, en gawain ligt voorop, waar de rest is weet ik niet

    Jij zit in mijn groep, niet? Zoals Lykos zegt. Drie rondjes rennen, Gawain voorop. Degen die stapt of degene die laatst is moet 50 keer pompen. Meer van het trainingsschema heb ik nog niet vrijgegeven :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Silver
    Enthousiast begon ik op en neer te springen. Wapens betekende dat we misschien zouden gaan vechten, en dat vond ik altijd wel leuk om te doen. Ik liep achter Prixor aan naar een grote deur, waar Filischkin zich zou bevinden. Een beetje angstig bekeek ik mijn nagels. Ik had ze gisteren net opnieuw gelakt en ze zagen er perfect uit. Het zou zonde zijn als al mijn werk voor niets was geweest.


    Me so good.

    Oké bedankt , sorry al vast voor de korte posten en slechte woorden ik zit namelijk op mijn mobiel te typen.

    Mike
    mike was bij lange na niet zo snel als gawain. Zijn gebied was in het water niet op het land. Hij was er ook een niet blij mee maar hij had geen andere keus dan mee te werken, daarom liep hij zo snel hij kon achter hem aan. Hij kon alleen maar hopen om niet de laatste te worden.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Valerie Savarin

    Ik keek op mijn horloge en zag dat er ondertussen al 12 minuten verstreken waren. Net op dat moment rende Gawain tot bij mij en stopte. Al de rest was nog niet in zicht. Ik blies hard op mijn fluitje en wachtte tot iedereen er was. 'Aangezien iedereen behalve Gawain buiten tijd was, gaan jullie allemaal pompen. Ook jij Gawain.' Er weerklonk direct een hoop protest. 'Pompen, nu, of ik maak er 100 van.' Mijn toon was kalm en beheerst. Het interesseerde me niet dat ze mij een trut vonden. Mijn team hoorde goed opgeleid te zijn en ik was van mening dat ze daarvoor gehard hoorden te zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Prixor Tapsanter
    Als we bij de ijzeren deur zijn beland typ ik de code zo in dat de kinderen het niet kunnen zien en laat mijn vinger afdruk scannen op het blauwe plaatje boven de cijfers. Na een paar seconde schuiven de deuren langzaam open en stap ik naar binnen. Eenmaal binnen kijk ik naar de 3 kinderen die met open mond naar alle wapens kijken. Ik begroet Filischkin en keer me dan om naar de kinderen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    @Wandless ik vind Valerie echt geweldig :')


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Het zag er allemaal zo professioneel uit. Met grote ogen keek ik naar de wapens, en het liefst zou ik ze allemaal uitproberen. Misschien dat ik Maud als proefpersoon kon gebruiken. Een duivelse glimlach sierde mijn mond. Vragend keek ik naar Prixor, en de andere man die vast Filischkin was. Ik was benieuwd welke wapens we zouden gebruiken.


    Me so good.

    Gawain Marlon Iolani-havik
    'ach gezellig,' was mijn eerste opmerking na het bericht dat ook ik eraan moest, heb ik daar dus voor niks mijn best gedaan, maarja het was wel leuk. ik deed de rest na en ging ook maar opdrukken (ik neem aan dat je dat bedoeld?)

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Net was ik bezig met mijn persoonlijke favoriet, een Heckler & Koch MP5, met erg veel zorg schoon te maken, toen het machientje in mijn broekzak een geluidje maakte. Net als mijn kamerscode, de code tot deze ruimte en mijn ID-tag, had ik dit aparaatje bij mijn aankomst gekregen. Het had iets weg van een GSM, afgezien van het feit dat de technologie veel verder gevorderd was, en het bovendien behalve een berichtfunctie, ook een ID-scanner bevatte en het zelfs de mogelijkheid had om grote hoeveelheden informatie op te slaan en -als dat nodig zou zijn- weer te verwijderen met één simpele code. Nieuwsgierig legde ik het borstelje waarmee ik zorgvuldig de loop van mijn schatje had zitten schoonmaken neer, en viste ik het machientje uit mijn broekzak. Het schermpje was opgelicht en toonde een rooster waarin de namen van de leerlingen die ik hoorde te onderwijzen in verschillende kleuren op stonden vermeld. In enkele minuten zou ik een groep van drie meisjes ontvangen, ze stonden onder leiden van Prixor Tapsanter himself. Traag stopte ik mijn gadget weer weg en begon op topsnelheid de mitrailleur opnieuw in elkaar te steken. Het kostte me niet veel tijd, aangezien ik hier op getraind was, en ik het bovendien niet volledig had ontmanteld. Op het moment dat ik het wapen terug in het rek hing, schoven de deuren uit elkaar en zag ik Prixor Tapsanters gestalte verschijnen. 'Sir,' groette ik hem met zonder een blijk te geven van het feit dat de drie meisjes achter hem liepen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:29 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ~Mireille Amelia Scott - SLANG.

    Ik sta naast Silver en ik kijk naar de wapens die er liggen. Alles wat ik tot nu toe als wapen gezien heb ligt er, speren, pijlen en bogen, maar ook machinegeweren en zelfs bazooka's. Ik merk dat de rest op de geweren duikt en ik stap achteruit. Als alleen de "ouderwetse" wapens nog over zijn besluit ik maar een pijl en boog te pakken. Zucht, er is weer eens niks anders.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    - Prixor Tapsanter
    Ik kijk van Filischkin naar de meisjes, 'Ik neem aan dat kapitein Filischkin het van hier wel kan overnemen.' Ik kijk de kinderen aan en geef Filischkin dan een schouderklopje, 'Succes.' Ik loop de ruimte uit naar het kantoor waar ik wat bestanden aanpas en mijn tafel afneem. Ik roep mijn Frozer op, een robot die klusjes gemakkelijk en snel kunnen doen.' Ik laat haar mijn kamer opruimen en duik zelf achter de computer. Morgen zullen we als het goed is gaan jagen op dieren met de meisjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mike
    toen mike terug was hoorde hij dat iedereen moest op drukken. Zelf vond hij niet erg omdat hij al verwacht had. Maar hij vond het wel erg voor de andere. Toch ging hij maar beginnen zonder wa te zeggen. Al snel merkte ik dat hij he water echt miste, omdat hij al snel moe was.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    @MustacheMe dankjewel (: Ik hou best van der :Y)
    @Lykos opdrukken en pompen is idd hetzelfde


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.