• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nou Cedric heeft zijn levensverhaal verteld en die ging daarna weer tegen de boom zitten en Noah heeft ook har hele langeuitleg gedaan, e dat is zover ik weet het levensverhaal van team rood.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LostPromises schreef:
    Nou Cedric heeft zijn levensverhaal verteld en die ging daarna weer tegen de boom zitten en Noah heeft ook har hele langeuitleg gedaan, e dat is zover ik weet het levensverhaal van team rood.


    Oki, bedankt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Ik vond het verbijsterend hoe snel de vijf kogels verdwenen waren. Aan hun eerste reactie te zien had ik gedacht dat ze er uren over zouden doen om het wapen ook maar in de juiste postie te krijgen. Niet dat je me hoorde klagen; hun voortgang plezierde me alleen ten zeerste. 'Dames, ik ga u alleen nog leren laden, daarna hebben we nog een beetje conditietraining en dan kan u naar de eetzaal gaan om uw avondmaal te vorderen.' Ik wist dat ik mezelf niet populair zou maken met de mededeling dat we nog wat conditietraining zouden doen, maar het klonk erger dan het was. Ik zou hen gewoon wat laten stretchen aangezien hun spieren anders morgen ongeveer even soepel als een houten geraamte zouden aanvoelen en met drie latten kon ik niets aanvangen. 'Oh- en heb ik u trouwens al gezegd dat u voor de rest van de week met dit wapen blijft rondlopen? U neemt het mee naar uw lessen, u neemt het mee naar uw maaltijden en u neemt het mee naar uw bed. U verzorgt het alsof het uw vriendje is, begrepen?'

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 12:11 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh- en heb ik u trouwens al gezegd dat u voor de rest van de week met dit wapen blijft rondlopen? U neemt het mee naar uw lessen, u neemt het mee naar uw maaltijden en u neemt het mee naar uw met. U verzorgt het alsof het uw vriendje is, begrepen?

    Hahahha, wtf, dat is wel heel erg, straks vraagt ie ze nog ermee te slapen en gaat ie het nog controleren ook :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik was helemaal tevreden met mezelf. Ik had hartstikke goed geschoten, en de instructies goed opgevolgd. Mijn goede humeur verdween echter als sneeuw voor de zon, toen de Kapitein ons mededeelde dat we nog conditietraining hadden. Mijn gezicht stond helemaal op onweer, toen daar vervolgens nog een week met dit 'ding' rondlopen tegenaan gegooid werd.
    'Pff. Als het mijn vriendje zou zijn, zou het heus wel voor zichzelf kunnen zorgen,' mopperde ik zachtjes.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Geschrokken keek ik van de man naar het wapen in mijn hand. Als ik dit 24/7 bij moest gaan houden kon ik hem maar beter iets opvrolijken anders dachten mensen straks nog dat ik een of andere gestoorde huurmoordenaar was. Maar waarschijnlijk zou dat niet mogen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Endure schreef:
    Oh- en heb ik u trouwens al gezegd dat u voor de rest van de week met dit wapen blijft rondlopen? U neemt het mee naar uw lessen, u neemt het mee naar uw maaltijden en u neemt het mee naar uw met. U verzorgt het alsof het uw vriendje is, begrepen?

    Hahahha, wtf, dat is wel heel erg, straks vraagt ie ze nog ermee te slapen en gaat ie het nog controleren ook :'D

    lol, dat vroegen ze in het leger vaak ook van de nieuwe rekruten, om gewend te raken aan dat wapen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'Juffrouw Jones- heb ik niet gezegd dat uw persoonlijk leven me niet interesseert?' vroeg ik kil toen ik het meisje ergens achter me hoorde mompelen. 'Op deze manier raakt u gewend aan het wapen. Op den duur neemt u het als vanzelfsprekend en zal het niets speciaals meer voor u zijn. Hiermee verhogen we het vertrouwen en zal u zich bovendien niet meer als een complete aap gedragen wanneer u een wapen in de handen krijgt,' legde ik uit, terug denkend aan de James Bond-actie van juffrouw Shaw eerder. 'Nu, om te laden doet u het volgende-' ging ik verder met mijn uitleg, waarbij ik hen -voorzien van de nodige commentaar- voordeed hoe met een geweer, een SIG in het bijzonder, hoorde te laden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Het liefst had ik hem erop gewezen dat hij niet gezegd had dat mijn personlijke leven hem niet interesseert. Maar verstandig hield ik mijn mond, en trok ik alleen maar een boos gezicht naar zijn rug.
    Aan dit wapen gewend raken, amhoela. Ik zou wel een karretje regelen ofzo, waarmee ik het bij me zou houden. Hmm, nog niet eens zo'n slecht idee. Ik zou zijn gezag niet ondermijnen, maar toch lekker doen wat ik zelf wilde.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sorry, ik vraag het nog een keer: Is er niemand die een kamikaze actie wil ondernemen of op een andere manier gewond wil raken? :3
    Anders schrijf ik Heather op een andere manier in het verhaal, maar het leek me wel leuk ^-^

    heb je voorkeur voor iemand met een kamikazi-actie?? cedric kan wel wat bedenken anders

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 20:05 ]

    Ik wil best gewond raken, maar dan kom ik wel heel erg naar voren; ik had ook al ruzie. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het kan ook een ongeluk zijn c: De terugslag van het wapen in je gezicht krijgen kan geen deugd doen bijvoorbeeld c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik kan mezelf laten flauwvallen ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @Cumberbatch, Lol, dan moet jij wel even kijken wie daar het meest sukkelig in is, zodat die iets in zijn/haar gezicht kan krijgen. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.