• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Als je geen inspiratie hebt, onderneem een kamikaze actie en schiet jezelf door je voet ofzo :3
    Hehehe, ik heb slachtoffertjes nodig.

    Hahahha lol, dan moet ik haar de rest van ht verhaal laten hinken en dan wordt ze te bang en dat werkt niet echt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *sob sob sob* :<

    of voor de snee in haar wang? om te desinfecteren ofzo? (x
    kan ze meteen iets tegen de spierpijn halen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I don't mind, zolang als er maar bloed is :3
    En dat middel tegen spierpijn kan dan inderdaad ook meteen ^-^

    Lily Haspers
    'Het is zo wel goed Cedric, bedankt voor het delen. Noah wil jij nu iets over jezelf gaan zeggen?' Ik keek het meisje belangstellend aan.
    Voor een moment leek ze bang te zijn maar toen opende ze haar mond...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    -Cedric
    Ik kreeg te horen dat het goed was. Ik was er niet blij mee omdat dat nou niet iets is om blij mee te zijn. Het was alleen goed dat ik zelf het kunnen kiezen wanneer ik iets deed, wat voor mij meestal meer waard is dan voor andere. Zolang ik zoiets zelf kan beslissen ben ik nog mezelf, en nog niet gek geworden. Ik ging weer tegen de boom zitten waar ik net zat, stiekem hopend op reacties van andere op mijn verhaal.

    Noah Morrigan

    'Bedoel je mij of haar?' Ik wees naar het meisje met het rode haar en hoopte vurig dat ze haar bedoelde. Ik keek verder naar mijn voeten en bleef hard hopen.

    Zal Noah zich anders verwonden?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Haspers
    'Zo ver ik weet is er hier maar en Noah, dus ja ik bedoel jou.' Ik keek haar lachend aan.
    'Of heb ik het weer fout?'


    Sinds wanner ben jij aan het rennen? laat maar er staat hopen -.- geen lopen,...

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:55 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Noah Morrigan

    Ik slikte en verstijfde. Iedereen keek me vragend aan, het liefste wou ik door de grond zakken van schaamte. 'Ik ben Noah Morrigan, ik ben zeventien en kom uit Rusland. Zowel mijn ouders als zus zijn omgekomen. Einde verhaal.' dreunde ik monotoon op. Ik slikte en keek naar de harde bosgrond onder me.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga groep blauw eens wakker schudden (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Ik ga groep blauw eens wakker schudden (cat)

    Ik ben met mijn hoofd bij 15 dingen behalve eerlijke groepen maken en een spel spelen, dus ik ben op Gawain wat minder actief nu. Sorry:$

    Ook hier;

    Sorry, vandaag ga ik het echt niet redden te reageren Ö
    Was vergeten dat ik vanavond voor school weg moet!
    En ik moet ook nog toetsen leren, dus ga maar gwn even verder zonder mij (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wow kom ik pas laat achter dat ik er na reageer
    maar ook sorry van mij opmdat ik de komende tijd niet kan reageren. Door persoonlijke redenen. Miss kom ik nog terug maar dat zie ik dan wel.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Sorry heb wat dingen gemist bij team rood, kan iemand me bijpraten?
    Ga ik ondertussen even het rooster maken voor de doctor :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."